Hotaru bütün olayı dinlemiş ve kafasında canlandırmıştı. Aileler şaşkınlığını korurken Goro elindeki değneği Hotaru'ya verdi ve " değneksiz etrafta böyle gezinmemelisin " dedi. Hotaru başını sallayıp değneği aldı. Hotaru'nun annesi şok içinde Hotaru'ya yaklaştı. Gözleri dolmuştu ve daha fazla dayanamayıp göz yaşını serbest bıraktı. Hotaru bunu hissetti ve " bilerek söylemek istemedim senin sinirleneceğini biliyordum " dedi. Hotaru'nun annesi daha çok ağlamaya başladı. Sonunda ona sarıldı. İlk başta Hotaru şaşırmış olsada ona karşılık verdi. Yılan birliği aileleri ile görüşüp konuştular. Sonunda konu turnuvaya kalmıştı. Kişiler arası turnuva da öğrencelerin güçleri ölçülüp seviyelerini arttırmak içindi. Kazanana ise bir madalyon veriliyordu. Ama bu sene kişiler arası değil gruplar arası olucaktı. Veliler ilk önce şaşırdı ama sonra bunu kabullendiler. Bir kaç gün sonra turnuva zamanı gelmişti. Veliler yerlerini almış çocuklarını izlemeye koyuldular. Bu aralar Yılan Birliği çok popülerdi. Bir şekilde turnuva başladı. Yılan birliği 1. Round, 2. Round ve 3. Round demeden son Round'a çıkmışlardı. Son Roundta yine Euji ile karşılaşmışlardı. Bu sefer onun karşısına Hotaru çıkmıştı. Euji sırıtarak " senin beni yenmene gerek yok o yüzden çekil Kibuchi'yle bir hesabım var " dedi. Hotaru gülümsedi. Şuana kadar ilk defa çıkıyordu. Sonra tepki vermeden elini kaldırdı. Parmağını gerdi ve Euji'nin hiç beklemediği anda parmağını serbest bıraktı. Serbest bırakmasıyla büyük bir soğuk dalgası Euji'ye çarptı ve Euji orda buzdan heykel haline geldi. Bu durumda turnuvanın kazananları Yılan Birliği olmuştu. Sonunda ödüllerini alıp ödülle bir fotoğraf çekindiler. Aslında bu turnuvayı kazanmak onlar için çocuk oyuncağıydı. Ama nedense onlar fazla ilerleme kaydetmişlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış Bedenler✔
FanficÖzel bir tesis var tıpkı bir okul gibi. bu okulda özel insanlar var ve bu insanlar harika güçlere sahip. aynı zamanda bu tesiste gruplar var. hayvanların desenlerini çocukları gruplandırmak için kullanılıyor. ama bu puanlamayla oluyor. en düşük puan...