Cheryl s Toni ani nevyšli z Pops a pred nimi zašmykovalo auto. Vystúpil len Jug.
"Kde máte tú novú stodolu?" Povedal s vážnou tvárou Jughead.
"Popísať je to dosť ťažké..."
"Pôjdeme pred vami na mojej motorke." Vyhŕkla Toni a chytila Cheryl za ruku.
Všetci rýchlo nasadli a leteli cez celé mesto okolo Thornhillu. Zašli do temným lesov za vilou, kde bola typická Blossomovská stodola. Červené obklady, červená strecha, všetko červené. Rýchlo všetci vybehli z auta no Fred musel podniknúť jednu vec.
"Cheryl, Hermione, zostaňte v aute kde je to bezpečné..." Pozrel sa na nich a s pokorou súhlasili. Archie s Juggom sa rozbehli a bežali napred. Chytili rúčku na veľkým dverách a obidvaja zatiahli no to čo videli, ich dostalo. Hal stál zo zbraňou vo dverách a mieril Jugheadovi priamo medzi oči.
"NIE Hal!! Choď preč od neho, ON nič neurobil..." Začal nervózne kričať FP.
"Je to jedno!!! Ale niekto musí zomrieť." Naštvano kričal Hal. "Urobíme lotériu."
Začal kráčať dozadu no stále mieril na Jugga. Prišiel ku červenému špínaču a tvrdo ho stlačil. Čierna plachta prichytená o strop začala padať. A odhalila všetko. Štyri stoličky. Štyri obete. Všetky zaviazané a zakrvavené.
"Tak, jedna zomrie, tri prežijú. To sú pravidlá. Ale kto to bude? A OKAMŽITE SA POSTAVTE NA ČERVENÉ KRUHY!!!" Obrátil zbraň a začal byť mimo kontroly. Jughead, Archie, Sweet Pea, Fred aj FP sa jemne pohli a každý z nich zaujal jedno miesto. Hal sklonil zbraň a začal vysvetľovať.
" Vás päť je porota. A vy rozhodnete koho dnes zabijem. Vaše činy budú znamenať život alebo smrť. Ale kto pôjde ako prvý pod nôž?" Povedal Hal s čím ďalej, tým viac bláznivým hlasom.
"Toto nemôžete!!!" Zakričal nervózny Sweet Pea.
"NIE???" Vytiahol nôž, pribehol ku Path a dal jej ho ku krku. Sweet Pea hneď na to sklonil hlavu na znak strachu.
"Dobre, tak začneme!"
YOU ARE READING
RIVERDALE🤗
FanfictionSeriál Riverdale je jedným z mojich obľúbených serialov. Príbeh pokračuje s Betty, Jugheadom, Archiem a Veronicou. Ale stane niečo nové , ďalšia vražda. Obeťou bolo hanblivé dievča Patricia, ktorá kedysi bola susedkou Archieho. Tento tým sa bude sn...