☘☘☘
အခ်စ္..စကားလံုးေလးကေတာ့ႏွစ္လံုးထဲ..
ဒါေပမဲ့ အဓိပၸါယ္ေတြအမ်ားႀကီးဖြင့္လို႔ရတယ္...
ဖြင့္ေျပာျပမွ...အခ်စ္...မဟုတ္ပါဘူး....သူ႔ကိုေငးၾကည့္ရယံုနဲ႔....သူ႔ေပ်ာ္ရႊင္မႈကိုျမင္ေတြ႕ရတာနဲ႔တင္...ကိုယ့္အခ်စ္က ျပည့္စံုေနပါပီ...☘☘☘......
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Jonginတစ္ေယာက္ Hunကိုသြားေတြ႕မယ္ဆိုပီး မနက္ထဲကျပင္ဆင္ေနတာအခုမွပဲပီးေတာ့တယ္....
ဟုတ္ပါတယ္....
သူဒီေန႔Hunကိုဖြင့္ေျပာမယ္....သူHunကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းေတြေရာ...ဘယ္ေလာက္ျမတ္ႏိုးေၾကာင္းေတြေရာ...အရင္ကကိစၥေတြကိုေတာင္းပန္ရင္းနဲ႔ေပါ့.....
Jong- ရပီ...ဒါေလးဆိုအဆင္ေျပတယ္...
Jonginကိုယ္ကိုမွန္ထဲတြင္ၾကည့္ရင္းသူ႔မ်က္ႏွာက ဖံုးဖိမရေအာင္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အျပံဳးေတြကိုၾကည့္ပီးၾကည္ႏူးမိတယ္....
Jong- Hunကိုယ္မင္းကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းေတြေျပာျပဖို႔မင္းဆီကိုလာခဲ့မယ္.. မင္းေလးကိုယ့္ကိုေစာင့္ေနလိုက္ေတာ့....
Jonginအိမ္ေပၚထပ္ကေနဆင္းလာေတာ့...
Mrs.kim- အံမယ္..ommaရဲ႕သားကသန္႔လို႔ျပန္႔လို႔ပါလား...ဘယ္သြားမလို႔တုန္းသားေတာ္ေမာင္ရဲ႕...
Jong- Hunဆီသြားမလို႔ပါommaရဲ႕.....ဟီး...
Mrs.kim- အံမယ္..ငါ့သားခံစားခ်က္ေတြကိုေဖာ္ထုတ္ေတာ့မယ္ေပါ့..ဟုတ္လား...
Jong- ဟုတ္တယ္omma...သားရဲ႕Hunကိုဖြင့္ေျပာဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ပီ...အဲ့တာေၾကာင့္အခုသူ႔ဆီသြားမလို႔...
Mrs.kim- ဟုတ္ပါပီ.. အဲ့တာဆိုသြားေတာ့ေလသား...ommaသားေလးကံေကာင္းပါေစေနာ္....
Jong- ဟုတ္omma...ဟီး...omma..saranghae..သားကိုအျမဲနားလည္ေပးလို႔...
Jonginတစ္ေယာက္အေပ်ာ္လြန္ပီးအိမ္ထဲကထြက္လာတာ...အိမ္ေ႐ွ႕မွာပါခလုတ္တိုက္လဲတဲ့အထိပါပဲ...
Jong- ေတာက္..ေသာက္ခလုတ္..hunေလးနဲ႔သြားေတြ႕မလို႔ပါဆို....ဖ်က္လိုဖ်က္ဆီးနဲ႔...
ဟြန္႔...Jonginမေန႔ကတင္ပဲSoojungနဲ႔လဲအဆက္အသြယ္ျဖတ္လိုက္တယ္..ဟုတ္တယ္ေလ..သူဒါေတြနဲ႔ကင္း႐ွင္းေနရမယ္...သူမနဲ႔တြဲတာကိုHunမႀကိဳက္ဘူးမလား...သူမနဲ႔က်ေနာ့္ကိုတြဲေတြ႕ရင္ျဖစ္သြားတတ္တဲ့Hunရဲ႕မ်က္ရည္ဝိုင္းတဲ့မ်က္ဝန္းေတြကိုမျမင္ရက္ဘူး...ပီးေတာ့လဲေရကန္အသင့္ၾကာအသင့္ဆိုသလိုပဲ..Krisနဲ႔လဲေတြ႕ခဲ့မိေသးတယ္..သူကHunနဲ႔ဘာမွမဆိုင္ပါဘူးတဲ့..ဒီတိုင္းညီေလးတစ္ေယာက္လိုေဘးကေနကူညီေပးခဲ့တာပါတဲ့...အဲ့ေန႔အခ်ိန္ကိုမွတ္မိေသးတယ္..
YOU ARE READING
ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္ 💔
Fanfictionခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့စကားကို ကိုယ္မင္းကလြဲလို႔ဘယ္သူမွ ဖြင့္မေျပာေတာ့ဘူး မင္းက ကိုယ့္ဘ၀ရဲ႕ ေမ့ေဖ်ာက္မရတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာသူပါ Kim Jong In ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ့ကိုခ်စ္တယ္လို႔ေျပာတဲ့အခ်ိန္က သိပ္ေနာက္က်ခဲ့ေပမယ့္ နီးစပ္ခြင့္မရိွေတာ...