5. bölüm

41 5 0
                                    

Yılan takımı görevlerini bitirdiğinde Kibuchi'nin yüzü gülüyordu. Sakura ne olduğunu sorduğunda Kibuchi her şeyi anlattı. Herkes onun için sevinmişti ama Kibuchi biraz üzgündü. Hotaru ordan " ne oldu Kibuchi mutlu değil misin? " dedi. Kibuchi şaşırdı ve " sen görebiliyon mu? " dedi. Hotaru da şaşkınlıkla " hayır göremiyorum " dedi. Sonra Kibuchi " o zaman nasıl anladın " dedi. Hotaru güldü ve " sesinden anlaşılıyor " dedi. Kibuchi yine üzgün surat yaptı. Sonra içine dökmeye başladı " ben birlik enerjisine kavuştuğumda bana bir şey olmadı. Muhafıza sorduğumda hiçbir şey demedi. Neden?... bu haksızlık değil mi? " dedi. Hotaru şaşkınlıkla sesin geldiği yöne baktı. Çünkü Kibuchi Hotaru için endişeliniyordu. Hotaru birden ağlamaya başladı. Kimse ne olduğunu anlamadı. Goro ordan " ne oldu Hotaru? " dedi. Hotaru gözyaşlarını silmeye çalışırken bir anda konuşmaya çalıştı. " sadece benim için endişelenen hiç kimse olmamıştı... şu ana kadar " dedi. Kibuchi'nin de bir anda gözü dolmaya başladı. Sonra Hotaru devam etti " teşekkür ederim Kibuchi gerçekten sağol " dedi. Sonra Kibuchi de göz yaşlarını tutamadı. Sonra Kibuchi Hotaru'ya sarıldı. Sonunda küçük bir dokunaklı olaydan sonra Kibuchi kıyafetlerini aldı ve hazırlandı. Sınıfa geldiler yine bir sessizlik ve yine o bakışlar. Ama onlar alışkınlar. Sonunda ders başladı ve hiçbir şey anlaşılmadan bitti. Yine yılan takımına görev verildi. Farklı görevler ama aynı yerde. Sakura bir su deposunun tamirine yardım ediyordu. Birlik enerjisine sahip olanlar daha büyük bir inşaata yardım ediyordu. Goro ise inşaata engel olan bazı bitki dallarını temizliyordu. İşler devam ederken gece çökmüştü. Biraz karanlıktı ama ışık inşaata devam etmek için yeterliydi. Bir anda Sakura suda bir tuhaflık hissetti. Onun gücü su olmasada akışkandı. O yüzden anlayabiliyordu. Sonra bir anda bildiğimiz su bir inşaatçıyı yakaladı ve havaya fırlattı. Bunu gören Kibuchi hemen bir hortum büyüsüyle adamı yavaşça yere indirdi. Herkes şaşırdı. Aslında Hotaru hemen işini bitirebilirdi ama o göremiyordu ve bu duruma daha alışık değildi. Ordan bir ses duyuldu " ben hallederim " diye. Bu Sakura'ydı. Kibuchi " dikkatli ol " dedi. Sakura her zaman kendine güvenen bir kızdı. Onu yenmesede sorun değildi. Sadece biraz zayıflatsa yeterliydi. Canavar saldırdı Sakura savuşturdu. Birbirlerine saldırırken canavar yine bir işçiyi kestirdi. Bu sefer adam kurtulamadı. Sakura adamın yerine gidip onu kontrol etti. Adam çoktan ölmüştü. Sakura çok kızdı. Hem kendine hem de canavara çok kızdı. Sinirlenmesiyle etrafı güçlü bir büyü kapladı. Herkes Sakura'nın yaydığı ışıkla gözü görmez oldu. Sakura ise  başka bir boyuttaydı. Bir anda karşısına muhafız çıktı. Muhafız sözleri söyledi. Sakura biraz düşündü, Hotaru'yu düşündü. Ama kabul etti ve sonra herkesin olduğu gibi onun etrafında da yılan belirdi. Sakura emretti ve yılan canavara saldırdı. Canavar sıvı olsada Sakura'nın enerjisi farklıydı. Canavarın etrafı yapışkan toplarla dolandı ve her yeri yapış yapış oldu. Sonunda canavar yapışkan topun içinde küçülerek yok oldu. Sakura kendine geldi ve rahatladı. Diğerleride Sakura'nın yanına gelip tebrik etti. Sakura üzgündü. Sonra konuştu " birlik enerjisine kavuştuğum doğru ama Kibuchi'nin dediği gibi bana da bir şey olmadı. Ayrıca işçiyi kurtaramadım " dedi. Aslında herkes buna hak verdi ama sonra bu sessizliği Hotaru bozdu. " yapmayın böyle ama ben iyiyim tamam mı? Her gün eğitim alıyorum. Ayrıca işçiyi o zamanda kimse kurtaramazdı. Kimse ne olduğunu anlamadı. Sakura bence sen elinden geleni yaptın " dedi. Herkesin morali yerine geldi. Aslında Hotaru'nun böyle biri olacağını tahmin etmemişlerdi ve tatmin oldular. Herkes tesise geri geldi Sakura kıyafetini giydi. Dışarı çıktığında erkeklere nasıl olduğunu sordu. Kibuchi ile Goro ağzı açık kaldılar. Hotaru ise " kesin güzel olmuştur " dedi. Sakura tatmin oldu ama diğerlerinden de duymak istiyordu. Sakura " peki siz niye bir şey demiyorsunuz? " dedi. Kibuchi kendini toparlayıp konuşmaya başladı " sen kız mıydın? " dedi. Sakura'nın hemen tepesi attı ve bir tane patlattı. Goro ise konuşmaya korkuyordu. Ama sonra cesaretini toparlayıp " aslında Kibuchi'nin demek istediği normalde böyle giyenen birisi değilsin. O yüzden bunu giyince gerçekten güzel göründün o yüzden. Ah... yani... güzel olmuş " dedi. Konuşurken de biraz kekeledi. Sakura biraz olsa tatmin oldu ama hala kızgındı. Sonra Kibuchi konuştu " tek birliğe sahip olmayan Goro kaldı " dedi. Goro sakin bir yüz ifadesiyle " ben büyük ihtimal olmam ama sizin olmanıza çok sevindim " dedi. Herkes duraksadı. Sakura " sen delirdin mi? Tabikide olucaksın " dedi. Goro şaşkınlıkla kafasını kaldırdı. Kibuchi devam ettirdi " bencede senin kısa bir sürede bizim yanımızda olucağına eminim " dedi. Hotaru da ekledi " bende bundan eminim " dedi. Goro biraz olsa da mutlu oldu. Hotaru ordan " nedense bu takım çok ilerleme kaydetti " dedi. Sakura " ne demek istiyorsun Hotaru? " dedi. Hotaru gülümsedi ve devam etti " düşünsene ilk tanıştığımızda birbirimizden nefret ediyorduk ama artık birbirimizi bile teselli ediyoruz. Hatta birbirimizi koruyoruz. Bence bu durumdan pek çok şey öğrendik. Bence biz bir imkansızı başardık " dedi. Herkes Hotaru'yu dinlerken kendine güveni arttı. O gece rahat bir uyku çekeceklerdi. Goro hariç...

Dışlanmış Bedenler✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin