Začali prípravy. Celý deň mali prácu s výzdobou a zároveň sa tešili na zajtrajší deň.
"Ahojte, nevideli ste Patriciu?" Pribehol Sweet Pea za Betty a Jugheadom.
"Neviem..." povedal Jughead.
"Poslala som ju do kopírky oskenovať letáky. Je v kancelárii." Poznačila Betty.
"Okej, idem sa tam pozrieť." Odbehol Sweet Pea. Po chvíľke sa vrátil so zvláštnym výrazom.
"Nebola tam. Čo keď sa jej niečo stalo." Začal sa strachovať.
"Neboj, nájdeme ju. Ty s Juggom to tu prezrite a ja sa pôjdem pozrieť von. Určite si išla len čosi vybaviť. Alebo ich vyvesiť na nástenku." Povedala Betty a všetci sa rozutekali.
Betty vyšla von pred školu, rozhliadla sa a nikoho nevidela. Zrazu ju niekto uchmatol zo zadu. Jednou rukou ju chytil okolo pásu aby sa nemohla hýbať, a v druhej mal vreckovku pritlačenú na nos nasiaknutú niečim na uspatie. Betty po chvíľke stratila kontrolu a zaspala. Chytil jej nohy začal s ňou bežať do auta a utiekol. Nikto nebol vonku. Nikto to nevidel.Jughead so Sweet Peam prišli do telocvične a hneď pribehli za Archiem.
"Už prišla Betty? Mali sme sa tu stretnúť." Povedal Jughead.
"Nie, len som videl ako odchádzala s vami a už som ju nevidel sa vrátiť. Prečo? Stalo sa niečo?" Odpovedal Arch.
"To nevieme ty chytrák." Povedal Sweet Pea, no hneď potom doňho drgol Jug.
*zazvoní Jugheadovi mobil*
"Kto ti volá?" Opýtal sa Archie.
"Neznáme..." Odpovedal mu.
"Áno?"
"Prekazili ste mi moje plány. Kvôli tebe a tvojej parte to bude ešte horšie. Mal by som ti poďakovať." Povedal mu hlas z mobilu.
"Čo? Nie!!!" Zakričal Jughead.
"Čo je? Kto to bol?" Opýtal sa Sweet Pea.
"Uniesol ich, Patriciu a Betty." S ťažkosťou povedal.
"Toto ti povedal?"
"Nie presne ale že sme mu prekazili plány a tým sme to spravili horšie." Povedal Jug.
"DO RITI!!" Zakričal Sweet Pea. Všetci sa otočili. Pribehla Veronica za Archiem.
"Stalo sa niečo?" Opýtala sa.
"Poď ideme." Chytil ju za ruku, vybehli von a nasadli do auta.
"Kam ideme? Čo chceš robiť?" Opýtal sa Archie Jugheada ktorý šoféroval.
"Ideme sa pozrieť ku Cooperovcom."
STAI LEGGENDO
RIVERDALE🤗
FanfictionSeriál Riverdale je jedným z mojich obľúbených serialov. Príbeh pokračuje s Betty, Jugheadom, Archiem a Veronicou. Ale stane niečo nové , ďalšia vražda. Obeťou bolo hanblivé dievča Patricia, ktorá kedysi bola susedkou Archieho. Tento tým sa bude sn...