part-6💔

208 21 5
                                    

Soojung- ​ေမာင္​...ခ်စ္​ဒီမွာ..

Jong- ခ်စ္​..... ​ေဆာရီးကြာ ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ​ေနာက္​က်သြားလို႔....

ဆိုပီးsoojungနဖူး​ကိုနမ္​းလိုက္​တယ္​....

Se'pov- က်​ေနာ္​မ်က္​လံုး​ေတ​ေ၀၀ါးသြားသလုိပဲ...​ပီး​ေတာ့အရည္​​ေတ...က်​ေနာ္​မႀကိဳက္​တဲ့အရည္​​ေတ..ဘာတဲ့..မ်က္​ရည္​ဆိုလားပဲ....ဟက္​...က်​ေနာ္​က​ေတာ့​ေတြး​ေနခဲ့တာ..ဒီ​ေန႔​ေတာ့သူနဲ႔အတူႏ​ွစ္​​ေယာက္​..​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ပါးပါး​ေလွ်ာက္​လည္​ရမယ္​​ေပါ့လို႔...အခု​ေတာ့...

Jong- sehun..မင္​းငါ​ေျပာတာ​ေရာၾကားရဲ႕လား....ဟမ္​...ဘာ​ေတ​ေတြး​ေနတာလဲ...

Se- မဟုတ္​..မဟုတ္​ပါဘူးကြာ..ဒီတိုင္​းတခုခုကို​ေတြးမိသြားလို႔ပါ...

Jong- ဘာလဲ..ငါတို႔အတြဲကိုၾကည္​့ပီးအားက်သြားတာလား...ႀကိဳးစား​ေပါ့ငါ့သားရယ္​...တ​ေန႔​ေတာ့မင္​းခ်စ္​တဲ့သူ​ေတြ႔လာမွာပါ...အဟင္​း...

Se- ​ေတာ္​ပါကြာ....သြားၾကရ​ေအာင္​...

Jong- ​ေနအံုး..မင္​းကငါတို႔အတြဲ​ေနာက္​လိုက္​ကိုကန္​႔လန္​႔ကန္​႔လန္​႔နဲ႔ပါမလို႔လား...မင္​းဟာမင္​းသြားပါလား...ငါတို႔ဘာသာ​ေအး​ေဆးလည္​ခ်င္​လို႔...

Se- aww...​ေအးပါကြာ...သြားၾက​ေနာ္​....

Soojungက​ေတာ့အလိုက္​ကိုမသ္ိဘူးဆိုတဲ့.မ်က္​လံုး​ေတနဲ႔ၾကည္​့သြားတယ္​...

Se'pov-မငိုပါနဲ႔ႏွလံုးသား​ေလးရယ္​...ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ငါက​ေခ်ာ့တဲ့​ေနရာမွာမကြၽမ္​းက်င္​လို႔ပါကြာ......တိတ္​ပါ​ေတာ့​ေနာ္​.....

Sehun jonginထားခဲ့တဲ့​ေနရာ​ေလးမွာပဲက်န္​ခဲ့တယ္​...ဟိုအတဲြက​ေတာ့​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ႀကီးကိုထြက္​သြားပီ....jongin...ငါအခ်ိန္​တခု​ထိ​ေတာ့​ေစာင္​့​ေနပါ့မယ္​...မင္​းအဲ့အခ်ိန္​တြင္​းငါ့ဆီလာခဲ့ဖို႔မႀကိဳးစားခ်င္​ဘူးလားကြာ....မင္​းထားခဲ့တဲ့​ေနရာမွာငါရပ္​​ေစာင္​့​ေနတယ္​.....လိုအပ္​တာကမင္​းငါ့ဆီ​ေရာက္​လာဖို႔ပါပဲ....

Sehunလည္​းဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိ..​ေျခဦးတည္​့ရာ​ေလွ်ာက္​သြား​ေနမိတယ္​.....

အင္​့...ဘုန္​း!!!

Se- လူတ​ေယာက္​လံုးလာ​ေနတာမျမင္​ဘူးလား.....

Sehunပိတ္​​ေအာ္​ပစ္​လိုက္​တယ္​....အ​ေစာထဲကစိတ္​ကသိပ္​မၾကည္​ပါဘူးဆို​ေနမွ...

