Kapitola 3. Začiatok

373 12 0
                                    

"A teraz ťa musím poprosiť, aby si odišiel lebo idem ešte vybavovať veci na..." odpovedala a pozrela sa na čierne visiace šaty na skrini.
"Chápem, prepáčte že som vás otravoval, ďakujem za váš čas." Pousmial sa.
"Ďakujem, že si ma podržal Archie." Pousmiala sa aj ona. Archie sa postavil, zobral si bundu a ticho odišiel. Zrazu zazvoní mobil.
*v mobile*
"Arch, čo najrýchlejšie prídi do Bielej Hydri. Rýchlo!" Hovorila udýchaným hlasom Veronica.
"Okej Ronnie, bežím."
"Dobre, Archie sem už ide." Povedala V.
"Kde vlastne býva Sweet Pea?" Opýtala sa B.
"Pár domov od Bielej Hydri." Odpovedal Jug. Zachviľu zastavili pred jeho domom.
"Ideme?" Opýtal sa Jughead. Všetci prikývli. Prešli pár metrov ku vchodu a zaklopali. Bol počuť len vzdialený hlas *poď sem* z vnútra domu. Potočili kľúčkou a vošli. Našli tam len ležiaceho Sweet Peaho a okolo neho len fľaše.
"Čo sa stalo Sweet Pea?" Opýtal sa Jughead.
"Ty sa pýtaš čo sa stalo? Vážne?" Zvýšil hlas.
"Vyzeráš hrozne." Povedal Jughead.
"Jones, ak si sem prišiel len pre toto, tak rovno vypadni, aj s tou tvojou partou severanov." Odfrkol Sweet.
"Čo sa stalo medzi vami? Tebou a Patriciou?" Spýtala sa B.
"Ani neviem, stalo sa to rýchlo. Jedna sekunda a všetko je preč, puf!!" Ukazuje zničený Sweet Pea.
"Musíš podrobnejšie, chceme ti pomôcť. Prosím!" Povedal mu Jughead.
"A čo ti mám povedať? Nechal som zomrieť svoju lásku, zabil som svoju priateľku?" Odpovedal Sweet Pea.
"Povieš nám čo sa stalo v ten deň?" Prišla k nemu V. Chytila mu ruku a jemu padla len slza.
"Jeden večer sme sa z Patriciou stretli v Bielej Hydre. Bola divná, chcela mi čosi ukázať pri vašom dome, Betty." Pozrel sa na ňu.
"Kedysi tam bývala." Odpovedala V.
Betty sa len neveriacky pozerala.
"Nestihla mi to povedať ale niekto z lesa alebo skôr z okolia domu strelil. Trafil ju medzi rebrá. Všade bolo veľa krvi. Hneď som ju zobral a bežal s ňou do nemocnice, ale bolo neskoro. Keby som len bol rýchlejší!!!" Sweet sa začal hneď zo všetkého viniť.
"Oh Sweet Pea. Urobil si čo šlo." S ľútosťou povedala Betty.
"Pomôžete mi zistiť čo tak dlho tajila? Nestihla to povedať tak keď ona našla informácie, musíme aj my!" Zkríkol Sweet Pea. "A nájdem toho kreténa ktorý mi ju zastrelil. A zabijem ho."
Všetci sa na seba pozerali.
"Naozaj to chceš?" Pomstou sa nič nevyrieši." Povedal mu Jughead.
"Jones, radšej by som zomrel ako sa nepomstiť."

RIVERDALE🤗Where stories live. Discover now