part - 12💔

165 18 5
                                    

Jonginေဆးရံုကဆင္းတဲ့အခ်ိန္ထိhunေရာက္မလာခဲ့ေသးပါ..မခ်စ္ဘူးဆိုပီး..မေတြ႕ရင္ေနႏိုင္မယ္လို႔ထင္ခဲ့ေပမယ့္ တကယ္တမ္းေတာ့ငါအဆင္မေျပဘူးhunရယ္...ကိုယ့္ခ်စ္သူျဖစ္တဲ့soojungေတာင္အခုတေလာစိတ္ထဲသိပ္မထားပဲနဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ဘာမွမသက္ဆိုင္တဲ့သူ႔ကိုပဲေတြးေနတာကြၽန္ေတာ္႐ူးသြားတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္..အဟက္...

Mrs.kim- သားငယ္ ဘာေတြေတြးေနတာလဲ..နားနားေနေန ေနပါလားသားရယ္ အခုခ်ိန္မွာပင္ပန္းတာေတြခနေမ့ထားပီးက်န္းမာေရးဂ႐ုစိုက္ဖို႔ဆရာဝန္ႀကီးကမွာထားတယ္မလား..ခနေလာက္အိပ္လိုက္ေနာ္..ommaပီးရင္လာႏိႈးေပးမယ္...

Jong- omma...

Mrs.kim- omm..ေျပာေလ သားငယ္...

Jong- ommaအခ်စ္ဆိုတာကိုဘယ္လိုျမင္လဲဟင္...

Mrs.kim- ေဟ!!...ဘာကိုလဲသား....

Jong- ဘာမွမဟုတ္ေတာ့ပါဘူးomma..သားအိပ္ခ်င္ပီ...အိပ္ေတာ့မယ္ေနာ္....

Mrs.kimလဲသူမသားရဲ႕စကားကိုနားေထာင္ရင္ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္...

Mrs.kim- ommommသားငယ္..အိပ္ေတာ့ေနာ္...ommaသြားေတာ့မယ္...

Jong- ............

Mrs.kimလဲတံခါးနားေရာက္ခါနီးမွ...

Mrs.kim- ေမေမကေတာ့အခ်စ္ဆိုတာကိုသိပ္ပီးအဓိပၸါယ္မဖြင့္တတ္ေပမဲ့လို႔တခုေတာ့ေျပာမယ္သား...သားကသာတေယာက္ေယာက္ကိုခ်စ္မိေနတယ္ဆိုရင္ ရဲရဲဝံ့ဝံ့နဲ႔ဖြင့္ေျပာလိုက္ပါသား..သူ႔ဘက္ကခံစားခ်က္က ကိုယ္လိုခ်င္သလိုျဖစ္မလာရင္ေတာင္မွ ကိုယ္ခ်စ္ေနတဲ့အေၾကာင္းသူသိသြားတာေပါ့...ကိုယ္ကခ်စ္ေနတာကို ကာယကံ႐ွင္ကိုယ္တိုင္ကမသိဘဲေကြကြင္းရတဲ့ဘဝက အရမ္းကိုေနာင္တမ်ားရတယ္သား..ေမေမ့သားေလးကသတၱိ႐ွိတာပဲဟာ ဖြင့္ေျပာလိုက္ပါ သားဘက္မွေမေမအျမဲ႐ွိေနမယ္...

Mrs.kimရဲ႕စကားအဆံုး....

Jong- ေက်းဇူးပါေမေမ..သားဘက္မွ႐ွိေနေပးလို႔...

Mrs.kim- မလိုပါဘူးသားရယ္..သားကေမေမ့သားပဲဟာကို..ဆိုပီးjongနဖူးေလးကိုနမ္းလိုက္တယ္....အိပ္ေတာ့ေနာ္..ေမေမသားအတြက္ၾကက္စြပ္ျပဳတ္ေလးလုပ္ထားေပးမယ္...

Jong- ဟုတ္ေမေမ....အရမ္းခ်စ္တယ္...

Mrs.kim- nadu..saranghae...

Mrs.kim ထြက္သြားေတာ့Jongလဲျပံဳးလိုက္တယ္...

Jong'pov- ဟုတ္တယ္hun..ငါမင္းကိုဖြင့္ေျပာရမယ္...မင္းကငါ့ရဲ႕လိုေနတဲ့ႏွလံုးသားတစ္ျခမ္းကလူပဲ...

အျပံဳးေတြနဲ႔အိပ္စက္လိုက္တဲ့ေကာင္ေလး...ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစ...ဒါေပမဲ့ ကံၾကမၼာဆိုတာကိုမယံုသင့္ဘူးကြယ္...မင္းေလးအျပံဳးေတြအျမဲတည္ျမဲေနေစခ်င္တယ္...

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

" When you love someone...
You have to be brave......"

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

#tbc...

Updateအရမ္းကိုေနာက္က်သြားတဲ့အတြက္ တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္....

💛💛💛.....

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now