Μπήκαμε στην τάξη μας και καθήσαμε στις θέσεις μας... Μετα απο μια ωρα βαρετου μαθήματος βγήκαμε διάλειμμα...! Μολις βγήκαμε εξω αρχίσαμε να περπατάμε και να μιλάμε εκεί που μιλούσαμε να έρχεται ο Τινους λαχανιασμένος...
Τ: Μαρκους!!! Το σχολείο λεει να φτιάξει ομάδα ποδοσφαίρου πάμε να τους πουμε να μας γράψουν και εμάς;
Μ: Εννοείται πάμε... Είπε και αρχίσαμε να τρέχουμε και οι τρεις στο γραφείο για να προλάβουμε τον γυμναστή...
Γυ(μναστης): Τι ειναι παιδιά;
Τ: Μάθαμε οτι κάνετε ομάδα ποδοσφαίρου με το σχολείο...
Μ: Και θελουμε να γράψετε και εμάς!!!!
Γυ: Ενταξει παιδιά!!! Κάθε Τριτη και Τεταρτη στις 3:00 εως τις 4:30 στο σχολείο για προπόνηση Ενταξει;
Μ: Ναι!
Τ: Ευχαριστούμε!!! Γεια σας!
Γυ: Γεια σας παιδιά!!!
Έτσι φύγαμε απο το γραφείο και πήγαμε στην τάξη μας γιατι χτύπησε το κουδούνι..!
Μετα απο αρκετές ώρες τελείωσε το σχολείο και φύγαμε πήγαμε στο σπίτι του Μαρκους..! Κάναμε τα μαθήματα και ξαπλώσαμε!!!
Μπ.Μ.:Μαρκους... Μαρτινους...
Μ: Κατεβαίνω λιγο και έρχομαι..! Δεν θα αργήσω... Είπε σηκώθηκε,με φιλησε και κατέβηκε κάτω...
Κατέβηκε κάτω και μετα απο λιγο τον άκουσα να φωνάζει...
Μαρκους pov
Κατέβηκα κάτω...
Μπαμπας: Παιδιά... Πρεπει να ξεκινήσουμε για το τουρ...
Μ-Τ: Οχιιι..!
Μπαμπας: Ρε παιδιά...
Μ: ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΠΑΜΠΑ...;
Μπαμπας: Πρώτον μην μου φωνάζεις... Και δεύτερον τι γιατι τωρα;
Ο Μαρτινους πέταξε ενα"οκ" και έφυγε...
Μ: Καλα... Ποτε θα πάμε;
Μπαμπας: Μια εβδομάδα μετα την εκδρομή που θα πάτε με το σχολείο...
Μ: Πφφφφ... Και ποσο θα μείνουμε;
Μπαμπας: 2 μήνες περίπου...(κορίτσια νομίζω περίπου τόσο κρατάει ενα τουρ... Διορθώστε με αν εχω άδικο♥️)
Μ: ΤΟΣΟ πολυ;
Μπαμπας: Μα και τις άλλες φορές τόσο λείπαμε απο το σπίτι... Τι σε έπιασε τωρα;
Μ:....
Μπαμπας: Αααα...! Κατάλαβα... Η Μαριανθη.!
Μαριάνθης pov
Εκείνη την στιγμή κατέβηκα...
Ε: Τι εκανα πάλι;
Μ: Τιποτα.!
... Με πλησίασε και με φιλησε..!
Μπαμπας: Εγω να πηγαίνω...
Εγω και ο Μαρκους του χαμογελασαμε και μετα εφυγε(ο μπαμπας του)...
Μ: Καρδούλα μου..! Θέλω να σου πω κατι...
Είπε και έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και ακούμπησε το σώμα του στο δικο μου...
Ε: Ωχ... Τι;
Μ: Να... Θα πάμε για τουρ με τον Μαρτινους... Είπε και με φιλησε...
Ε: Τι λες ρε Μαρκους;
Μ: Και...
Ε: Ωχ... Κατάλαβα.... Εχει και αλλο;
Μ: Θα πάμε μια εβδομάδα μετα την εκδρομή...
Ε: Οχι μωράκι μου...
Είπα και με έσφιξε στην ζέστη αγκαλίτσα του.!!
Μ: Ούτε εγω θέλω να φύγω τωρα...
Δεν είπα τίποτα και απλα με έσφιξε στην αγκαλια του και άρχισα να κλαίω... Μου σήκωσε το κεφάλι και με πλησίασε σε απόσταση αναπνοής!!!
Μ: Μην κλαις πριγκίπισσα μου... Δεν θέλω να σε βλέπω να κλαις...
Είπε και ένωσε τα χείλη μας..! Μείναμε έτσι για πολυ ωρα αλλα σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα...
Μ: Σ'αγαπάω! Σ'αγαπάω! Σ'αγαπάω!
Ε: Και εγω!!!
Είπα και έβαλα τα πόδια μου στην μέση του και αυτός τα χέρια του στην δίκη μου μέση.! Τον φίλησα...
Μ: Σε λατρεύω!!!
Ε: Εγω να δεις!!!
Με κατέβασε απο πάνω του με έπιασε απο το χέρι και πήγαμε επάνω.!
ESTÁS LEYENDO
Marcus Gunnarsen {edit}
FanficComplete✔✨ . Μαριάνθη του 2020: *έσβησα την περίληψη* -------------------------------------------- 🏆#1 in fanfiction 🥈#15 in fanfiction 🏆#1 in marcusandmartinus 🏆#2 in marcusandmartinus Keys: 🥇(1 time) 🥈(2 times) 🥉(3 times) 🏆 (more than 3 ti...