Marcus pov
Ξύπνησα...
Μ: Τι έγινε;
Γύρισα το κεφάλι μου και ειδα την Μαριανθη!!! Να κοιμάται στο κρεβατι της!
Μ: Αγαπη μου!!!!
Είπα και σηκώθηκα της επιασα το χερι και έκατσα διπλα της!
Άρχισα να την χαϊδεύω και να την κοιτάω!
Μ: Σ'αγαπώ πολυ!
Της έσφιξα το χερι και την αγκάλιασα!
Ε: Μωρό μου;
Μ: Ναι?!
Ε: Μου είπαν οτι χτες λιποθύμησες... Επειδη ανχοθηκες μην πάθω τίποτα!
Μ: Ναι... Φοβήθηκα μην... Σε χάσω........
Είπα και άρχισαν να πέφτουν δάκρυα απο τα μάτια μου..
Με αγκαλιασε πολυ σφιχτά!!
Ε: Ποτε δεν θα φύγω απο διπλα σου τραγουδιστή μου!
Την φίλησα!
*ηχος ειδοποίησης Instagram😂*
Γύρισα να πάρω το κινητό της...
Ε: Άστο!
Μ: Γιατι;
Το πηρα στα χέρια μου και το άνοιξα ειδα διαφορά μηνύματα που την έβριζαν και την κατηγορούσαν... Έσφιξα το κινητό...
Ε: Μωρό μου άστο, θα το σπάσεις...
Μ: Γιατι δεν μου το είπες;
Ε: Γιατι...
Μ: Άστο δεν χρειαζετε να μου πεις...
Πηρα το κινητό μου και ανέβασα στο Instagram μια παλιά φωτογραφία με εμενα και την Μαριανθη και απο κάτω έγραψα:
"Παρακαλώ να σταματήσουν τα μηνύματα στην Μαριανθη! Ειναι η κοπέλα μου καταλάβετε το και σεβαστείτε το... Την αγαπάω παρα πολυ! Χτες, ούτε ένας από εσάς δεν της ευχήθηκε κατι καλο μονο σχόλια και μηνύματα που την κατηγορουσατε της στέλνατε... Εκτος απο κάποιους που τους ευχαριστω πολυ που ΜΑΣ στηρίζουν! Εγω χτες... Δεν άντεξα μονο στην ιδέα οτι θα πάθει κατι... Και λιποθύμησα... Αλλα τα κατάφερε και ευχαριστω πολυ το νοσοκομείο! Μαριανθη... Θα έδινα και την ζωή μου για εσενα!💖"
Έκλεισα το κινητό και της ηρθε ειδοποίηση στο κινητό της οτι ανέβασα φωτογραφία στο Instagram...!
Μ: Τι με κοιτάς; Άνοιξε το!
Άνοιξε το Instagram της και είδε την φωτογραφία μας και αυτο που έγραψα απο κάτω!
Βούρκωσε και την πηρα αγκαλια!
Μ: Ωωω μωρό μου, μην κλαις!
Ε: Και εγω θα πέθαινα για εσενα!
Μ: Σ'αγαπάω!
Με φιλησε!!
~😘~
Συγνώμη αν σας κάνω να κλαίτε στα τελευταια κεφάλαια.. Θα τα πουμε στο επόμενο κεφάλαιο!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marcus Gunnarsen {edit}
FanficComplete✔✨ . Μαριάνθη του 2020: *έσβησα την περίληψη* -------------------------------------------- 🏆#1 in fanfiction 🥈#15 in fanfiction 🏆#1 in marcusandmartinus 🏆#2 in marcusandmartinus Keys: 🥇(1 time) 🥈(2 times) 🥉(3 times) 🏆 (more than 3 ti...