17.Οι οικογενειες μας...συναντιούνται

800 45 0
                                    

Ξημερωσε Κυριακη... 

Πηγα να πλυθω και μετα εστειλα μηνυμα στον Μαρκους...

Ε:Τραγουδιστη μου...ξυπνιος εισαι;

Μετα απο πεντε λεπτά μου απάντησε...

My singer: Ναι γλυκια μου!!! Σε δυο μερες ειναι η 4ημερη...ετοιμασες βαλιτσες;

Ε: Εννοείται εσυ;

My singer: Ναι..!

Ε: Ωραια!!! Αυριο θα περασεις εσυ; Για να παμε μαζι σχολειο;

My singer: Ναι!!!

Ε: Θες να ερθεις απο εδω;...

My singer: Θελω...αλλα οι γονεις μου σημερα θελουν να μεινω σπιτι...

Ε: Ενταξει..! Θα μιλαμε με μηνυματα ομως...

My singer: Φυσικα πριγκίπισσα μου!!!

Εγω: Ωραια!!!

Μy singer: Μισο γιατι με φωναζουν...

Εγω: Ενταξει...

Ειδα την ωρα 4:00...αρχισα να ετοιμαζομαι ντυθηκα...και εβαλα ενα κραγιον...και το κολιέ που μου ειχε πάρει ο Μαρκους... Μετα πηρα ενα τσαντακι εβαλα το κινητο μου μεσα και πηρα τις γοβες μου στο χερι και κατεβηκα κατω!!! Εκατσα στον καναπε φορεσα τις γοβες και περιμενα τους αλλους να ετοιμαστουν..!

Μαρκους pov 

Ειναι 4:00 και κατέβηκα να φάω κατι... Βρήκα το τραπέζι στρωμένο και όλη την κουζίνα γεμάτη με πιάτα που είχαν διαφορά φαγητά!!! Πήγα να φάω μια πατάτα...

Μα: Μην φας!!! Δεν θα πεινάς μετα... Μετα με κοίταξε που ήμουν με την φόρμα... Ακόμα να ετοιμαστείς;

Μ: Γιατι να ετοιμαστώ;

Μαμά: Δεν σου είπε ο Μαρτινους;

Μ: Τι να μου πει; 

Μαμά: Εχουμε κόσμο σημερα σε μια ωρα θα έρθουν αντε πάνε ετοιμάσου...

Μ: Ποιοι θα έρθουν;

Μαμά: Θα δεις...! Πάνε να ετοιμαστεις και άσε τις ερωτήσεις!!!

Πήγα να ετοιμαστώ και πήγα στο μπάνιο να φτιάξω τα μαλλιά μου..! Τα άφησα κάτω όπως αρέσουν στην πριγκίπισσα μου.! Μετα άκουσα το κουδούνι και τον μπαμπα να φωνάζει:

Μπαμπας: Αγόρια... Εμμα... Κατεβείτε ήρθαν..!

Κατέβηκα κάτω και ειδα την οικογένεια της Μαριάνθης...! (Και την ιδια εννοείτε) χαιρέτησα τους υπόλοιπους και την φίλησα μετα την επιασα απο την πλάτη και κάτσαμε στο τραπέζι...! Αυτή μου έπιανε το χέρι και ακολούθησε η συζήτηση των μεγάλων... βαριέμαι και κοιταξα την Μαριανθη...

Μαριανθης pov 

E: Εμ...Εγω πάω τουαλέτα..! Σηκώθηκα και πήγα να πάω...

Μαρκους: Θα σε οδηγήσω εγω... Είπε και μου έπιασε το χέρι... 

Οταν πήγαμε στον διάδρομο... Με φίλησε... 

Μαρκους: Γιατι κανόνισαν οι γονείς μας να βρεθούν;

Ε: Δεν ξέρω...

Μου έπιασε την πλάτη και άρχισε να την χαϊδεύει...

Ε: Σταματά θα μας δουν...

Μ: Ενταξει αν ειναι να μας δουν παμε μέσα... Είπε και άνοιξε την πόρτα του μπάνιου... 

Μετα άρχισε να με φιλάει στο λαιμό...

Μ: Σου είπα οτι εισαι πολυ όμορφη;

Ε: Ναι..! Τραγουδιστή της καρδιάς μου!!!

Μ: Αχ!!! Μαρεσει οταν με λες ετσι!

Με σήκωσε με άφησε να κάτσω πάνω στον πάγκο και άρχισε να με χαϊδεύει στο χέρι και εγω τον φίλησα... Χτύπησε η πόρτα...

Τ: Παιδιά; 

Ε: Ναι;

Τ: Αργήσατε άντε θα καταλάβουν οτι κατι τρέχει μεταξύ σας..! 

Ο Μαρκους με κατέβασε απο τον πάγκο και μου σήκωσε το φερμουάρ απο το φόρεμα και άνοιξε την πόρτα... Ο Μαρτινους ηταν ακόμα απέξω...

Μ: Τι γίνετε κάτω;

Τ: Απο οτι κατάλαβα... Εσυ Μαριανθη δεν είπες κατι στους δικούς σου για εσενα και τον Μαρκους...

Εγω έγνεψα καταφατικά...

Τ: Αλλα οι δικοί μας ξέρουν οτι είσαστε μαζι...

Μ: Ωχ... άντε πάμε κάτω...

Μολις κατεβήκαμε καθήσαμε στις θέσεις μας... 

Και εγω επιασα το χέρι του Μαρκους και εκείνος κατάλαβε οτι δεν ένιωθα άνετα...




Marcus Gunnarsen {edit}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora