Wyjazd na wakacje

267 14 6
                                    

Obudziłam się rano wtulona w brata.

Popatszyłam na niego i zaczęłam rozmowę.

Draco śpisz??-zapytałam

Tak śpię.-odpowiedział zaspanym głosem

To fajnie- powiedziałam i idklejilam się od brata

Selena???-zapytał Draco

Co???

Co ci się śniło??- zapytał i otwożył oczy

A nic ważnego.- powiedziałam i chciałam wystać żeby iść do pokoju się wyzbierać ale ręka Dracona mnie zatszymałam.

Ej powiec.- powiedział poczym pociągnął mnie do siebie co dobrze się nie skończyło ja spadłam na brata a on się wkużył i chciał mnie zabić

Kurwa zabije cię ty mała szla...- nie dokończył ale wiem co chciał powiedzieć. Chciał powiedzieć SZLAMO. Ja wstałam i poszłam do pokoju. Stanęłam przy szafie i oparłam się o drzwi plecami i padłam na zimę poczym wybuchlam płaczem.

Seleno co się stało?!?- zapytał tata wchodząc do pokoju

Nic ić chcę zostać sama.- krzyknęłam

Nie tym tonem młoda damo. Spytam ponownie co się stało- zapytał siadając na ksześle.

Draco nazwał mnie SZLAMĄ.- powiedziałam poczym wybuchlam płaczem.

Seleno uspokuj się wybiera sobie coś do ubrania i spakuj walizki ponieważ jedziemy do Polski  do miasta Zakopane na dwa tygodnie. Uspokuj się ha pomówie z Draconem.- powiedział poczym wyszedł z pokoju.
Ja wstalam i poszłam do garderoby wyjelam:

Ubrałam się i zrobiłam lekki makijaż poczym spakowałam walizkę i zeszłam do duł do salonu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ubrałam się i zrobiłam lekki makijaż poczym spakowałam walizkę i zeszłam do duł do salonu.

                                  ~~~

Jesteśmy teraz na lotnisku i idziemy do samolotu.

Dzieci my idziemy do takiego samoloty ponieważ jest cały dla nas.
Selena, Draco wy siedzicie razem  a macie siedzieć w tylnej części samolotu ponieważ ja z Narcyzą mamy zamiar siedzieć razem. Jeszcze jedno Draco masz opiekować się Seleną i masz jej nie odrażać ani nie bić i nic z tych rzeczy. A ty Selena nasz słuchać starszego brata i  pod żadnym pozorem nie wychodzić z waszego przedziału.- powiedział tata poczym się rozdzieliliśmy jabi Draco poszliśmy do tyłu a rodzice do przodu.

***
Hej sorry wielkie że tak późno ale nie dałam rady wześmuej. Mam nadzieję że rozdział się podobał.

Sorry za ortografię i błędy 😘

Młodsza siostra Draco'na Malfoja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz