Ikiz

58 2 0
                                    

Bayağı bir beklettim sizi biliyorum bu yüzden sizden özür dilerim fakat biraz daha okuyucuların artmasını ve merak etmenizi istedim. Aldığım bir kaç mesajla da okuyucularımın merak ettiğini anlayarak yazmaya karar verdim. Bir sürü olay koymaya çalıştım umarım beklentinizi karşılar :))

''Sen kimsin?''

''Sen kimsin mi? Şaka mı yapıyorsun gerçekten tanımadın mı beni?''

''Malesef güzelim tanımadım ama istersen tanışabiliriz benim için büyük bir zevk olur'' diyerek pis pis sırıttı. Bu çocuk salak mı yoksa alzhmair mı? Ne demek tanımadım ya daha sabah konuştuk ya aptal çocuk. Ben elimle herneyse gibi salladıktan sonra arkama dönüp gidecektim ki sakarlığımı yine ortaya koyarak birisine çarpıp üzerime birayı dökmesine neden oldum.

''Siktir ya lanet olsun''

''Bu laflar böyle tatlı bi kıza yakışmıyosakin ol sileriz şimdi''

Sesi duyduktan sonra şeytan görmüş gibi geri kaçtım. Bu kadarı olamazdı herhalde. Yok canım ben iyice kafayı yedim. Ee yuh bu ne? Bunlardan iki tane var. Noluyo olm?

''Şaka mısınız siz ya bunu açıklar mısın ?''

''Bilmem duydun mu ama ikiz denen bi terim var güzelim her ne kadar berbat bir durum olsa da'' dedi koltukta oturan. Şimdi hangisi giray'dı ki? Tamam koltukta oturan kesinlikle giray değil geriye de tek bir seçenek kalıyor zaten.

''Sen tunç'a bakma merve o hep böyledir. Kusura bakma bu arada gel üstünü temizleyelim senin.'' dedi giray ve kolumdan tutarak barın arkasına götürdü. Ben üstüme şöyle bir bakarken konuşmaya başladım.

''Bir ikizin olduğunu tahmin etmiyordum şaşırdım doğrusu. Ve ikizin hiç senin gibi değil. Biraz fazla şey...''

''Egoist, havalı, götü kalkık bunların hepsi ona uyar''

''Evet uyabilir bu terimler sanırım''

''Ben birazdan geliyorum bekle burda'' dedikten sonra yanımdan ayrıldı. Ben elimle ıslaklığı yoklarken bir anda giray geldi.

''Çabuk geldin''

''Şey evet işim kısa sürdü''

''Peçete felan almaya gittiğini sanıyordum''

''Alırız acelesi var mı?'' diyerek yanıma yaklaşmaya başladı. Bu hareket biraz beni korkutmaya başladı çünkü pek de sevecen yaklaştığı söylenemezdi. Yanıma gittikçe yaklaşıyordu ve bende geriye doğru gitmeye başlamıştım. Lanet duvara çarpana kadar geri geri yürümeye devam ettim.

''Neden benden kaçıyorsun korkuyor musun yoksa ?'' diyerek iki elini duvara yasladıktan sonra sinsi gözlerle bana bakmaya başlamıştı.

''Şey aslında evet. Giray bırakır mısın beni sinirlenmeye başlıyorum'' dedim. Fakat o bana iyice yaklaşmıştı ve sinsice gülmüştü. O an birşeyi farketmiştim. Girayın sadece bir kolunda dövmesi vardı ama karşımda duranın her iki kolunda da dövme vardı. Lanet olsun bu giray değil egoist Tunç!

''Sen...''

''Evet güzelim ben giray değilim'' dedi pis pis gülerek.

''Birazdan giray gelir o zaman işler karışır o yüzden rahat bırak beni''

''Giray şu an gelemez güzelim uyuyor çünkü'' dedikten sonra kolumdan çekiştirmeye başladı. Elinden kurtulmaya çalışıyordum ama kolları güçlü olduğu için pek de başarılı olamıyordum. beni barın arkasındaki kapıdan çıkarırken yerde yatan girayı gördüm. Fak! Bu çocuk psikopat mı tecavüzcü mü aman allahım işim bitti. Buraya gelmekle çok büyük bir hata ettim. Salaklık bende tabi ne diye gece vakti tek başıma gelirim ki buraya. Tunç kolumu çekiştire çekiştire beni bir depoya götürdü. Filmlerde izlediğim kadarıyla depoya götürülen kıza pek de iyi şeyler olmazdı. Ben böyle düşünürken tuç belimden sarıldı.

UzaktanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin