& flashback &
Öğle teneffüsüydü, Lalisa yemek yemek için kantine inmişti. Kantinin etrafında olan masalardan birine oturup arkadaşlarının gelmesini bekliyordu. Telefonuyla ilgilenirken iki gözün ona baktığını hissetmişti. Etrafına göz atan Lalisa hiç tanımadığı birinin ona baktığını fark etmişti. Ona bakan kişiye gözleri ile karşılık verince hiç tanımadığı kız gözlerini Lalisa'dan çekmemişti. Lalisa'nın içi ürpermişti. Hiç tanımadığı bir kız ona bakıyordu ve bu onu korkutmuştu. Gözlerini tanımadığı kızdan çekip etrafına bakınmıştı. Arkadaşları bir süre sonra yanına gelince içi rahat etmişti. Lakin hâlâ içi rahat değildi. Tanımadığı kızın olduğu yöne bakınca hâlâ ona baktığını görmüştü. Lalisa'nın fobisi vardı. Hassastı ve insanların ilgi odağı olmayı sevmezdi. Elleri ve bacakları titremeye başlamıştı. Kollarını masaya koyup başını oraya yasladı. Bir süre sonra arkadaşının sorusuyla kafasını kaldırdı. Arkadaşını cevapladıktan sonra gözü istemsizce o kıza kaymıştı. Hiç tanımadığı kız ufak bir tebessümle ona bakıyordu. Lalisa arkadaşını dürtüp kantinden çıkmak istemişti. Arkadaşı onu onaylayınca kantinden ayrılmışlardı.
Ama Lalisa'nın aklında bir soru kalmıştı.
Hiç tanımadığı, gözlerini Lalisa'dan ayırmayan kız kimdi ve neden bakıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.