&flashback&
Lalisa ekrana şaşkınca bakmaya devam ediyordu. Bilinmeyen hemen isteğini kabul edip ona geri takip isteği atmıştı. Lalisa onunda isteğini kabul edip bilinmeyenin fotoğraflarına bakmaya başlamıştı. Lalisa bilinmeyenin yeni attığı fotoğrafın üstüne tıklayıp kızın yüzünü incelemeye başlamıştı.
Kızın gülüşü güzeldi. Lalisa'nın dikkatini çekmişti. Yanakları, burnu, kaşları, dişleri ve bir çok şeyi güzeldi. Tanrı aşkına Lalisa neler düşünüyordu böyle? Kızın yüzünde kaybolduğunu hissediyordu. Bu güzelliğe dayanamamıştı. Aklından her şeyi atıp düşünmeye başladı. En azından artık ona 'bilinmeyen' demeyecekti. Ona bakan kızın adı Jennie idi. Lalisa saate baktığında geç olduğunu görmüştü. Oysa ki daha az önce güneş ışınları gözünü rahatsız ediyordu. Jennie ile ilgilenmekten zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Tekrardan Jennie'nin profiline gelince elini mesaj gönder butonuna götürdü. Ona sadece 'naber?, selam, nasılsın?' tarzı şeyler yazamazdı. Biliyordu ki konuşma bu şekilde ilerlemezdi. Aklına gelen fikirle Lalisa genişçe gülümsedi. Klas olsa da konuşmanın ilerleyeceğine inanıyordu.
&now&
lalisa: uh, merhaba.
lalisa: sanırım son sınıfsın değil mi?
lalisa: bir şey soracaktım da..
Lalisa heyecanlanıp telefonunu yatağın üstüne bırakmıştı. Jennie'den cevap gelmesini bekliyordu. Hiç beklemediği erkenlikte cevap gelince hızlıca telefonunu eline alıp kilit ekranını açmıştı. Bildirim çubuğunu açıp Jennie'nin attığı mesajı açtı.
jennie: ah evet, son sınıfım
jennie: tabi sorabilirsin.
Lalisa, Jennie'nin ona cevap vermesiyle kalbinin çok hızlı attığını hissediyordu. Ama bir saniye ona neler oluyordu? İçinden kendini tokatlayıp Jennie ile konuşmaya devam etti.
lalisa: üniversite hakkında konuşmak istiyordum.
hangi bölüme gideceksin?
sen bir şey düşünüyor musun?
jennie: aslında evet, psikoloji istiyorum ama çalışmıyorum
cidden neden bilmiyorum
içimden gelmiyor
lalisa: anladım, teşekkürler.
Lalisa son mesajını da bırakıp olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu. Ona bakan kız onunla hiçbir şey olmamış gibi konuşuyordu. Lalisa'nın uykusu gelince telefonunu uçak moduna alıp yatağına gitmişti. Yatağına uzanıp üstüne battaniyesini çekerken hâlâ onu düşünüyordu.
Jennie Kim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.