part-2💔

212 30 4
                                    

ျပတင္​း​ေပါက္​က​ေနတဆင္​့အိပ္​ခန္​း​ေလးထဲကို​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေလး၀င္​လာတယ္​....ကုတင္​​ေပၚက​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့လူးလြန္​႔ရင္​ႏိုးလာခဲ့တယ္​....

Sehunထလိုက္​ရင္​း အ​ေညာင္​းဆန္​႔ကာ...​
​ေက်ာင္​းသြားဖို႔အတြက္​ျပင္​ဆင္​​ေတာ့တယ္​.....ပီးရင္​း​သူ႔ရဲ​ေန႔စဥ္​အလုပ္​ျဖစ္​တဲ့ ခ်စ္​ဦးသူကိုသြားႀကိဳရအံုးမယ္​​ေလ....

Sehunခပ္​သြက္​သြက္​လုပ္​ရင္​း​ေအာက္​ထပ္​ဆင္​းလာ​ေတာ့

Se'omma- သားငယ္​ မနက္​စာစား​ေတာ့မလား..

Se- မစား​ေတာ့ဘူးomma သား​ေနာက္​က်​ေနပီ...ပီးရင္​jongကိုလဲ၀င္​​ေခၚရအံုးမယ္​...

Se'omma- ဟုပါပီသားရယ္​...သားappaက​ေတာ့အလုပ္​သြားပီ...​ေက်ာင္​း​ေရာက္​ရင္​လဲမနက္​စာစားဖို႔မ​ေမ့နဲ႔အံုး​ေနာ္​သား...ဗိုက္​​ေအာင္​့လိမ္​့​မယ္​..ၾကားလား...

Se-ဟုကဲ့ပါommaရဲ႕...သားစားလိုက္​ပါ့မယ္​..သြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​....👋👋....

Se'omma- ​ေျဖး​ေျဖးနင္​း​ေနာ္​ စက္​ဘီးကို....

Se- ဟုတ္​.....

Jong​ရဲ႕အိမ္​ကိုထြက္​လာရင္​း အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့ကားတစ္​စီးရပ္​ထားတယ္​.....ဒါနဲ႔ပဲအိမ္​ထဲ၀င္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့.....​ေခ်ာက္​ရက္​လိုက္​တာ.က်​ေနာ္​တို႔​ေက်ာင္​းရဲ႕queen....
Lee sojung.....

သူကဘာလာလုပ္​တာလဲ...က်​ေနာ္​​ေတြ႔လို႔မဆံုး​ေသး...

Jong'omma- ဟယ္​ သားsehun​ေလး​ေရာက္​ပီလားသား...သားသူငယ္​ခ်င္​က​ေတာ့မပီး​ေသးဘူးသားရယ္​.....မနက္​စာ​ေရာစားပီးပီလား....မစားရ​ေသးရင္​တခါထဲ၀င္​စားလိုက္​​ေလသား...လာ​ေလသား...

က်​ေနာ္​ဘာမွ​ေတာင္​မ​ေျပာႏိုင္​အန္​တီ​ေမကပဲတရစက္​ကို​ေျပာသြားတာ.....သူက​ေတာ့လား....သူ႔​ေဘးကကြင္​းမနဲ႔​ေရပက္​မ၀င္​​ေအာင္​ကို​ေျပာ​ေနတာ...က်​ေနာ္​့ကိုဂ႐ု​ေတာင္​မစိုက္​ဘူး....

Se- မစား​ေတာ့ဘူးအန္​တီ​ေမ..သားအိမ္​ကစားလာပီးပီ...​ေက်ာင္​းသြားဖို႔jongကိုလာ​ေခၚတာ....

Jong'omma- အာ့ဆိုလဲ သားjong​ေလးျမန္​ျမန္​လုပ္​သူငယ္​ခ်င္​းက​ေစာင္​့​ေနရတာအားနာဖို႔​ေကာင္​းတယ္​....

Jong- ဟာ....ommaကလဲျမန္​ျမန္​စား​ေတာ့သားနင္​မွာ​ေပါ့ဗ်...ပီး​ေတာ့သူ႔ဟာသူသြားပါ​ေစ​ေပါ့...သားလဲသူ႔ကိုလာ​ေခၚခိုင္​းတာမွမဟုတ္​တာ...ဒီမွာsehun ငါ့ကိုမ​ေစာင္​့နဲ႔မင္​းသြား​ေတာ့...ငါကsojungနဲ႔အတူသြားမလို႔....မင္​းနဲ႔မလိုက္​​ေတာ့ဘူး...႐ွင္​းလား....

ုJong'omma- ဟဲ့..သားဘယ္​လို​ေျပာလိုက္​တာလဲ...မင္​းအရင္​ကလဲhun​ေလးနဲ႔သြား​ေနက်ဟာကို...အခုမွဘာထျဖစ္​တာလဲ....ပီး​ေတာ့​ေနာ္​ ​....သားက္ိုမွာထားရအံုးမယ္​...ommaမႀကိဳက္​တာ​ေတမလုပ္​မိ​ေစနဲ႔....

​ေျပာ​ေနရင္​ရင္​းနဲ႔ဟိုမိန္​းမကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့...ဂ႐ုမစိုက္​တဲ့ပံုစံနဲ႔..ထမင္​းစား​ေနတာမ​်ားထု​ေထာင္​းခ်င္​စရာ....
ဟုတ္​ပါတယ္​..မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီး​ေယာက္​်ား​ေလးတ​ေယာက္​အိမ္​ကိုလာပီးခြင္​့​ေတာင္​းတာ​ေတာင္​အထက္​စီးဆန္​ဆန္​နဲ႔ ​ေျပာဆိုပီး​လူငယ္​တ​ေယာက္​အခန္​းကိုစြတ္​ကယ္​စြတ္​ကယ္​၀င္​တာ​ေတာ့မႀကိဳက္​ပါဘူး...ဒါ​ေပမဲ့လဲ ကိုယ္​ကလူႀကီးဆို​ေတာ့ဘာမွမ​ေျပာပဲ​ေနလိုက္​တာ ...မိဘ​ေတာင္​​ေ႐ွ႕​ေတာင္​မ​ေ႐ွာင္​ကလူက်ီစယ္​​ေန​တာအံုပါရဲ႕​ေတာ္​...ဘယ္​လိုဥက​ေမြးလာတဲ့ဟာမ​ွန္​းမသိဘူး...​ေျပာျပန္​ရင္​လဲသား​ေတာ္​ေ​မာင္​နဲ႔ကရန္​ျဖစ္​ရအံုးမယ္​...အို...မႀကိဳက္​တာ​ေတာ့မႀကိဳက္​ပါဘူး...ကိုယ္​့ဟာကို​ေျပာရင္​း​ေခါင္​း​ေတခါ​ေနမိတယ္​...
Jong-ommaကလဲဗ်ာ....

Jong'omma-ဘာမွလာမအြန္​မားနဲ႔hun​ေလးနဲ႔ပဲသြား...သူ႔ခမ်ာအ​ေစာႀကီးကိုတကူးတက၀င္​​ေခၚရတဲ့ဟာကို.....

Se-ရပါတယ္​..အန္​တီ​ေမသြားဟာသြားပဲသြား​ေတာ့မယ္​...jongမင္​းလဲျမန္​ျမန္​လုပ္​​ေနာ္​..​ေတာ္​ၾကာအျပစ္​​ေပးခံ​ေနရမယ္​...

Jong- မင္​းဆရာမလုပ္​ပါနဲ႔ငါသိပါတယ္​.....

Se-​ ​ေအး..​ေအးပါကြာ...ငါသြားပီ​ေနာ္​...အန္​တီ​ေမသားသြားပီ​ေနာ္​....

Jong'omma- ​ေအး​ေအး...သား​ေသခ်ာသြား​ေနာ္​...

Se- ဟုတ္​.....

သူလား..သူက​ေတာ့​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ေပါ့..သူခ်စ္​ရသူနဲ႔​ေက်ာင္​းအတူသြားရမယ္​့ဟာကို..​ေပ်ာ္​ပါjong မင္​း​ေပ်ာ္​ရင္​ငါ​ေက်နပ္​ပါတယ္​....

​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေတာ့ဟိုႏွစ္​​ေကာင္​နဲ႔​ေတြ႔တယ္​....သူတို႔ပဲ​ေအးတယ္​...ဘာအပူအပင္​မွမ႐ွိ...​ေမႊစရာ႐ွိ​ေမႊမယ္​...​ေနာက္​စရာ႐ွိ​ေနာက္​မယ္​...ပီးရင္​အ​ေႂကြး႐ွင္​လိုက္​သလိုပတ္​​ေျပး​ေနရ​ေရာ......

က်​ေနာ္​အခန္​းထဲ၀င္​လိုက္​​ေတာ့...

#TP 614....💔

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now