& flashback &
Lalisa son iki gündür o kızı düşünüyordu. Kimdi o, ne için ona bakıyordu? Kızı okulunda ilk defa görmüştü. Lalisa hassastı, çoğu şeyi kafasına takardı. Ve bu olayıda takmıştı.
Öğle teneffüsü gelince kantine inmişti. Bir umut tanımadığı o kız kantindedir diye etrafına bakındı. Gözleri bütün kantini tararken o kız gözüne ilişmişti. Oradaydı, Lalisa'yı fark etmemişti ama üst sınıflardan tanıdığı Chaeyoung'un yanında onunla konuşuyordu. Lalisa kaşlarını çatıp, ayakta hiç tanımadığı kızı izlemeye başladı. Bilinmeyenin yüzü güzeldi. Yanakları biraz tombul, dudakları dolgun ve güzel yüz hatları vardı. İki yandan örülmüş saçları onu güzel gösteriyordu. Bir süre daha izledikten sonra bilinmeyenin bakışları Lalisa'yı bulmuştu. Lalisa bilinmeyenin ona baktığını fark edince kantinden hızla ayrılmıştı. Lalisa heyecanlandığı için elini kalbine götürdü ve derin bir nefes aldı. Bilinmeyenin ona bakması onu endişelendirmişti.
Lalisa eve varınca çantasını yatağının yanına fırlatmıştı. Yatağa uzanıp telefonunu çıkarmıştı. Parmaklarını ekranın üzerinde dolaştırıp instagrama girmişti. Bilinmeyenin yanındaki kızı tanıyordu ve Chaeyoung ile o kızın takipleşeceğini düşünmüştü. Lalisa, Chaeyoung'un hesabına girip fotoğraflarına bakmıştı. Biraz aşağı inince bilinmeyen kız ile fotoğrafları olduğunu fark etmişti. Büyük bir merakla fotoğrafın üzerine tıklamıştı. Chaeyoung, bilinmeyeni fotoğrafa etiketlemişti. Lalisa bilinmeyenin instagramını bulunca zaferle gülümsedi. Hesabına girip ona bir takip isteği attı. Telefonu yatağın üstüne bırakıp derin bir nefes aldı. Telefonuna bildirim gelince telefonu tekrardan eline aldı ve ekranı açtı.
' @jendeukkkiee takip isteğinizi kabul etti. '
' @jendeukkkiee sizi takip etmek istiyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.