part-3💔

192 24 5
                                    

Sehunအခန္​းထဲ၀င္​လာ​ေတာ့.....
Jonginမ​ေရာက္​​ေသး...နာရီၾကည္​့လိုက္​​ေက်ာင္​းတက္​ဖို႔15minပဲလို​ေတာ့တယ္​....အမွန္​ဆိုသူကကားနဲ႔လာတဲ့ဟာကို ဘာလို႔​ေနာက္​က်​ေနရတာလဲ.... ဒါမွမဟုတ္​ ​canteenမ်ားသြား​ေနလို႔လား....သြားရ​ေအာင္​..မနက္​ကတင္​သူခ်စ္​သူနဲ႔အတူ ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရႊင္​နဲ႔ မနက္​စာစား​ေန​ေသးတဲ့ဟာ.....

Sehunလဲ​ေတြး​ေနရင္​သူ႔​ေနရာသူသြားထိုင္​လိုက္​တယ္​.....​ေအာ္​...​ေျပာရအံုးမယ္​ lee sojung
ကjongရဲ႕ခ်စ္​သူဆိုတာ ဘာလို႔သိ​ေနလဲဆိုတာ....

လြန္​ခဲ့တဲ့တပတ္​​ေလာက္​က​ေပါ့......

Baek- sehunမင္​း​ေန႔လည္​စာသြားမစားဘူးလား... ငါတို႔သြား​ေတာ့မလို႔ မင္​းလိုက္​မွာလား...

Se- jongမလာ​ေသးလို႔​ေစာင္​့​ေနတာ...ဆာတာ​ေတာ့ဆာ​ေနပီ....

Yeol- အာ့ဆိုလဲသြားမယ္​​ေလ...jongလာလို႔မ​ေတြ႔ရင္​သူလိုက္​လာမွာ​ေပါ့....​ေတာ္​ၾကာအစာလြန္​သြားလို႔မင္​းဗိုက္​​ေအာင္​့​ေနအံုးမယ္​...

Baek- ​ေအး...ဟုတယ္​ သြားၾကမယ္​jongလိုက္​လာမွာပါ မင္​းကလဲ...

Se- အာ့ဆိုလဲသြားစားၾကတာ​ေပါ့...kajar..

Canteenထဲ၀င္​လာ​ေတာ့လူ​ေတစုရံုးစုရံုးနဲ႔ဘာျဖစ္​​ေနမွန္​းမသိဘူး...ဒါကိုစပ္​စုစိန္​ႏွစ္​​ေကာင္​ကျမင္​လဲျမင္​​ေရာသူတို႔အက်င္​့တိုင္​းပဲ​ေပါ့...Yeolကသူ႔အရပ္​ကလန္​ကလားႀကီးမို႔တိုးလို႔မရ​ေပမဲ့...Baekက​ေသး​ေသး​ေကြး​ေကြးဆို​ေတာ့တိုးသြားတာမ်ားလွစ္​ခနဲပဲ.....က်​ေနာ္​လဲသိရလိုျငား​ေဘးနာရပ္​​ေနတဲ့​ေက်ာင္​းသား​ေလးကို​ေမးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....သြားပီ....က်​ေနာ္​ကမၻာ​ေလးအလင္​​ေရာင္​မွိန္​သြားပီ..... jongကက်​ေနာ္​တို႔​ေက်ာင္​းရဲ႕queen lee sojungကို ခ်စ္​ခြင္​့ပန္​​ေနတာတဲ့....

က်​ေနာ္​့jongက​ေလ အဲ့မိန္​က​ေလးကိုဒူး​ေထာက္​ပီးကိုခ်စ္​ခြင္​့ပန္​​ေနတာတဲ့......

အျမဲတည္​တည္​​ေနတတ္​ပီး ျပံးခဲလွတဲ့ jongက​ေလ အဲ့မိန္​းက​ေလးကို ႏွစ္​လိုဖြယ္​႐ွိတဲ့အျပံဳး ျပံဳးျပ​ေနတယ္​​ေလ......

က်​ေနာ္​့ကိုဆိုအျမဲမႈန္​ကုပ္​ကုပ္​ၾကည္​့​ေနတတ္​တဲ့ သူ႔ရဲ႕မ်က္​၀န္​း​ေတက​ေလ အဲ့မိန္​းက​ေလးကို ခ်စ္​ရည္​ရႊန္​းလဲ့​ေနတဲ့အၾကည့္နဲ႔ၾကည္​့​ေနတာတဲ့.....

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now