Kapitola 5. Plán

231 10 0
                                    

"Betty?" Otočil sa Jughead na ňu. Bola ako zamrznutá. Bez slova sa otočila a bežala preč.
"Bett. Sakra... Stoj!" Zakričal a bežal za ňou.
Sweet Pea zaťal päste. Archie si to všimol a hneď ho musel zaraziť.
"Ona za to nemôže."
"Viem ale.... teraz sa dozvedám o svojej mŕtvej priateľke že čosi tajila. A zrovna to súvisí s Betty." Všetci len prikývli s išli von sa pozrieť na B.
Sedela na terase a nič nehovorila.
"Betty? Rozprávaj..." povedal Jughead.
"A čo mám povedať?" Začala silno plakať. "Ja..........." Ani nedopovedala a pred ňou sa objavil Sweet a chytil jej ruku. Pochopila to. Prikývla a nijako ťažko sa postavila a pokračovala v hľadaní.
"Poďme k Vám domov, B. Zistiť čosi o tvojom otcovi." Povedala Veronica.
"Toto budem musieť urobiť sama, sk je môj vlastný otec vrah, nemôžeme mu dať najavo že niečo vieme, musí to byť nenápadné." Všetci prikývli.
"Za hodinu sa stretneme u Popa." Povedal skupine Archie.

~~~~~ u popa ~~~~~

"Čo si zistila?" Opytal sa Sweet Pea.
"Spýtala som sa že kde bol vtedy keď sa to stalo... povedal že bol v práci. Normálna odpoveď ale potom som sa spýtala že či poznal to dievča čo zomrelo..." Betty to posledné slovo ledva povedala.
"Hneď že načo sa pýtam a bol taký, neviem. Podozrivý. Ale zatiaľ to neni isté, musíme nájsť ďalšie dôkazy."
"Dobre, aký je další plán?" Pozreli všetci na seba.
"Ja s Juggom budeme sledovať otca. Archie a Veronica môžete dohliadať na jej mamu. Sweet Pea, ty môžeš zisťovať veci z Bielej Hydri. Platí?" Navrhla Betty.
Všetci len prikývli okrem Sweet Peaho. Ten len mŕtvo sedel zo slzami v očiach.
"Betty zvládneš to sama? Ja by som zostal radšej s Sweet Peam. Dobre?" Chytil ju za ruku a Betty súhlasne prikývla.
"Sweet Pea, zvládneš to?" Opýtal sa Archie.
"Hej..." Odpovedal ale nie moc istým tónom. Pochyboval o svojom presvedčení.

RIVERDALE🤗Where stories live. Discover now