The end✨

654 46 40
                                    

Η Μαριανθη με τον Marcus συνέχισαν την ζωή τους μαζι,και μαζι με την μικρή!Στο δικο τους σπίτι! 

Ο Marcus μαζι με τον Martinus έγιναν οι πιο γνωστοί-διάσημοι τραγουδιστές και κέρδισαν και αλλα σημαντικά βραβεία!

Η Ιωάννα χώρισε με τον Ανέστη αλλα μετα απο ενα χρόνο γνώρισε ενα άνθρωπο με τον οποίο έκαναν ενα αγοράκι!

Η Ζωή με τον Martinus έκαναν δυδημα! Και αγόρασαν ενα δικο τους σπίτι γεμάτο με χαμολεγα και υπέροχες αναμνήσεις!

Μετα απο τρεια χρονια η Μαριανθη με τον Marcus ξανα έκαναν ενα παιδί αλλα αυτη την φορά ενα αγοράκι! Α! Και την μικρή την ονόμασαν Άννα!

Η Άννα στα 13 της ανακάλυψε οτι εχει τελεια φωνη! Πήρε απο τον μπαμπα της! Οποτε ξεκίνησε να κανει μαθήματα φωνητικής!!! Και στα 14 της ανέβασε το πρώτο της τραγούδι στο YouTube!

-⭐️-

Αυτη η ιστορία έφτασε στο τελος της... Πρώτη φορά θα γυρίσω αυτο το κουμπί "Ολοκλήρωση ιστορίας".! Ειμαι πολυ χαρουμενη που ήσασταν διπλα μου αυτο το διάστημα που γράφτηκε το βιβλίο! Και που διαβάζατε τις σκέψεις και τα όνειρα μου μεσα απο αυτο το βιβλίο!!! Αυτο το βιβλίο εχει φτάσει και πρώτη θέση χάρη σε εσάς! Σας ευχαριστω παρα πολυ μεσα απο την καρδιά μου! 

-💖-

Θα κάνω και ενα ακόμη κεφάλαιο για να πω ενα ξεχωριστό ευχαριστω σε κάποια ατομα💋

Marcus Gunnarsen {edit}Where stories live. Discover now