Jaka ona wredna

240 12 2
                                    

Szłam z Draco korytarzem mijaliśmy dużo czarodzieji niekture hamulcowy znałam że szkoły a niekturych widziałam pierwszy raz. Nagle wpadłam na kogoś, upadłam na ziemię i spojżałam w gure mojom oczom ukazał się Harry Potter.

Hej Selena- powiedział   uśmiechnoł się i podał mi rękę.

Hej Harry- powiedziałam już miałam podać rękę  Harremu ale oczywiście skapnęłam się w porę że Draco nie lubi Harrego i nie wie że ja i Pottera się przyjaźnimy.

Potter radzę ci się odwalić od mojej siostry bo inaczej.!- powiedział i zacisnoł pięści.

No dobra, dobra Malfoj wyluzuj- powiedział i poszedł.

Młoda odbiło ci coś!!!! Powiedziałaś “HEJ„ do Pottera.- powiedział wkużonym głosem

No tak ale...- przerwałam ponieważ doszliśmy do pokoju 2020

Zapukaliśmy i naszym oczom ukazała się jakaś brzydka baba.

Czemu tak długo!?!-kszyknęła

No bo...- prubowała coś powiedzieć ale oczywiście ktoś mi przerwał

No bo my się zgubiliśmy- powiedział Draco

A dobrze. To teraz do pokoju i  zajmijcie się czymś bo ja mam zamiar spędzić te wakacje miło a nie na pilnowaniu jakiś bachorów.- powiedziała i zamknęła nam drzwi przed nosem.

Jaka ona jest wredna- powiedziałam do Draco i poszliśmy do pokoju.

***
Hej dziś tak krutko wiem ale mam nadzieję że rozdział się podobał.

Jutro nie będzie rozdziału ponieważ mam przygotowanie do nagrania płyt ale teraz nie o tym a więc jak już mówiłam jutro nie ma roziału w sobotę też i w niedzielę postaram się zrobić jeden długi rozdział 😍

Zapraszam was do przeczytania mojej drugiej książki możecie ją znaleźć namojim profilu.

Sorry za ortografię i błędy 😘

Młodsza siostra Draco'na Malfoja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz