Kapitola 7. Odhalenie

235 11 0
                                    

"A ako do toho zapadá Patricia, hovorila že sa ju snaží zabiť." Opýtala sa Veronica.
"To sa teraz pokúsime zistiť. Chceš ísť dole Betty? Za ním.... Zvládneš to?" Navrhla Alice.
"Áno chcem. A čo ty?" Posadila sa pevne a snažila sa zahrať že je všetko v poriadku.
"Ja za ním potom zájdem." Povedala Alice.
"Neboj mami, budem len počúvať a šetriť  sa a predsa tam bude aj Jughead." Obidvaja sa na seba pousmiali.
"No dobre. Naozaj si si istá?" Naposledy sa spýtala. Betty už len prikývla.
Postavila sa a išla s Jugheadom a Sweet Peam dole schodmi do kotolne. Hal sedel uprostred na stoličke, ubitý a zviazaný. Jughead podišiel k nemu a začal sa pýtať.
"Prečo si zabil Patriciu?" Hal zostal ticho. "Spýtam sa ešte raz, prečo si zabil Patriciu?" Opäť žiadna odpoveď. Sweet Pea stratil nervy. Rovrel päsť a silno ho udrel. Hal len vyprskol krv.
"Vedela to až moc, tak som ju poučil."
"A preto si ju zabil??" Zakričala Betty a hneď sa chytila za hlavu, bola priveľmi slabá.
"Betty..." zašepkal Jughead a dal jej znak že to nemusí robiť. Betty však bola odhodlaná to zistiť. Pristúpila k nemu a chytila ho pod krk, ako on ju. Využila poslednú energiu čo mala. Chvíľu držala no nakoniec to vypadalo že začne rozprávať. Betty ho pustila, no on sa začal smiať.
"Kto povedal že je mŕtva? Doktori?" Neveriacky sa na seba pozreli.
"Kde je ty bastard? Kam si ju odviedol?" Začal kričať Sweet Pea. Stále sa smial, čím ďalej, tým viac. Ako narušený z ústavu.
"Je na mieste kde Riverdale urobilo prvú chybu... Chybu za ktorú musí trpieť." Netrvalo dlho a vedeli presne aké miesto myslí. Sweetwater River. Vražda Jasona Blossoma. Vlastným otcom. Jughead prišiel k Betty a chcel od nej aby zostala doma, z mamou a Veronicou nech radšej zavolaju políciu. Súhlasila. Pomohol jej vyjsť hore schodmi. Na poschodí len zkratke vysvetlili o čo ide. Všetci chápali. A tak Jughead, Archie a Sweet Pea išli ku rieke.

Alice sa držala za hlavu a pozerala do krbu. Padla jej slza.
"Pani Cooperová, ste v poriadku?" Opýtala sa pre istotu Veronica.
"Áno som, teda, ako tak... a mohla by som ťa o niečo poprosiť, Veronica?" Odpovedala.
"Samozrejme. Čokoľvek."
"Chcem aby si zobrala Betty, a išli hore do jej izby. Je veľmi slabá. A ja pôjdem dole za Halom a nechcem aby to počula. Nie sú to tajomstvá..." Hovorila s ťažkým srdcom.
"Rozumiem, všetko čo si prajete." Pousmiala sa Veronica.
"Ďakujem."

RIVERDALE🤗Where stories live. Discover now