Sonunda karne günü gelmişti. Lalisa'nın içinde mutluluk ile heycanın karışımı bir his vardı. Nedeni karne alması değil, Jennie'ydi. Onun büyük bir sürprizi vardı. Okula hemen gitmek ve Jennie ile görüşmek istiyordu.
Lalisa okula geldiğinde etrafına bakındı. Jennie ortalıkta yoktu. Uyuya kalmıştır diye düşündü uzun boylu olan. Sakindi, endişelenmemeliydi illaki gelecekti.
*1 buçuk saat sonra*
Lalisa neredeyse bir buçuk saattir dışarıdaydı. Sonunda sürgülü kapıda olan gözleri Jennie'nin yüzünü algılayınca içi rahatlamıştı. Fakat farklı bir şey vardı. Jennie'nin arkasında bir sürü erkek vardı. Erkeklerin ellerinde ise sopalar. Lalisa kaşlarını çatmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Jennie Lalisa'yı fark edince ifadesiz bir surat ile Lalisa'yı yanına çağırmıştı. Lalisa ürkek bir şekilde Jennie'nin yanına gelince Lalisa dayanamayıp konuştu.
''Jennie, bunlar kim? İyi ki arkadaşlarını müdür görmedi. Karneni alamayabilirdin.''
Jennie Lalisa'yı umursamamıştı ve kolundan çekip onu okul yolundan uzaklaştırıyordu. En sonunda herkes birlikte durunca Jennie konuşmuştu.
''Her şeyi biliyorum, Lalisa Manoban. Umarım kendi bokunda boğulursun, pis lezbiyen.''
Jennie arkadaşlarına eliyle işaret ettiğinde Lalisa kafasına aldığı darbe ile yere çullanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why?;; jen.lisa
Fanfictionlalisa: ben senin kollarında olmayı hayal ederken, lalisa: senin sarılmayı sevmemen kadar acı bu dünya jennie.