part-4💔

192 25 4
                                    

ဒီ​ေန႔​ေတာ့ဘာစာမွမသင္​ခ်င္​တာနဲ႔ဘဲ ​သြား​ေနက်အပ်င္​း​ေျပ​ေနရာ​ေလးဆီကို​ေျခ​ေထာက္​​ေတက္ို ဦးတည္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​....

ရႈပ္​​ေနတဲ့စိတ္​​ေတ​ေပ်ာက္​သြား​ေအာင္​​ေျဖႏိုင္​တဲ့​ေနရာဆိုလို႔ ဒီ​ေက်ာင္​း​ေခါင္​မိုးထပ္​ပဲ႐ွိတယ္​..
သူ က်​ေနာ္​ကိုလ်စ္​လ်ဴ ႐ႈတဲ့အခါတိုင္​း ဒီ​ေနရာ​ေလးက က်​ေနာ္​့အတြက္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​းတ​ေယာက္​ျဖစ္​ခဲ့တယ္​......

ဒီ​ေက်ာင္​း​ေဆာင္​ကအ​ေဆာင္​​ေဟာင္​းဆို​ေတာ့လူအ​ေရာက္​နည္​းတယ္​​ေလ....ဒီ​ေတာ့ က်​ေနာ္​ရင္​ဖြင္​့လို႔အ​ေကာင္​းဆံုး​ေနရာ​ေပါ့...

Someone- အင္​း......အင္​း.....

Sehunလန္​႔သြားတယ္​...

Se'pov- ဘာသံလဲဟ..
Sehunဟိုသည္​႐ွာၾကည္​့​ေတာ့ တ​ေယာက္​မွမ​ေတြ႔ မဟု​ေသးပါဘူး...အသံၾကားပီးအ​ေကာင္​မ​ေတြ႔​ေတာ့နဲနဲ​ေတာ့လန္​႔လာပီ..ဒီအ​ေဆာင္​က လူမသံုးတာ​ၾကာ​ေတာ့..မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ.သရဲ!!..

႐ွပ္...႐ွပ္​.႐ွပ္​

Se'pov- omma​ေရ..သား​ေၾကာက္​တယ္​...အီိးဟီး......ဘာ​ေကာင္​ႀကီးလဲ....

ထိုစဥ္​အ​ေၾကာက္​လြန္​လို႔ ​ေဇာ​ေခြၽးျပန္​​ေနပါတယ္​ဆိုမွ...ပုခံုး​ေပၚ​ေရာက္​လာ​ေသာလက္​တဖက္​....

Se- Ahhhh!..... သြားစမ္​း..ဘာ​ေကာင္​လဲ..မ်ိဳးျပဳတ္​သြားခ်င္​လား...​ေသသြားခ်င္​လား..ဟမ္​...အဲ...သရဲက​ေသပီးသားမဟုတ္​လား....​ေသပီးသားလဲဘာျဖစ္​လဲထပ္​​ေသခ်င္​လ္ို႔လား.....

Sehun​ေဘးနားမွာ​ေတြ႔တဲ့ စကၠဴ ပံုးနဲ႔မ်က္​စိစံုမွိတ္​႐ိုက္​​ေနတာ .....​ေအာ္​သံၾကားမွပဲရပ္​မိ​ေတာ့္တယ္​....

Someone- Ahhhh!.... နာတယ္​ဟ...လဒ​ေလးရ....​ေသပါပီဗ်ာ....ျဗဲ.......

Sehunလဲအားတင္​ပီးမ်က္​စိဖြင္​့ၾကည္​့မိ​ေတာ့....အယ္​...လူဟ..သြားပီ..ငါ​ေတာ့သြားပီ...sehun​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​နဲ႔​ေျပးဖို႔လုပ္​​ေနတံုး...

Someone- ​​ေဟ့​ေကာင္​...မင္​းဘယ္​​ေျပးမလို႔လဲ...ဒီကိုျပန္​လာစမ္​း...အား...ကြၽတ္​..ကြၽတ္​...နာလိုက္​တာ...

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now