Dünya değişmeye başladı. İnsanların bile tahmin edemeyeceği şeyler oluşmaya başladı. Ama insanların en değişik bulduğu şey değişik güçlerdi. Bu yüzden aileler çoçuklarını özel bir okula gönderdi. Bir tesis de diyebiliriz ama daha çok bir yatılı okuldu. Bu okulda çocukların güçlerine göre puanlama yapılıyor. Bu puanlamaya göre de hayvan sembolleri o çocukları gruplandırıyordu. Okulda en düşük puana sahip olan yılan sembolüydü. Onları sürekli hor görüyorlardı. Hatta bazıları dayanamayıp tesisi terk etti. Ama hala dayananlarda var tabii. Onlarda zengin insanlardı. En güçlüsü Saichi ailesiydi. Onların iki çocuğu vardı ve çocukların elementleri su ile buzdu. Su elementi okulda fazlasıyla ünlüydü ama buz elementi o kadarda değildi. Yılan takımında olan Saichi Hotaru elinde kitaplar sınıfa gidiyordu. Sınıfa gelip oturdu ve her zamanki gibi yalnızdı. Aynı zamanda İchuge ailesiyde zengindi ve İchuge Kibuchi de yılan takımındaydı. Todoke ailesinden Todoke Goro ve Uksi ailesinden Uksi Sakura da yılan takımındaydı. Ama bunlar ne olduğunun farkında bile değillerdi. Sonra bi anons yapıldı. Bütün öğrenciler konferans salonuna diye. Herkes oraya geldi. Müdür konuşmaya başladı. " boynunuzdaki hayvan sembolleri size bir gruba ayırıyor. O yüzden aynı işaretli olanlar grup oluşturacak ve birlik ünvanını kapmaya çalışıcak " dedi. Öğrenciler şaşırdı ama mantıklıydı. Sonra müdür devam etti " o işaretler özel bir güç barındırıyor. Bu güç size birlik olma şansı verecek. Gücünüz tamamlandığında elementin muhafızları sizi ziyaret edicek. Sonra sözleri söylicek ve sizde kabul ediceksiniz. Birliğin gücü kuvvetlidir. Maalesef bizim okuldan birliğin enerjisine sahip olan olmadı. Ama bu sefer farklı olcak " dedi. Müdür inanıyordu bu sefer... bu sefer olucaktı. Evet belki... sınıftakiler aynı işaretli kişileri oluşturdular. Tek bir sınıf vardı zaten . Arkadan Kibuchi Hotaru'yu dürttü. " hey sende de yılan işareti var " dedi. Hotaru çocuğa baktı ve hiç bir şey demedi. Kibuchi devam etti " ben İchoge Kibuchi sen " dedi. Hotaru tekrar baktı. Sonra kısık bir sesle İchoge ailesi ha? Dedi sonra konuştu " Saichi Hotaru " dedi. Kibuchi şaşırdı. Saichi ailesi herşeye hükmediyordu ama o yılan sembolü taşıyordu. Sonra arkadan biri Kibuchi'ye çarptı. Ordaki çocuk "özür dilerim" dedi. Kibuchi " önemli değil bekle ahh sende de yılan sembolü var " dedi. Çocuk " evet ben Todoke Goro tanıştığıma memnun oldum " diyip eğildi. Sanırım Kibuchi böyle şeylere alışık değildi bu yüzden irkildi sonra " başını kaldır bunu yapmana gerek yok " dedi. Goro başını kaldırdı. Kibuchi Hotaru'yu da tanıttı. Sonra arkadan bir kız geldi ve kendini tanıttı. " ben Uksi Sakura " dedi. ( isimleri kendim kafadan attım o yüzden japonca isimler olmayabilir ) Artık hepsi bir araydı. Ama birden sınıf tuhaflaştı. Herkes yılan takımına bakıyordu. Onlarda biraz gerildi. Sonra Kibuchi " niye herkes bakıyor? " dedi. Hotaru konuşmaya başladı " herkes bizden nefret ediyor bu yüzden bize böyle bakıyorlar. Neden bizim burda kaldığımızı sorguluyorlar. Dikkatli bakın bunlar nefretin gözleri " dedi. Gerçektende nefretle bakıyorlardı. Bu şey tek bir şeyi açıklardı. Onlar dışlancaktı bu açıkça barizdi. Belkide bedenleri öyle hissetti. Kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış Bedenler✔
FanficÖzel bir tesis var tıpkı bir okul gibi. bu okulda özel insanlar var ve bu insanlar harika güçlere sahip. aynı zamanda bu tesiste gruplar var. hayvanların desenlerini çocukları gruplandırmak için kullanılıyor. ama bu puanlamayla oluyor. en düşük puan...