Πήγαμε στο δωμάτιο του και βρήκαμε τους γονείς του με τα ρούχα μου στα χέρια τους...
Εγω εκείνη την στιγμή... Έπιασα το χέρι του Μαρκους... (νιώθω ασφάλεια οταν το κάνω αυτο)
Και εκείνος με κοίταξε και εγω έσκυψα το κεφάλι...
Μετα μου άφησε το χέρι και πήρε τα ρούχα μου απο τα χέρια τους και μου τα έδωσε... Εγω του ξανα έπιασα το χέρι...
Μ: Τι κάνετε στο δωμάτιο μου;
Μ.Μ.: Τα ρούχα απο αυτήν γιατι ειναι στο δωμάτιο σου;
Μπ.Μ.: Παιδιά μιλήστε... Είπε με δυνατό τόνο στην φωνή του τότε εγω βούρκωσα και έπιασα όλο το χέρι του Μαρκους (απο το μπράτσο εως τα δάχτυλα)
Μ: Λοιπόν δεν εχετε κανένα δικαίωμα να ψάχνετε το δωμάτιο μου ούτε να ΜΑΣ φωνάζετε έτσι...
Μπ.Μ.: Ειμαστε οι γονείς σου...
Μ.Μ.:Και θελουμε να μάθουμε ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΕΔΩ...
Μ: Πήγαμε για τρέξιμο και ίδρωσε να μην αλλάξει;
Μπ.Μ.: Μαρκους μας λετε την αληθεια;
Ε: Ναι...
Είπα και έσφιξα το χέρι του Μαρκους...
Μ.Μ.: Καλα αλλα... Να προσέχετε τι κάνετε εδω μέσα...
Έφυγαν απο το δωμάτιο του και ο Μαρκους έκλεισε την πόρτα...
Μ: Μωρό μου μην κλαις...
Είπε και με εσφυξε στην αγκαλιά του...
Μου σήκωσε το κεφάλι και μου σκούπισε τα δάκρυα...Και με φίλησε απαλά...
Ε: Σ'αγαπώ μωρό μου!!! Πολυ...
Μ: Και εγω αγάπη μου... Και εγω!
Τελικά αναβάλαμε την ταινια για αυριο... Και πήρα τηλέφωνο την αδερφή μου να πει στους δικούς μου οτι θα κοιμηθώ στην Ιωαννα...
Μαρκους pov
Την πήρα στην αγκαλιά μου για να κοιμηθούμε και κοιμήθηκε ενώ χάιδευε το χερι μου... Μετα εγω την φίλησα και άρχισα να της χαϊδεύω το χέρι ...!
Ειναι πολυ γλυκιά... Και με αγαπάει όπως και εγω... Αλλα... Και έτσι και ξαναγίνει τίποτα με τον Γιώργο θα τον σπασω στο ξύλο... Την φίλησα μια τελευταια φορά και κοιμήθηκα...!
Μαριάνθης pov
Ξύπνησα το πρωί και έπαιζα με τα μαλλιά του Μαρκους!!!
Έπρεπε να πάω σπίτι μου να πάρω τα ρούχα μου και την τσάντα μου...
Οποτε ανέβηκα πάνω στον Μαρκους (που κοιμόταν) και ξάπλωσα πάνω του... Αυτός ξύπνησε και με φίλησε!!!
Του είπα οτι πρεπει να πάω σπίτι μου και είπα οτι θα έρθει μαζι μου οποτε ντύθηκε πήρε τσάντα και μπουφάν και φύγαμε για το σπίτι μου...
Φτάσαμε και πήγαμε στο δωμάτιο μου! Μετα έβγαλα το φούτερ του και ήμουν έτοιμη να αλλάξω ρούχα αλλα...
Έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και με φιλούσε...
Οταν ντύθηκα πήρα τσάντα και μπουφάν και βγήκαμε απο το σπιτι μου είχαμε λιγο χρόνο οποτε πήγαμε στο σχολείο πιο νωρίς απο ολους!!! Και του είπα να πάμε στο μπάνιο... Πήγαμε και τον φίλησα ... Αλλα σταμάτησα οταν άκουσα την φωνή του Γιώργου
Ε: Ο Γιω-
Δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου και Μαρκους μου εκλησε το στόμα για να μην ακούγομαι... Μετα τον ακούσαμε που έφυγε και βγήκαμε απο κει...
Οταν βγήκαμε χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε στις τάξεις μας και η κυρία της Λογοτεχνίας μας είπε οτι θα πηγαίναμε εκδρομή σε ομάδες έτσι μας χώρισε...
Εγω θα πάω με τον Μαρκους, την Αγγελίνα ,τον Γιώργο, την Ναταλία και τον Νωντα στην Μαλτα!!!
Και τα δωμάτια θα τα διαλέγαμε εμεις οποτε εγω θα πάω με τον Μαρκους!
Η Αγγελίνα με την Ναταλία και ο Γιωργος με τον Νωντα...
Τελεια!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Marcus Gunnarsen {edit}
Fiksi PenggemarComplete✔✨ . Μαριάνθη του 2020: *έσβησα την περίληψη* -------------------------------------------- 🏆#1 in fanfiction 🥈#15 in fanfiction 🏆#1 in marcusandmartinus 🏆#2 in marcusandmartinus Keys: 🥇(1 time) 🥈(2 times) 🥉(3 times) 🏆 (more than 3 ti...