Kris- ​ေအာင္​မာလက္​​ေတာက္​​ေလာက္​​ေလးကမ်ား...ငါ့ကို..မင္​းပဲအ​ေတြးလြန္​​ေနပီးငါ့ကို၀င္​တိုက္​တာမဟုတ္​ဘူးလား...ဟမ္​...

Se- aww..အဲ့လိုလား...အာ့ဆိုလည္​းsorryဗ်ာ...က်​ေနာ္​.​ေတာင္​းပန္​တယ္​...သြားလိုက္​ပါအံုးမယ္​....

Sehunခါးၫြတ္​ႏႈတ္​ဆက္​ပီးထြက္​သြားမလို႔လုပ္​​ေတာ့....လွမ္​းဆြဲလိုက္​တဲ့လက္​တစံု​ေၾကာင္​့..​ေမာ့ၾကည္​့​ေတာ့...

Kris- ​ေဟ့..​ေကာင္​​ေလး..ငါ့ကိုမမွတ္​မိဘူးလား...

Se- အမ္​..ဘယ္​သူလဲ..က်​ေနာ္​့ကိုသိလို႔လား...

Kris- တဂယ္​မမွတ္​မိဘူးလား..ဟို​ေန႔က​ေလ..​ေခါင္​မိုးထပ္​မွာတံုးက...

Sehun​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ျပန္​ၾကည္​့​ေနလိုက္​တယ္​...ပီး​ေတာ့မွ....

Se- Rrr..ဂလန္​ဂလားအ႐ူး....အဲ​ေလ..​ေယာင္​သြားလို႔.ဟီးဟီး.....

Kris- ငါၾကားတယ္​​ေနာ္​...ထားပါ​ေတာ့မင္​းကဒီကိုဘာလာလုပ္​တာလဲ...ပီး​ေတာ့တ​ေယာက္​ထဲလား...သူငယ္​ခ်င္​​း​ေတ​ေကာမပါဘူး...

Se- ခင္​မ်ားနဲ႔က​်​ေနာ္​ကသိလို႔ ခင္​မ်ား​ေမးတာ​ေျဖရမွာလား....

Kris'pov- တကယ္​့ကို ဘုကလန္​႔​ေပါက္​စပဲ....

Kris- မင္​းကလဲကြာ...အရင္​ကမသိ​ေပမဲ့အခုသိပီပဲဟာကို...ကဲငါအရင္​မိတ္​ဆက္​မယ္​...ငါ့နာမည္​က Kris ... Wu Kris.​ေပါ့ကြာ..မင္​းတို႔​ေက်ာင္​းကို​ေျပာင္​းလာတာမၾကာ​ေသးဘူး...ရပီလား...

Se- က်​ေနာ္​့နာမည္​ကoh sehunပါ... က်​ေနာ္​က

Kris- ဒါနဲ႔တ​ေယာက္​ထဲဆိုငါနဲ႔တူတူလည္​မလား...ငါကလဲဒီကို​ေျပာင္​းလာတာမၾကာ​ေသး​ေတာ့ဘာမွသိပ္​မသိလို႔​ေလ😁😁😁.....

Se- ဟုပါပီ...လာ​ေလ..အာ့ဆိုသြားၾကမယ္​...

ကြၽီ......​ေဘးကိုဖယ္​ျမန္​ျမန္​.....ျမန္​ျမန္​...

Kris- sehun!!..ဆိုပီးလွမ္​းဆြဲလိုက္​တယ္​ အ႐ွိန္​ကမထိန္​းႏိုင္​​ေတာ့ Krisရင္​ခြင္​ထဲကိုsehunလဲ​ေအာ္​တို​ေရာက္​သြားတယ္​...

ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးျပန္​မထႏိုင္​​ေသးဘူး...စက္​ဘီး​ေမာင္​းသမားကလဲသူ႔အမွားက္​ု​ေတာင္​းပန္​စကား​ေျပာရင္​းဆဲြထူ​ေပး႐ွာတယ္​...

SEHUN!!!!........

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
#TbC

#TP💔

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now