Siis mä luen tosi paljon ja siks osa mun kirjoista saattaa saada vaikutteita, joistain mieleenpainuvista kohdista muiden tarinoissa tai joistain ihan oikeista kirjoista ei sillä että wattpad kirjat ois vähemmän oikeita. Toivon, ettei kukaan loukkaannu vaikka mulla olisi samankaltaisia kohtia mun tarinoissa.
Saan ideoita myös omasta elämästäni. Kuten vaikka siitä ahdistelusta ja kaikista turhista riidoista. Jotenki siin kohtaa tarinasuoni vaa alkaa pulputa, kun on sellasessa ahdistuneessa ja turhautuneessa mielentilassa.
Yks hauska juttu on se, että ainoo tarina, jota oon suunnitellut edes vähän on kiltti, älä luovuta vielä. Mul on idea kyllä pelasta minut itseltäni tarinaan mutta en oo kirjottanu sitä mihkää ylös. Ja tämä ei toimi tarina on vaa tajunnan virtaa. Mulla on kyseiseen tarinaan kaks valmista lukua mutta en vaan muista julkasta niitä. Kun siis, ne on mun koneella ja kirjotan puhelimella.
KÄLV tarinaan tulee luku sit ku kerkeen kirjottaa. Kun olen hyvin saamaton ihminen.
PMI tarinan seuraava luku on jo osittain kirjotettu. Mut en oikeesti voi uskoo et PMI tarinassa on menny 2K rikki😱 siis oikeesti. Oon ihan sanaton. Ja sit joissain niissä jutuissa mitä onkaan nii se on #1 viiltelyssä. Okei tosi hienoo mut kuitenki.Mä oikeesti luulin, kun aloin kirjottaa et en saa suunnillee yhtää lukijaa, joka kommentois tai mitää. Et ihan hullua et nyt esim PMIssä on ainaki 6 (okei joo tosi paljon mut mulle se on paljon, ei se oo itsestään selvyys et joku ees kommentoi) eri kommentoijaa ja tykkääjiä vielä enemmän.
Ei mulla oikee muuta oo tähän iltaan. Paitsi, että haluan jakaa tämän asian teidän kanssa. Olin ekaa kertaa tänää mopon kyydissä (okei se oli skootteri sama asia). Huom kyydissä kyllä mä oon ajanu. Ja se meni tosi hyvin vaik mun kaveri, joka mua kyytsäs nii ei ollu koskaa ennen ajanu sillee et kaks on päällä. Ja kuulemma olin ensikertalaiseks tosi hyvä. Jotenki lämmittää mieltä, että joku kehuu ihan noin pienestäkin asiasta.
YOU ARE READING
Minä ja mieleni
RandomKaikkee hyvin turhaa hetken mielijohteesta kirjoitettuja pätkiä jotka jotenki kuvastaa mun elämää tai mun mieltä. Saatan kertoa ihan turhista asioista kuten miten on päivä mennyt jos on jotain ihmeellistä, mutta tule toki lukemaan ja selvittämään mi...