Güneş batmış, ay gözüküyordu. Lalisa ise yatağının tam ortasına oturmuş, bağdaş kurmuştu. Kahverengi saçlı, hafif şişkin yanaklı ve dudakları güzel olan kızı düşünmeden edemiyordu. Neden birden her şey böyle olmuştu? Bilmiyordu, kendisi bile buna anlam veremiyordu. Telefonunu eline alıp hızlıca parmaklarını ekranda gezdirip kilidini açmıştı. Instagram'a girip Jennie'nin hesabını da açınca bir iç çekti. Hayır, ondan hoşlanmıyordu. Ama neden böyle olduğunu da anlamıyordu. Deli gibi Jennie'ye kendisine neden baktığını sormak istiyordu. Parmağı 'mesaj gönder' tuşuna gidip gelirken 'ne kaybedebilirim?' düşüncesi ile sonunda oraya basmıştı. Jennie ile DM kutuları açılınca eski konuşmalara bir göz atıp 'bir mesaj yaz...' yazan yere tıklayıp parmaklarını klavyede gezdirdi.
lalisa: merhaba.
Lalisa klasik bir giriş yapmıştı. Kesinlikle ve kesinlikle bundan nefret ederdi. Aklına bir şey gelmeyince bu klasik iğrençliği yapmak zorunda kalmıştı. Mesajı attıktan bir kaç saniye sonra cevap gelince Lalisa hiç heyecanlanmadığı kadar heyecanlandı.
jennie: uh, merhaba!
lalisa: nasılsın?
jennie: iyiyim, sen nasılsın?
lalisa: ben de iyiyim, bir şey soracaktım.
jennie: sor.
Lalisa konuyu nasıl çevireceğini düşünüyordu. Yine saçma sapan üniversite hakkında soru sormak istemiyordu. Artık içindekileri sorup nedenini öğrenmek istiyordu. Gizemli şeyler ona göre sinir bozucuydu ama aynı zamanda nefret ederdi Lalisa. Sormalı mıydı beklemeli miydi, bilmiyordu. En sonunda konuyu çevirmeye karar vermişti.
lalisa: hatırlıyorsan üniversite hakkında soru sormuştum.
nereye gitmeyi düşünüyorsun?
yani başka bir şehire gitmeyi düşünüyor musun?
jennie: aslında evet, düşünüyorum.
tabii sınavı geçebilirsem
işsiz kalmaktan korktuğum kesin.
başka bir sorun var mı?
Tam sırasıydı, Lalisa sormalıydı. Şuan tam sırası olduğunu düşünüyordu Lalisa. Alacağı tepkiden korkuyordu fakat deli gibi merak ediyordu. Kendisi alımlı çalımlı bir kız değildi. Bu kadar güzel bir kızın ona neden baktığını merak ediyordu. Jennie dışarıdan sert duruyordu, konuşmaları da öyleydi. Ne olacaksa olmalıydı artık. Lalisa tekrardan yazmaya başladı.
lalisa: şey...
aslında bir şey daha var.
lakin yanlış anlamamanı istiyorum.
jennie: söyle?
lalisa: kantinde bana bakan kız sensin değil mi?
neden bakıyorsun?
sorgulamak gibi olmasın ama sadece bir sorun mu var merak ediyordum.
Lalisa'nın kalbi ağzına gelmişti heyecandan. Jennie'nin ne tepki vereceğini büyük bir merakla bekliyordu. Umarım okulda bir sıkıntı çıkmazdı. Telefonu titreşince mesajı açtı.
jennie: kantinde bir sürü kız var.
kimsin?
Lalisa sinirliydi, sürekli ona bakan kız onu tanımadığını ima ediyordu. Pes etmeden yazmaya devam etti.
lalisa: sürekli gözgöze geliyoruz.
beni görüyorsun.
neden bakıyorsun?
jennie: bakmıyorum.
baktıysam da canım istediği için bakmışımdır.
lalisa: bana bakman tek seferliğine değildi.
sürekli gözgöze geliyoruz.
jennie: belki hoşuma gitmişsindir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.