Bölüm 5

3.6K 248 44
                                    

Dan bi
Gözlerimi açtığımda başımda inanılmaz bir ağrı vardı Eleanor ve cho hee başımdaydı.

Cho hee:"UYANDIAĞĞ!" diye bağırınca Eleanorda bana dönmüştü cho hee elimi tutup

Cho hee:"İyi misin?"dedi başımı salladım aklıma hee young gelince;

Dan bi:"H-hee young nasıl?"

Eleanor:"Sakin ol gayet iyi sadece kafasına küçük bir darbe almış tuhafıma gidense Jiminin uyanana kadar başında beklemesi." Diyince şaşırmıştım.

Dan bi"Başında mı bekledi bir saniye ben ne zamandır baygınım hee young ne zamandır baygın ne zaman uyandı ve bir dakika lan bana ne oldu?."dedim soruları arka arkaya sorunca Eleanor bana "WTF" bakışlarını atarken Cho hee kollarını göğsünde birleştirmiş Cho hee"Bir sakin olursan anlatıcam şapşik şey" bakışlarını atıyordu.

Yaklaşık 5 dk Cho hee'nin yüzüne bakıyordum en sonunda

Dan bi:"ANLATSANA BEĞ!"diye bağırınca ilk önce korktu sonra gözlerini devirip anlatmaya başladı.

Cho hee:"Siz Taeyle aynı anda koşuyordunuz ama birbirinizi gram geçemediniz ama sanki sen bir adım daha öndey-"

Eleanor:"Hayır be birbirlerini geçmedi-"

Cho hee:"Sus ta anlatıyım neyse işte koşmaya devam ettiniz bitiş çizgisine gelince bir anda çok büyük bir patlama oldu."dediğinde

Eleanor:"Amaa varya çok havalıydınız hee o seni geçemiyor sen onu geçemiyorsun falan."dedi ve demesiyle Cho hee Eleanor'un kafasına bir tane geçirdi ben o hallerine gülerken cho hee devam etti.

Cho hee:"Hepimiz ordan çıktık yaralı yoktu en son sizi çıkardık ve 2 gündür baygınsın Tae bayıldıktan 1-2 saat sonra uyandı ama kafası karışık gibiydi her saat başı gelip seni kontrol ediyordu ve sanırım-" dedi ve kol saatine baktı

Eleanor:"Evet birazdan burda olur hatta geldi."dediğinde kafamı baktığı yere çevirdim bana şaşkın ve kafası karışmış bir şekilde bakıyordu.

Tae:"B-biraz konuşabilir miyiz?"dedi ciddi bir şekilde söyleyince şaşırmıştım başımla onaylayıp ayağa kalktım ama kalkmamla gözümün kararması ve düşmem bir oldu tam yere yapışmayı beklerken cho hee iki kolumdanda tuttu.

Cho hee:"İyi misin?Daha yeni kalktın direk gitmesen"diyip taeye ters ters baktı.(Tae tutacak diye bekliyordunuz dimi hıhaha kfkfkf)

Dan bi:"Evet i-iyiyim gerek yok birazdan gelirim."diyip gülümsedim.

Taeyle yürürken okulun bahçesine çıkmıştık sanırım şuan herkes dersteydi çünkü her yer boştu ben etrafa bakarken bir anda kolumdan sertçe tuttu ve okulun köşelerinde bir yere getirdi.

Tae:"O gözleri açıklamak istermisin?"dedi ukala ve sinirli bir sesle
Dan bi:"N-ne demeye çalışıyorsun?"

Tae:"Benimle oynama sırf o gözlerini açıklaman için 2 gündür bekliyorum TAM TAMINA 2 GÜNDÜR BEKLİYORUM GÖZLERİN NEDEN SİYAHTI YOKSA SENDE Mİ MELEZSİN HE AÇIKLASANA!"

Sonlara doğru sesli yükselince ürpermiştim ama hala demeye çalıştığı şeyi anlamamıştım ne melezi ya?Açıklama yapması gereken asıl o!Onun gözleri neden siyahtı?Galiba deliriyorum!

Dan bi:N-ne melez mi? ben mi? Ne saçmaladığının farkında mısın sen ASIL SEN BANA AÇIKLA SENİN GÖZLERİN NEDEN SİYAHTI!?!"dediğimde yaklaşık 2 dk yüzüme endişeli ve sinirli bir şekilde baktı aklıma gelen şeyle aniden gözlerimi yerinden çıkıcak şekilde açtım ve heralde en yüksek şekilde bağırdım;

Dan bi:"S-SEN MELEZSİN!"Tae aniden ağzımı kapadı ve

Tae:"Neden bağırıyorsun ha neden gerçekten düşündüğümden daha salaksın aishh!"dediğinde aramızdaki yakınlığı fark etmiş olucak ki benden ayrıldı ve

Tae:"Ne siyahlığından bahsediyosun çarpışma sende kafa falan mı yaptı gerçekten anlamıyorum!"yüzüme hiç olmadığım kadar ciddi bir ifade yerleştirip;

Dan bi:"Bana bak okulun playboy bozuntusu bana gelip gözlerin neden siyahtı yoksa sende mi melezsin diyosun sonra ben sana sende aynısını gördüğümü söyleyince ne saçmalıyorsun diyosun ben ne gördüğümü biliyorum anladın mı senin gözlerin siyahtı ve ben senin ne olduğunu öğrenicem ANLADIN MI!"dediğimde o da sinirlenmişti aniden kolumdan tutup

Tae:"Bana bak saçma sapan bir şey yaparsan seni üşenmeden gebertirim bende ne gördüğümü biliyorum SENİN GÖZLERİN SİYAHTI VE ADIM GİBİ EMİNİM GRUPLAR SEÇİLİRKEN BAŞININ DÖNMESİDE BUNDAN KAYNAKLIYDI SENİN MELEZ OLDUĞUNU BİLİYORUM İŞİ ZORLAŞTIRMA BU DOĞUŞTAN GELEN BİR ŞEY SEN VE AİLEN BUNU SONUNA KADAR SAKLARSINIZ ÇÜNKÜ MELEZLERİN ÜSTÜN OLDUKLARI İÇİN İSTENMEDİĞİNİ HERKES BİLİR VE SENİN MELEZ OLMAN İÇİN AİLENDEN BİRİNİN MELEZ OLMASI GEREKİR NE OLDU YOKSA ANNE BABAN SANA İLGİ GÖSTERMEDİ Mİ OOO Y-YOKSA SANA MELEZ OLDUĞUNU SÖ-"cümlesini bitirememişti çünkü ona en ağırından bir tokat attım ailemin beni terk ettiğini bir çöp gibi atıp başkalarının kapısının önüne koyduğunu bilmiyordu hiç bir şey bilmeden konuşuyordu kafasını bana döndüğünde gözüm o kadar dönmüştü kü demek ailem bu yüzden beni bırakmıştı bir melezle uğraşmamak için beni insan bir aileye evlatlık vermişlerdi bir çöp gibi atmışlardı.

Dan bi:"MADEM İSTEMİYORSUNUZ NEDEN YAPIYORSUNUZ HE! MADEM ÇÖP GİBİ BİR KENARA ATICAKSINIZ NEDEN YAPIYORSUNUZ!"ağladığımı ağzımdan çıkan hıçkırıktan anladım ağlıyordum bu yaşına kadar ne olursa olsun ağlamayan kız şuan ağlıyordu.

Tae elini omzuma götürdüğünde aniden elini ittim bana anlamayan gözlerle baktı.

Dan bi:"Bir daha sakın ama sakın karşıma çıkma ailemin-"dediğimde bir süre susup sesli bir şekilde yutkundum ve cümleme zorda olsa devam ettim.

Dan bi:"A-ailemin adını bir daha ağzına alma neyin ne olduğunu bilmeden hiç birşey yapma benim hakkımda ne gördüysen unut çünkü sen unutmazsan bende unutmam!"yavaşça yanına yürüyüp parmağımı göğsüne 2 kere vurdum ve

Dan bi:"Ben araştırıp ne olduğumu bulduğumda sana bu dediklerini teker teker ödeticem seninde ne b*k olduğunu öğrenicem emin olabilirsin!"dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım ağladığımı belli etmemek için yüzümü yıkamaya gittim gözlerimin altı mosmordu neden böyle bilmiyordum damarlarım belli oluyordu ağzımdan çıkan küfürü tutamadım neden benim başıma gelir ki böyle şeyler neden istenmeyen çocuk olurum daha okula geleli 1 hafta oldu bu melez konusunun ne olduğunu bile bilmiyorum b-ben bu zamana kadar insan gibi yetiştirildim vampir olduğumu daha yeni öğrenmişken neden herşey üst üste gelir ki...
Aynaya baktığımda göz altlarımdaki morluklar gitmişti yüzümü yıkayıp dışarı çıktım çıkmamla birine çarptım yüzüne sadece 1-2 saniye baktıktan sonra

Dan bi:"Kusura bakma" diyip yanından ayrıldım hee young'u görmem gerekiyordu yüzümü tekrar silip revire girdim en azından burda kendimi iyi hissedebilirim arkadaşlarımın yanında sadece 1 haftada ailem olan arkadaşlarımla..

💁🏽‍♀️🙈💕
Oy ve yorum atın lütfen💕

                                   |963 words|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                   |963 words|

BOY FARKI😂❤️❤️❤️❤️

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

THE VAMPIRE ACADEMY •BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin