Lalisa geçen gün konuştuğu Jennie'yi unutamıyordu. Onunla konuşmak istiyordu. Kendisine neler olduğunu bilmiyordu ama onunla çok fazla konuşmak istiyordu. Yine onun bakışlarını üzerinde hissetmek istiyordu. En önemlisi onu görmek istiyordu. Bu duygu da neydi böyle? Lalisa'nın alışık olmadığı bir durumdu. Daha önce bu duyguyu tatmıştı ama yıllar olmuştu. Sevdiği kızın Lalisa'yı reddettiği yetmiyormuş gibi homofobik olduğunu söylemesi kalbini kırmıştı. Lalisa o kızı cidden sevmişti ve sonu böyle bitince içine kapanmıştı. Hassastı, bir porselen tabaktan bile daha hassas. Kalbi kolayca kırılabilirdi ve içine kapanırdı. Duygularını anlatmakta pek iyi değildi ama yaşadıklarını arkadaşlarına anlatıp rahatlamaya çalışırdı. Yıllar sonra Jisoo'ya hissettiği duyguların aynısını Jennie'ye hissetmeye başlamış mıydı? Yoksa sadece Jennie'nin ona gösterdiği ilgi mi hoşuna gitmişti? Ama Jennie'nin Lalisa'ya ilgi gösterdiği yoktu. Jennie sadece Lalisa'yı gördüğü yerde izliyordu. Bu durum Lalisa'nın hoşuna mı gitmişti? Bilmiyordu, bu yüzden kafasındaki düşüncelerden kurtulmak için başını sağa sola salladı. Kantindeydi, onun için. Lalisa kendine inanamıyordu ama güzel gülüşlü kızı görmek istiyordu. Lalisa etrafını izlemeye başladı. Bir süre sonra Jennie gelmeyince umutsuzluğa kapılmıştı. Tam kantinden ayrılmaya hazırlanacakken içeri o girmişti, Jennie Kim. Yanında arkadaşları vardı. Jennie onu görmemişti. Lalisa Jennie'yi büyük bir tutku ile izlemeye başladı. Jennie hâlâ onu fark etmemişti. Jennie'nin kendisine bakmasını istiyordu oysa ki. Zilin sonuna kadar Jennie Lalisa'ya hiç bakmamıştı. Lalisa'nın içini garip bir hüzün kaplamıştı. Hızlıca yerinden kalkıp kantinden çıkmıştı. Sınıfına gidip sırasına oturduğunda kollarını masasına koydu ve kafasını kolları arasına yerleştirdi. Lalisa sinirliydi.
Birinin onu dürttüğünü hissedince kafasını kaldırdı. Karşısında ifadesizce ona bakan bir adet Jennie Kim beklemediği için şok olmuştu. Yarım ağız açık şaşkınca Jennie'ye bakıyordu. Bir şeyler demek istiyordu ama söyleyemiyordu. Garipti, neden buradaydı? Jennie hiçbir şey demeden Lalisa'nın elinden tutup onu çekiştirmeye başladı. Sessizlik Lalisa'nın garibine gitmişti. Ağızları değil gözleri konuşuyor gibiydi. Lakin Lalisa Jennie'nin bakışlarından bir şey anlamıyordu. Boş bakıyordu, gözlerinin içinde bir duygu yoktu. Jennie Lalisa'yı tuvalete sürüklüyordu. Tuvaletin kapısını açıp Lalisa'yı içeri çekmişti. Lalisa hâlâ ne olduğunu anlamamıştı. Sonunda konuşacak cesareti bulup ağzını açmıştı.
''Jennie, neler oluyor?''
Jennie ifadesizce ona bakıyordu. Bir şey dememişti. Lalisa Jennie'nin ona yaklaştığını fark edince zaman yavaşlamıştı. Yüzlerinin arasında bir kaç santim kala yabancı bir ses duydu.
''Lalisa, Lalisa, hey Lalisa!''
Lalisa gözünün önünden Jennie'nin siması kaybolunca rüya gördüğünü anlamıştı. Kafasını şaşkınca kaldırıp etrafa bakıyordu. Uykuluydu, arkadaşları onu uyandırmıştı. Rüyasının etkisi altındaydı. Arkadaşları okulun bittiğini söyleyince bir şey demeden çantasını toplayıp sınıftan çıkmıştı. Arkadaşları neden böyle yaptığını düşünürken Lalisa'nın tek düşündüğü oydu.
Jennie Kim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.