Kapitola 6. Prekvapenie

219 11 0
                                    

"Mami? Oci? Je tu niekto?" Kričala na celý dom. Jemnými krokmi prešla do obývačky a tam len ticho sedel jej otec. Úplne bez slov. Betty nechápala o čo ide, tak len ticho prišla k nemu.
"Alizabeth. Sadni si. Hneď!" Hlasno zakričal akoby bol naštvaný. Betty sa pozerala okolo seba a hľadala podozrivé veci no keď videla na kuchynskom uvidela pištoľ, skamenela. Betty od strachu radšej počúvla čo jej hovorí.
"Vidím že si stále veľmi pozorná. Všímaš si veľa veci ale nie dostatočne." Betty začala vzlikať. Tým chcela zamaskovať to, že posiela Jugheadovi správu o tom, nech jej ide pomôcť. Stačila tlačítko odoslať no akurát jej mobil vytrhol z ruky a hodil ho o zem a rozbil sa.
"Toto je len medzi nami. Nikoho volať nebudeš." Povedal a chytil ju pod krk.
"Prečo to robíš?" S ťažkostou povedala.
"Ja niesom ten kto si myslíš že som." Povedal a pustil ju. Betty ledva chytila dych a mala veľké modriny. Chytil ju za zviazané ruky a viedol ju dole, kde je kotolňa. Prišli dole a Betty uvidela Alice ležať v bezvedomí. Hodil ju o zem, no pri páde si silno udrela hlavu o zem. Betty sa zatmelo pred očami. Videla len matno a už nemohla ani rozprávať. Keď išiel hore schodmi, buchol dverami a dole zostalo len hromové ticho. No zrazu sa ozvala rana. Rana vchodových dverí. Niekto otvoril dvere od kotolne s rýchlo zišiel dole. Betty videla len pár postáv ako berú jej mamu. Betty sa ledva chýbala a od vyčerpania zaspala.

"Hmm." Zobudila sa Betty a chytila sa za hlavu. Cítila len ľadovú utierku
"Už nikdy nikam nejdeš sama. Jasne? Bola si päť minút sama a bola z teba spiaca princezná." Povedal Archie s chechotom.
Pozrela sa nad seba a videla Jugheada a Sweet Peaho.
"Čo sa stalo? Posledné čo si pamätám je..." niekto další jej z kuchyne skočil do reči.
"Prepáč zlatko, ale nikdy ma ani nenapadlo že by sa toto mohlo stať." Povedala Alice ktorá niesla čaj z kuchyne.
"Kto?" Nechápavo sa spýtala B.
"Tvoj otec, Hal. Vedela som že je v poslednej dobe zvláštny ale až takto..."

RIVERDALE🤗Donde viven las historias. Descúbrelo ahora