W Hotelu

244 12 8
                                    

Gdy Draco zamknął drzwi od lochów pobiegliśmy przed siebie. Teraz biegniemy do schodów,gdy biegliśmy po schodach Draco w pewnym momencie się zatszymał ipociągnoł mnie a ja już miałam zlecieć ze schodów gdy Ktoś mnie złapał w pasie. To napewno nie Draco bo on stał na schodach przede mną.

Nic ci nie jest Sel??- zapytał bardzo znajomy mi głos.

Nie nic- powiedziałam. Ale ten chłopak dalej mnie tszymał. Ja obruciłam głowę i zobaczyłam ... Leo.

Leo co ty tu robisz?!?- zapytałam

No jestem na wakacjach. A i wasi rodzice was szukają są na górze.

No więc prowadzi- wtrącił Draco

Oki to za mną- powiedział i mnie puścił.

Po paru minutach byliśmy na górze.

Draco, Selena gdzie byliście?!?- zapytała z troską w głosie Narcyza.

No my...- prubowała się wytłumaczyć ale Draco mi przerwał

My po prostu chcieliśmy zwiedzić Hotel- powiedział Draco

Dobrze więc teraz chce wam powiedzieć że macie razem pokuj.- powiedział tata.

Że co???- powiedział Draco z obużeniem

Draco ciszej proszę nie jesteśmy tu sami- powiedziała mama

Mamo ale ja nie mam zamiaru mieć z nią pokoju.- powiedział ciszej niż poprzednio Draco

Niestety tak ma być a może i dobrze wreszcie musicie się kiedyś pogodzić i więcej nie kłucić.- powiedział ojciec

Ale tato z Seleną się nie da nie klucić ona jest za pyskata.- powiedział z obużeniem Draco co nieco zezłościło ojca.

No wiesz Draco po kimś to mam że jestem pyskata a to osoba stoki obok mnie. - powiedziałam do Draco'na.

No sam widzisz- powiedział

Draco'nie Lucjuszu Malfoj myślę że za dużo sobie pozwalasz choćby nie wiem co masz mieć z nią pokuj i nikt ani nikt tego nie zmieni. A teraz zabijesz Selene do pokoju i dziś za kare nie wychodzisz z pokoju zrozumiano.!??- powiedział tata i chwycił Draco'na za kark. W brata oczach widać było strach i nienawiść.

Zrozumiano- powtużył ze złością

Tak ojcze- odpowiedział Draco.

Ja coś czuję że mój brat albo pujdzie do pokoju poczym zamknie się w łazience i będzie płakał, albo wyżyje się na mnie.

***
Hej mam nadzieję że rozdział się podobał.
Sorry za ortografię i błędy 😘.

Młodsza siostra Draco'na Malfoja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz