part-8💔

180 27 3
                                    

​ေတာက္​စ္​!!!

Soojung- ကို..ဘာျဖစ္​တာလဲ..သြားရ​ေအာင္​​ေလ...

Jong- လႊတ္​စမ္​း!!!

Soojung- ကို!!!..ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲလို႔...ခ်စ္​​ေမး​ေနတယ္​​ေလ...

Jonginမ်က္​ႏွာက ​ေဒါသ​ေၾကာင္​့..​ေပါက္​ထြက္​တတ္​မတတ္​နီရဲ​ေနတယ္​...ဒါကိုလဲsoojungကအံၾသတႀကီးၾကည္​့ပီး​ေမး​ေနတာကို...အတင္​းလက္​ကို႐ုန္​းပီ..လက္​ထဲ႐ွိသမွ်ပစၥည္​း​ေတကိုလႊင္​့ပစ္​​ေနမိတယ္​...

အဟက္​...oh sehun...မင္​းကငါ့​ေျပာသမွ်ကိုလြန္​ဆန္​ခ်င္​​ေနတယ္​​ေပါ့...အားကိုး႐ွိလာ​ေတာ့အာခံခ်င္​တယ္​​ေပါ့...

ကစားကြင္​းထဲက​ေန jongin​ေျခလွမ္​းက်ယ္​ႀကီး​ေတနဲ႔လွမ္​းထြက္​လာခဲ့တယ္​...​ေဘးနားမွာ႐ွိတဲ့သူမဘယ္​လိုက်န္​ခဲ့မွန္​း​ေတာင္​းမသိ​ေတာ့ဘူး...တစ္​ဆက္​တည္​း..​ေတြးမိတာက..ဟို krisဆိုတဲ့လူသားကို...အဲ့​ေကာင္​ကဘယ္​က​ေနဘယ္​လို​ေရာက္​လာမွန္​းမသိဘဲနဲ႔...sehunကဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​အ​ေလးထား​ေနရတာလဲ...သူနဲ႔​ေတာင္​​ေလွ်ာက္​မလည္​ခ်င္​ရ​ေလာက္​​ေအာင္​.အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ဘယ္​အ​ေျခအ​ေန​ေတြမို႔လို႔လဲ....

​ေတာက္​စ္​!!!! Oh sehun...မင္​းငါနဲ႔​ေတြ႔မယ္​...

✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂

Sehun​ေျပး​ေနရင္​းမ်က္​ရည္​က်မိတယ္​...
ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကဘာ​ေၾကာင္​့လဲ...ဒီမ်က္​ရည္​​ေတြက​ေရာ..မကုန္​ခမ္​းႏိုင္​​ေတာ့ဘူးလား...ဘာ​ေၾကာင္​့..ကြၽန္​​ေတာ္​မျဖစ္​ႏိုင္​ရတာလဲ...

Kris'pov- က​ေလးရယ္​...မငိုပါနဲ႔ကြာ...မင္​းခံစားရတာကိုျမင္​ရရင္​..ကိုယ္​မင္​းလူကိုအ​ေဥတ္​ပစ္​ခ်င္​မိတယ္​...ကိုယ္​ဟာမင္​းရဲ႕ႏွလံုးသား​ေလးကိုကုစား​ေပးလို႔ရမယ္​့သူမျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးလားကြာ...

ႏွစ္​​ေယာက္​သားအ​ေတြးကိုယ္​စီ​ေတြးရင္​နဲ႔ က​ေလးရဲ႕အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနပီပဲ...

Se- hyung အိမ္​လိုက္​ပို႔​ေပးတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးပါ​ေနာ္​..hyungလဲအိမ္​ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းျပန္​​ေနာ္​...

Kris- omm က​ေလးလည္​း​ေစာ​ေစာ​အိပ္​​ေနာ္​..ဘာမွ​ေတြးမ​ေနနဲ႔..ၾကားလား..တခုခုလိုအပ္​ရင္​ hyungကိုဖုန္​းဆက္​​ေနာ္​...hyungကမင္​း​ေပ်ာ္​​ေအာင္​အားလံုးလုပ္​​ေပးမယ္​..ဟုတ္​ပီလား😊....

Se- ​ေက်းဇူးပါhyung..ဒါဆို goodnight​ေနာ္​..က်​ေနာ္​အိမ္​ထဲ၀င္​​ေတာ့မယ္​...

Kris- omm goodnight......

SehunလဲKrisျပန္​သြားတာကိုၾကည္​့ပီး...အိမ္​ထဲ၀င္​ဖို႔အလုပ္​.........

➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳
Tbc....

ဘာဆက္​ျဖစ္​မွာလဲမသိဘူး​ေနာ္​😁😁....

မ​ေတြ႔တာ​ေတာင္​ၾကာပီ...ဖတ္​​ေကာဖတ္​ၾကရဲ႕လားဟင္​😞😞.....

က်​ေနာ္​လဲ​ေရးခ်င္​တာ..အခ်ိန္​ကိုမရလို႔ပါ....
Tuto​ေတ​ေရာpresentation​ေတ​ေရာနဲ႔
အ​ေရးထဲမွစာမြဲကလဲနီးလာပီဗ် 😭😭😭😭😭....

ဒီစာ​ေရးတဲ့သားသားကိုသနားရင္​​ေလ..
star​ေလးလဲ​ေပးပါ..com​ေလးလဲ​ေပးပါ​ေနာ္​...
😁😁😁
အမွတ္​တမဲ့ႏွိပ္​မိလဲရတယ္​​ေနာ္​...သားကစိတ္​ဆိုးတတ္​၀ူး😌😌

#tp💔

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now