Medya; Adventure Club - Limitless ( Yultron remix )
Gün tatlı bir bahar. UDON denilen bir örgüt var. Canavarları avlamak için kurulan bu örgüt fazlasıyla para kazanıyor. Koridorda bekliyen denetmen bir oraya bir buraya ilerliyordu. Diğer kız denetmen ise kızıp " yeter!! Başım dönmeye başladı Sayato " dedi. Denetmen Sayato " ama iki saattir bekliyoruz Hikaru sence bir gariplik yok mu? " dedi. Sonra tekrar donlanmaya başladı. Sonunda bacağına çarpan sopayla durdu ve sopaya tutan kişiye baktı. Ona çarpan çocuk biraz geri çekilip eğildi " özür dilerim " dedi. Sayato " önemli değil önüne daha dikkatli bakmalısın. Ayrıca o sopa ne için? " dedi. Karşısındaki çocuk ona şaşkınlıkla baktı. Sonra Hikaru denetmen onun kulağını çekip onu bir kenara fırlattı. Sayato acıyla kıvranırken Hikaru " sen delirdin mi? " dedi. Sayato " ne var be? " dedi. Hikaru tekrar kulağını çekerek " görmüyor musun o kör " dedi. Sayato ağzı açık bir şekilde kaldı. İkiside onun yanına gidip özür diledi. Çocuk " önemli değil böyle şeylere alışığım. Ahh ben kendimi tanıtmadım. Ben Yılan birliğinden Saichi Hotaru " dedi. İki denetmen şaşırdılar. Böyle küçük bir çocuğun Yılan Birliğinden olması çok tuhaftı. Sonra Hotaru devam etti " sizde o ünlü iki denetmen olmalısınız. Beni takip edin sizi toplantı odasına götürücem " dedi. Önce denetmenler birbirine döndü. Ondan sonra Hotaru'yu takip etmeye başladılar. Sayato giderken Hotaru'yu izliyordu. Hotaru'nun değneği kullanma şekline hayran kalmıştı. O kadar çevik ve hızlıydı ki bir ara değneğe gerek yok demişti içinden. Sanki uzun zamandır çalışıyor gibiydi. Toplantı odasına vardıklarında büyük patronla karşılaştılar. Sayato büyük patrona ilerleyip sarıldı. Sonra Hotaru bozağını temizleyip Sayato'ya döndü. Sayato da onlara döndü. Hotaru konuşmaya başladı " sizi tanıştırayım. Grubum Yılan birliği; İchuge Kibuchi, Todoke Goro, Uksi Sakura. " dedi. Herkes eğildi ama Sayato hala biraz şoktaydı. Sayato eğilip büyük patrona fısıldadı " acaba onlara güvenebilir miyiz? " dedi. Büyük patron " merak etme onlar S sınıfından ve birlik enerjisine mevcut. Onlara güvenebilirsin " dedi. Sayato duyduklarına şaşırdı ama kabullendi. Sonra beklenmedik anda alarmlar çalmaya başladı. Bu büyük bir canavarın geldiğinin işaretiydi. Büyük patron " Yılan Birliği ilk göreviniz canavarı yok etmek olucak " dedi. Hepsi birden " EMREDERSİNİZ EFENDİM!! " dediler. Sonra hepsi yol almaya başladı. Bu iyi bir fırsattı denetmenler onları gözlemleyebilirlerdi. Sayato dışardaki canavara baktı. Bu büyüktü, baya büyüktü. Sayato endişelendi ve " bence bu tehlikeli olabilir onlar daha çocuk " dedi. Büyük patron gülümseyip " sakin ol sadece izle " dedi. Yılan birliği ise hazır ola geçmişti. Bir anda herkes Hotaru'ya baktı. Hotaru kafasını salladı. Sonra onlar harakete geçti. İlk başlangıcı Kibuchi yapıcaktı. Güçlü bir hortum büyüsü yapıp canavarı hortumun içine hapsetti. İkinci hamle Sakura'dandı. Sakura bir kaç tane yapışkan sıvıyı hortumun içine attı. Hortumun içinden canavara yapışan toplar canavarı rahatsız etti. Canavar hareket edicekken üçüncü hamle Goro'nundu. Goro sarmaşıklarla canavarın ayaklarından ve ellerinden tuttu. Canavar artık haraket edemiyordu. Son hamle Hotaru'ndu. Goro'nun sarmaşıkların yardımıyla ilk önce havaya fırladı, daha sonra canavarın ağzından içine girdi. Hotaru çekirdeğe geldiğinde büyük çekirdeği hissetti. Sonra bir buz büyüsü yapıp çekirdeği dondurdu. Çekirdek yok olunca canavarda yok oldu. Hotaru Sakura'nın yardımıyla aşağa sağsalim indi. Sonra ordan Kibuchi gülmeye başladı. Hotaru güldüğü yöne bakarak " sen neye gülüyorsun? " dedi. Kibuchi tekrar sırıtarak " ilk canavarımızıda böyle bir yöntemle haklamıştık. Ama şimdi daha iyiyiz " dedi. Bunu söylemesiyle herkes birbirine bakıp gülümsedi. Ordan durumu izleyen Sayato gözleri parıldamıştı. Sonra büyük patrona " patron? " dedi. Patron " ne? " dedi. Sayato " bu çocuklar daha da güçlenecek ve bizim bile yapamadağımız şeyler yapıcak " dedi. Patron " evet! " dedi. Sonra ise sadece onlara baktılar. Dışlanmış bedenlere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış Bedenler✔
FanfictionÖzel bir tesis var tıpkı bir okul gibi. bu okulda özel insanlar var ve bu insanlar harika güçlere sahip. aynı zamanda bu tesiste gruplar var. hayvanların desenlerini çocukları gruplandırmak için kullanılıyor. ama bu puanlamayla oluyor. en düşük puan...