Lalisa ciddi anlamda kafayı yiyordu. Jennie resmen ona 'hoşuma gidiyorsun' demişti. Evde taklalar üstüne taklalar, ufak çaplı krizler geçiriyor ve çığlıklar atıp duruyordu. Tüm bunları yaparken aynı zamanda yorgun düşmüştü. Mutlu olduğu için hızlıca üstüne pijamalarını giyip yatmıştı. Ertesi sabah Jennie'yi hemen görmek için okula gitmek istiyordu. Normalde okuldan nefret eden kız, okul aşığı olmuştu. Okul formalarını hemen üstüne giyip kahvaltı yapmadan evden çıktı. Okulu yakın olduğu için yürüyerek giderdi. Fakat bu sefer yürümüyor, geç kalmamasına rağmen koşuyordu. Okula giriş yaptığı anda etrafına bakınmaya başlamıştı. Tek gördüğü arkadaşları olsa da canını sıkmamalıydı. İllaki okula gelecekti Jennie.
Herkes sıraya geçmeye başlayınca etrafına bakınmaya devam ediyordu. O gelmemişti, kırgın hissediyordu. Eğer gelirse onu görmek için sıranın en önüne geçmişti. Okulun müdürü bir şeyler zırvalarken o hâlâ etrafına bakınıyordu. Tam kapıdan gelmesini umut ederken onu gördü. Saçlarını düzleştirmiş, açık bırakmıştı. Yüzünde makyaj yoktu. Dudakları pembeleşmiş ve yanakları ısırılasıydı. Lalisa Jennie'ye yarım ağız bakıyordu. Jennie Lalisa'nın önünden geçerken ona bakıp tebessüm etmişti. Lalisa kalbini tam anlamı ile Jennie Kim'e teslim etmek istiyordu.
Lalisa sınıfına geldiğinde Jennie'nin ona tebessüm ettiğini unutamıyordu. Lalisa'nın arkadaşı Seulgi onu dinlemediğini fark edince eliyle onu dürtmüştü. Lalisa şaşkın gözlerle neler oluyor dercesine Seulgi'ye bakıyordu. Seulgi ise göz devirmişti.
''Sen beni dinlemiyor musun? Kaç saattir sana bir şeyler anlatıyorum. Yoksa birine mi aşık oldun, Lalisa?''
Lalisa kaşlarını çatmıştı. Bu da nerden çıkmıştı bir anda? Tam ağzını açacakken zil çalınca Seulgi ayağa kalktı ve ona el salladı. Seulgi ile aynı sınıfta değildi. Seulgi ondan bir yaş büyüktü. Seulgi'nin gitmesi ile Lalisa telefonunu çıkartıp Jennie'ye mesaj attı.
lalisa: hey
naber?
jennie: iyiyim, senden?
lalisa: ben de iyiyim, teşekkürler
Lalisa teşekkür etmekten nefret ederdi. Yüzünü buruşturmuştu, fakat Jennie'ye kaba gözükmek istemiyordu.
jennie: bizim sınıfın oraya gelsene
biraz konuşalım :)
akış kötüye mi gidiyor sizce? içime sinmemeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.