22.Bölüm

2K 163 22
                                    

Yoongi'nin Ağzından

Herkes şu anahtarı almaya gittiğinde evet şu güya Dan bi'nin gücünü aktardığı anahtar doğru tahmin aferin işte her neyse onu almaya gittiklerinde hızlıca ordan uzaklaştım Dan bi'nin o gün ki gözlerindeki umursamazlık aklıma geldikçe daha da kötü hissediyordum ama beni korumak için yapmış olma ihtimali beni daha da kötü hissettiriyordu anlamadığım bir şey daha vardı Amara beni neden öldürmeyip blöf yapmıştı.

Hızlıca evden çıktım biraz koştuktan sonra durdum.

Durduğum yerin Dan biyi sakinleştirdiğim yer olması ne kadar da ironiydi tam burda Dan bi Taehyung'a sinirlenmişti yani herşeyin başı,
zaman hızlı geçmişti...

Abi olmak hıh 40 yıl düşünsem aklıma gelmiyecek şey birde üstüne üstlük kardeşimin bir efsaneyi teslim etmesi ah...

Yere uzanıp bunları düşünürken kara bulutlar görmeye başladım sert bir yağmur gelecek zannettim ama bulutların bizim köşke doğru ilerlediğini gördüğümde birşeylerin ters gittiğini anlamam zor olmamıştı.

Bulutları takip ettim tahminlerim doğru çıktı ve bulutlar köşkün üstünde durduğunda yer sallandı sanki deprem oluyo gibiydi yere çöktüm sonra  bulutların tam ortasından gök çok şiddetli bi şekilde gürledikten sonra Amara yerde belirdi.

Herkes teker teker dışarı çıkmaya başladı Amara bi şeyler zırvaladıktan sonra elini şıklatıığı gibi herkes yok oldu.

Ormandan çıktım köşke ilerledim.

Yoongi:"Taehyung!"

Sesleniyordum ama ses yoktu

Yoongi:"Namjoon hyung!,Jımın!"

Hepsi gitmişti Amara onları nereye götümüş olabilirdi?

Düşünürken aklıma şey ile durdum.

Anahtar...

Hızlıca koşup yukarı kata çıktım anahtarı aramaya başladım.

Sonunda bulduğumda ne yapabilirim diye düşünmeye başladım sonuç olarak bu anahtar Dan binin güçlerini taşıyordu ben alsam ölebilirdim bu güç ona layıktı ona aitti.

Sanırım Dan bi'nin bana yapması gereken bir açıklama var ve o açıklamayı duymama az kaldı.

Şimdi...

Melezlerin gittiği klise nerdeydi?

Taehyung'un Ağzından

Yerde yatıyordu.

Kanlar içinde yerde yatıyordu ve ben hiç bir şey yapamıyordum!

Duvara vuruyordum gözümden her bir damla yaş aktığında tekrar tekrar bağırıp vuruyordum.

Tae:"SENİ GEBERTİCEM OROSPU! SEN BİTTİN LANET OLSUN!"yere çöküp ağlama başladım.

Bu gerçekten ben miydim bilmiyorum sadece birkaç haftadır hayatıma giren bu kız beni kendine nasıl bağlamıştı böyle onun için ağlayacak üzülücek kadar ama o artık yoktu...

Amara:"Tı..tı..tı..."

Amara:"Hiç akıllanmıyorsunuz çocuklar..."

Üzülüyormuş gibi yapmaya başladı sanki ağlıyormuş gibi göz yaşlarını sildi.

Amara:"O-o öldü artık ve" gülmeye başladı ve sırıtarak cümlesine devam etti.

Amara:"Sıra sizd-"

Amara cümlesini tamamlayamadan bulunduğumuz alanda bi çember oluşmaya başladı oluşan çember  döndükçe hızlanıyor ve ateş çıkarıyordu çember durduğunda içinden Yoongi,Izzy,Eleanor ve tüm melezler belirdi.

THE VAMPIRE ACADEMY •BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin