13.Με κανεις να νιώθω πολυ όμορφα

821 50 6
                                    

Αφού ήρθε η σοκολάτα... Αρχίσαμε να πίνουμε!

Μ: Αγαπη μου;

Ε: Ναι;

Μ: Σ'αγαπώ!!!

Είπε και μου έπιασε το χέρι...

Ε: Κι εγω μωράκι μου!!!

Είπα και πήγα να κάτσω δίπλα του...(Γιατι πριν ήμουν απέναντι)...

Μ: Νομίζω οτι δεν φτάνει αυτο...

Ε: Ποιο;

Μ: Νομιζω πρεπει να κάνω κατι για να σου δείξω ποσό πολυ Σ'αγαπώ!!!

Ε: Γιατι το λες αυτο μωρό μου... Μου φτάνει αυτο που κανεις... Ειδικά οταν μ-

Με διέκοψε και με φίλησε...

Ε: Ειδικά οταν με φιλάς... 

Μ: Ναι;

Ε: Με κανεις και νιώθω πολυ... Όμορφα!!!

Μου έπιασε το χέρι και μου το φίλησε!

Μ: Και εμένα... Πριγκίπισσα ΜΟΥ!!!

Κάπως έτσι... Ξεκινήσαμε για το γήπεδο ξανα!!!

Μολις φτάσαμε στο γήπεδο είπαμε να τρέξουμε λιγο... Μετα γυρίσαμε σπίτι μου και μπήκαμε μέσα πιασμένοι χέρι χέρι!!!

Μαμά: Τι κάνετε παιδιά;

Ε: Καλα ειμαστε πάμε στο δωμάτιο μου!!!

Μαμά: Ενταξει... Αλλα... Αυριο στις 5:00 να ετοιμαστείς θα πάμε σε μια οικογένεια... 

Ε: Ενταξει!!!

Πήγαμε στο δωμάτιο μου και κάτσαμε στο κρεβάτι μου να ξεκουραστούμε... Με αγκαλιασε και εγω τον φίλησα και μετα ξαπλώσαμε αυτός έκλεισε τα μάτια του και εγω του σήκωσα την μπλούζα και χαϊδευα τους κοιλιακούς του... 

Μ: Μου αρέσει οταν το κανεις αυτο!!!

Ε: Αυτο οταν το κάνω σου αρέσει;

Είπα και τον φίλησα!!!

Μ: Αυτο μαρεσει πιο πολυ...

Είπε και άρχισε να με φιλάει στο στόμα...άρχισε να με φιλάει απο το στόμα μου να κατεβαίνει όλο και πιο πολυ... Μεχρι που έφτασε στους ώμους μου και μετα σταμάτησε...

Ξάπλωσε διπλα μου και πήρε ανάσες... Εγω τότε γύρισα (σαν βαρελάκι) και μπήκα μέσα στην αγκαλια του!!!

Κάπως έτσι μας πήρε ο ύπνος... Και μετα απο 30 λεπτά χτύπησε το κινητό του και μας ξύπνησε...

Εγω έμεινα στην αγκαλια του... Και εκείνος απάντησε στην κλήση...

Μ: Τι; Τωρα;....... Πφφφ καλα έρχομαι...

Εγω σηκώθηκα και τον ρώτησα τι έγινε και αυτός μου είπε οτι πρεπει να πάει σπίτι του και να πάνε με τον Μαρτινους να ηχογραφήσουν ένα τραγούδι...

Μετα σηκώθηκε... Έβαλε την μπλούζα του και με φίλησε...

Μ: Ξεκουράσου εσυ μωρό μου εντάξει;

Ε: Ενταξει!!!

Είπα σηκώθηκα απο το κρεβάτι και τον φίλησα..!

Μετα βγήκαμε έξω και τον χαιρετισα... Με μια αγκαλια και ενα φιλί στο μάγουλο... Μετα εκείνος με φίλησε στο στόμα και έφυγε..!



Marcus Gunnarsen {edit}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang