Kapitola 13. Minulosť

134 5 0
                                    

Jughead, a Archie povedali celý príbeh.
"Fred, ja som ti hovoril že to len tak nezostane. DO RITI!" Zakričal FP na celý dom.
"A čo sa vlastne stalo.... Tati?" Povedal Archie pri pohľade na otca.
"Je to veľmi zložité, ani si to poriadne nepamätám." Chytil sa za hlavu Fred.
"Ále, nerob sa že nevieš čo sa stalo. Veľmi dobre si pamätáš." Ironicky poznačil FP.
"Okej, pamätám si to ale myslel som že to je za nami." Zhúkol Fred.
"STOP! Hovorte hneď." Zastavil všetkých Jughead.
"H. C. znamená Hal Cooper. A keď sme boli v takom veku ako ste teraz vy, tak sme boli skupina ako každá iná. FP s Alice a ja s Hermione. No Halovi sa páčila Alice a chcel ju ukradnúť. Doslova. Ale zastavili sme ho, no nám to nestačilo. Všetci štyria sme ho prenásledovali až ku domu Blossomovcov. Nevedeli som prečo tam chodí ale po zistení že Cooper znamená Blossom tak to do seba zapadlo. Hal vošiel do zadnej stodoly a my sme do nej hodili petardu." Rozprával Fred.
"Petardu!? Dinamit je petarda?" Ironicky podotknul FP.
"Dinamit?" Prekvapené sa opýtal Archie.
"Áno vymysleli sme alternatívu ktorá sa dá vyrobíť doma. A to sme hodili do stodoly. Nevieme čo sa pokazilo ale začalo všetko horieť, a tak sme utiekli. Hal vedel že sme to boli my dvaja ale chceli sme ušetriť toho všetkého Alice a Hermione. No pravdepodobne všetko zistil." Dorozprával Fred.
"Stodola?" Spýtal sa Jughead. "Stodola!!!! Teraz je novo postavená Blossomovic stodola na konci mesta. A Cheryl bude vedieť kde presne." Dodal Archie k Jugheadovej teórii.
"FP, Fred a Hermione, naštartujte auto, a ja s Jugheadom zavoláme Cheryl a zistíme kde je tá stodola." Rýchlo prerozprával Archie.
Všetci vybehli von z domu a rýchlo riešili.  Jughead vytiahol mobil, naťukal číslo a volá.

"Cheryl?? Si sama?"
"Ahoj, nie som s Toni, a ak máš s tým problém tak...."
"To je jedno, kde ste?? Rýchlo."
"V Pops"
"Dobre sme tam zachviľu." Zložil.
"Čo sa stalo?" Toni sa zneistene pozrela na Cheryl.
"Jughead, pre nás príde. Asi potrebuje pomôcť s Betty. Závidia nám." Vtipne poznamenala Cheryl. Obidve sa na seba milo pozreli.

RIVERDALE🤗Où les histoires vivent. Découvrez maintenant