29.Ελα εδω.!

739 46 2
                                    

Αφου φαγαμε η Καθηγήτρια μας ειπε οτι σε δυο ωρες να ειμαστε ετοιμοι γιατι θα παμε σε κατι μουσεια...

Σηκωθηκαμε απο το τραπεζι και πηγαμε στο δωματιο μας....και χτυπησε το τηλεφωνο του Μαρκους...Το σηκωσε...

Τ: Τι εγινε φτασατε;

Μ: Ναι! Εσεις;

Τ: Ναι! Ειναι τελεια! 

Μ: Ναι το ξερω.....σε κλεινω τώρα..!

Τ: Οπ....περιμενε....μην κανετε τιποτα με την Μαριανθη....

Μ: Πο ρε με πρήξατε οτι θελουμε θα κανουμε.....

Τ: Καλα καλα....

Του το έκλεισε...

Ε: Μισο να παρω τα κορίτσια!!!

Μ: Εγώ θα παω για ενα μπανακι μεχρι να τελειωσεις...

Ε: Ενταξει!!!

Πηγε μεσα και εγω πηρα τηλέφωνο την Ιωαννα! Μιλήσαμε για μισή ωριτσα και μετα το κλείσαμε!!! Πήγα να πάρω τηλέφωνο και την Σαβινα αλλα βγήκε ο Μαρκους απο το μπάνιο με μια πετσέτα γύρω απο την μέση του.! Με πλησίασε και με αγκαλιασε!!!

Μ: Τελείωσα! 

Ε: Μμμ..! Τι όμορφα που μυρίζεις!!! Είπα και γύρισα το κεφάλι μου και τον φίλησα!!!

Μ: Πήρες τηλέφωνο τα κορίτσια; 

Ε: Μονο την Ιωαννα!!! 

Μ: Τόση ωρα μιλούσες μονο με την Ιωαννα;

Ε: Ναι.! Τωρα θα πάρω και την Ζωη που ειναι στο ίδιο δωματιο με την Σαβινα.!

Μ: Ενταξει!!! Πάω να ντυθώ!

Ε: Οχιιιι...! Είπα και τον επιασα απο το χέρι... Μην φύγεις!!!

Μ: Ενταξει!!!

 Είπε και έκατσε στο κρεβατι εγω έκατσα πάνω του και πήρα τηλέφωνο τα κορίτσια!!!

Ζ: Έλα!!! 

Ε: Τι κάνετε;

Σ: Καλα ειμαστεεεε!!!! 

Ζ: Με τον Μαρκους τι γίνετε;

Ήμουν πάνω στα πόδια του Μαρκους με αποτέλεσμα να ακούσει και αυτός την συζήτηση και να σκάσει ενα χαμόγελο... Κάπως 😌 

Μ: Δεν κάναμε κατι!!! Είπε πολυ δυνατά για να ακούσουν τα κορίτσια στο τηλέφωνο...!

Ζ: Ααα!!! Μαριανθηηηη μάντεψε..! Ο Μαρτινους ειναι στο απέναντι δωματιο απο το δικο μας!!!!!!!!

Ο Μαρκους με σκουντηξε και μου κούνησε το κεφάλι σε φάση "τι λεει;" Και εγω του είπα ψυθιριστα "Θα σου πω μετα"!!!

Σ: Και ειναι και ο Μαριος μαζι του!!!!

Ε: Τυχερουλες!!!

Ζ: Εσυ εισαι τυχερή που εισαι με τον Μαρκους στο ίδιο δωματιο και μπορείτε να κάνετε οτι θέλετε.! 

Μ: Δεν μπορούμε...

Σ: Γιατι;

Μ: Γιατι δεν μας αφήνει κανεις να ηρεμήσουμε..! Είπε λιγο θυμωμένα και σηκώθηκε!!! 

Ε: Κορίτσια μισό... Θα σας πάρω πιο μετα..!

Ζ: Γειααααα!!!

Σ: Γειαααα!!!

Το εκλεισα και πήγα κοντά στον Μαρκους που ειχε πάει κοντά στο παράθυρο... 

Ε: Τι έγινε;

Μ: Ρε...

Ε: Τι; 

Μ: Σε λίγες μέρες θα φύγω....

Ε: Το ξερωωω...😕

Μ: Και... Θέλω να περάσουμε χρόνο μαζι... Αυτες τις μέρες έγινε χαμός με τους γονείς μας και... Τωρα τα κορίτσια δεν θα μας αφήσουν σε ησυχία ούτε για μια μερα..! 

Είπε και έκατσε στο κρεβατι..!

Ε: Αγαπη μου... Θέλω να περνάω χρόνο μαζι σου.! Ιδικα πριν φύγεις.!.... Έκατσα διπλα του!!!

Αρχισε να με φιλάει και μου έβγαλε την μπλούζα και άρχισε να με φιλάει χωρίς να σταματάει εγω ανέβηκα απο πάνω του και τον έσπρωξε να πέσει στο κρεβατι..! 

Μ: Ετσι εεε;

Ε: Ναι!

Μ: Ενταξει τότε!!! 

Με πήρε αγκαλια και με σήκωσε επάνω..! Μετα άρχισε να με φιλάει και δεν σταματούσε..! Μου έβγαλε το παντελόνι και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό..! Μου άφησε σημάδι και μετα σταμάτησε... 

Ε: Μην σταματάς..!

Μ: Μα... Άμα συνεχίσω θα σε γεμίσω παντού με σημάδια..

Ε: Δεν πειράζει!

Είπα και τον τράβηξα ξανα επάνω μου και τον φίλησα.!

Συνέχισε να με φιλάει για πολυ ωρα!!! Αλλα μετα κουράστηκε..!

Μ: Μωρό μου δεν μπορώ αλλο..!

Ε: Ούτε εγω...

Μ: Ωραια εγω πάω στο μπάνιο...

Πήγε στο μπάνιο και εγω έβαλα αλλα ρούχα.!

Ειδα την ωρα 5:23 ειμαστε ετσι για 1 ωρα..! Και η καθηγήτρια ειχε πει οτι στις 6 έπρεπε να πάμε κάτω..! 

Πήγα στο μπάνιο και άνοιξα την πόρτα και έκλεισα τα μάτια μου...

Ε: Να δω; 

Μ: Δες.!

Ηταν ντυμένος και έφτιαχνε τα μαλλιά του..!

Μ: Έλα εδω!!!

Ε: Θέλω να σου πω...

Άρχισε να με φιλάει στον λαιμο...

-💖-

Χαρούμενη μερα της γυναίκας κορίτσια!!! Δεν μπορώ να ευχηθώ κατι παραπάνω,με κάλυψε ο Μαρκους και ο Μαρτινους στο ινσταγκραμ...! Έδωσε την καλύτερη ευχή για αυτή την μερα!!!💖




Marcus Gunnarsen {edit}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora