2. bölüm

134 14 0
                                    

O görüntü korkunçtu. Ama onlar bu görünteye alışmak zorundalardı. Sonunda her takımın görev anları başlamıştı. Yılan takıma ise çöp temizleme işi verildi. Herkes kesinlikle mutsuzdu ve en çokta Kibuchi rahatsızdı. Sonunda patladı " bu ne şimdi gerçekten en düşük puanlar bizde diye bize özel muamelemi görüyorlar " dedi. Sinirden patlamak üzeriydi. Hotaru da sinirlendi ama burda olduğu için değil Kibuchi'yi dinlemek zorunda olduğu için. Sonunda oda patladı " yeter! Kimse burda olmaktan memnun değil ama böyle dırdır etmeye devam edersen hiç bitmicek ve eve gidemicez. O yüzden kapa çeneni! " dedi. Herkes şaşkınlıkla baktı. Ama Kibuchi susmuştu yani bu işe yaramıştı. Kibuchi Hotaru'yu tuhaf buluyordu hala. Gerçekten sinirli biri olsa bile yüzü çok çocuksuydu. Sanki sinirli biri değil yumaşak biri gibi görünüyordu. Ama içi nefretle doluydu. Beyaz saçları ve mavi gözleri onu daha tatlı yapıyordu. Ama içi çok çirkindi. Bazen Kibuchi de sinirlenebiliyordu. Biraz salak ve başaralı olmasada insanlara önem veriyordu. Yeşil saçları ve yeşil gözleri ve tatlı gülümsemesi onu tatlı kılıyordu. Orda Goro etrafa bakınıyordu. 'Acaba bu duruma nasıl düştüm. Niye böyle insanlarla' diye içinden geçiniyordu. Goro da tatlı bir insandı fazla konuşmazdı o kadar. Kahverengi saçları ve kahverengi gözü onu tatlı kılıyordu. Takımın tek kız üyesi Sakura kulağında müzik öyle temizlik yapıyordu. Mor ve kısa saçları, mor gözleri onu tatlı kılıyordu ama oo bunu göstermek istemiyordu. Temizlik yapmaya devam ederken takım sessizdi. Hiçbir şey demiyorlardı... hiçbir şey. Ama bu sessizliği bir şey bozdu. Çöp yığınların arasından ses geliyordu. Sonra Kibuchi " bu ses de ney? " dedi. Sonra yığınların arasından bir şey çıktı büyük bir şey. Kibuchi " bir çöp canavarı " dedi. Sonra ordan Goro " çöp canavarı? Bence ismi bu değil " dedi. Hotaru atladı " ismi ne olursa olsun burda olmamalıydı hemen kaçmalıyız " dedi. Kibuchi gülümsedi ve " kaçmak gerektiğimizi kim söyledi " dedi. Ve canavara ilerlemeye başladı. Hotaru kızdı ve " aptal! Bizim gibi D sınıfı olanlar onu yenemez öleceksin " dedi. Ama Kibuchi dinlemedi ve saldırdı. Onun enerjisi hortumdu yani rüzgar ama ek bir gücü vardı. Kibuchi saldırdı ama canavar o kadar büyükki bir işe yaramadı. Canavar tam onu ezicekken bir buz kalıbı Kibuchi'yi korudu. Kibuchi arkasına baktığında Hotaru olduğunu gördü. Hotaru " takım için bir baş belası olcaksın biliyorsun değil mi? " dedi. Kibuchi kızdı. Ama o hızlıydı nasıl ordan buraya hızlı bir şekilde yapabildi. Hotaru'nun gücü sanırım buzdu. Zaten buz gibi soğuktu. Sonra Goro büyüsünü yaptı. Onun elementi topraktı. Ama bitkileri kontrol ediyordu. Toprak kalıntılarını kontrol edemiyordu. Goro bir kaç sarmaşıkla canavarın ayaklarını tuttu. Sonra Sakura bir kaç mor yapışkan sıvıyla canavarın ayaklarını yere kitledi. Sakuranın enerjisi suydu ama onunkide değişikti. Kendisi renk veriyordu ve yarı akışkandı. Aslında Goro ile Sakura birlikte çalıştılar sonra birbirlerine baktılar. Sonra ordan Kibuchi " iyi iş çıkardınız şimdi benim sıram " diyip havaya fırladı. Sonra saldırdı ve canavarda çizikler açtı. Canavar bağırdı. Ordan Kibuchi " Hotaru son darbeyi sen yap acele et " dedi. İlk önce Hotaru tereddüt etti ama sonra Kibuchi " Hotaru! " diye daha çok bağırdı. Hotaru ilerledi ve Goro' ya " Goro sarmaşık gerek " dedi. Goro bir sarmaşık yaptı ve Hotaru ona basıp yukarı fırladı. Sonra canavarın ağzından onun içine girdi. Kibuchi şaşkın bir ifadeyle "Hotaru! " diye bağırdı. Sonra Goro ordan " merak etme o iyi " dedi. Ve tekrar şaşkın bir Kibuchi gördüler. Kibuchi ordan şaşkınlığını korurken Hotaru canavarın içinde çekirdeğe ulaşmaya çalışıyordu. Çekirdek her canavarda bulunan bir şeydir. Canavarın yaşam kaynağıdır. Onu dünyanın çekirdeği gibi görebilirsiniz. Çekirdeğin etrafında bir boşluk vardır ve bu boşlukta yerçekimi yoktur. Uzayda ki gibi hareket edilir. Hotaru oraya geldiğinde çekirdeğe saldırmak için hazırlandı. Hotaru içinden ' ne kadar büyük bir çekirdek acaba C sınıfı mı? Aman neyse ' diyip büyük bir buz büyüsü yaptı. Sonra çekirdeğe saldırdı ve onu yok etti. Çekirdeğin yok olmasıyla canavarın geri kalanı da yok oldu. Sonra Hotaru aşağı indi. Kibuchi kendinden emin bir şekilde " vay! bak Hotaru yenebiliyormuşuz " dedi. Kızgın yüz ifadesiyle " evet ama şimdilik ya da ucuz atlattık " dedi. Sonra okuldaki görevliler diğer adıyla koruyucular  geldi. Sonra " siz hayatta mısınız ? Nasıl olur hem bekle kuralları çiğnediniz güçlü bir canavar gördüğün zaman kaç ama siz hayattısınız " dedi. Kibuchi atladı " aslında o kadar güçlü değildi hemen yok ettik " dedi. Koruyucular şaşırdı. Sonra " onu siz mi yok ettiniz ? " dedi. Hotaru " ne varki bunda? " diye sordu. Koruyucular " o canavar A sınıfı bir canavardı. Onu biz bile anca iki saatte yenebilirdik " dedi. Yılan takımı şaşırdı. Sonra kendileriyle gurur duydular. Ama koruyucular da şaşırdı. Acaba yılan takımı düşündükleri gibi değiller miydi?

Dışlanmış Bedenler✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin