part-5💔

197 25 0
                                    

ည၁၀နာရီထိုး​ေနပီ.... sehunလုပ္​​ေနတဲ့အိမ္​စာကိုအပီးသတ္​ပီး​ေတာ့အိပ္​ဖို႔ျပင္​လိုက္​တယ္​....​ေျခလက္​​ေဆးပီးအိပ္​ဖို႔႐ွိ​ေသး...
🎶oh someone like you....🎶ph'ring....

Se- omm jongin​ေျပာ​ေလ....ဘာလို႔လဲ...

Jong- hunnie ah!.....

Se'pov-သူအဲ့လို​ေခၚရင္​က်​ေနာ္​သိပ္​​ေၾကာက္​တယ္​...အဲ့​ေကာင္​ကသူလိုရင္​အဲ့လိုအျမဲ​ေခၚ​ေနၾက.....

Se- ​ေျပာစမ္​းပါjongရယ္​....မင္​းဘာလိုခ်င္​လို႔လဲ....အဲ့လိုႀကီး​ေတာ့မ​ေခၚစမ္​းပါနဲ႔....

Jong- ဘယ္​ဆိုးလို႔လဲ...မင္​း​ေတာင္​ငါ့စိတ္​ကိုငါ့စကား​ေျပာတာနဲ႔တင္​ နားလည္​​ေနပီပဲ...ဟဲဟဲဟဲ.....

Se'pov- ဟုတ္​တယ္​jongမင္​း​ေျပာသလိုပဲ...ဒါမဲ့တခု​ေတာ့႐ွိတယ္​ အဲ့တာခုမွမဟုတ္​ဘူး....ဟိုးငယ္​ငယ္​​ေလးတည္​းကအဲ့လိုနားလည္​​ေနတာ...မင္​းသာငါကိုဂ႐ုမျပဳမိလို႔ပါ.... အျပင္​မွာ​ေတာ့...

Se- အလကားအပို​ေတ​ေျပာမ​ေနနဲ႔...လိုရင္​းသာ​ေျပာ....

Jong- နက္​ျဖန္​က်ရင္​ငါတို႔​ေလွ်ာက္​လည္​ရ​ေအာင္​ကြာ....အဲ့တာမင္​းငါ့ကိုလာ​ေခၚ​ေပး....9hr​ေလာက္​​ေနာ္​...​ေနာက္​မက်​ေစနဲ႔ၾကားလား....ဒါပဲ...T...T....T....

Se- ဘာလဲဟ..သူ​ေျပာခ်င္​တာ​ေျပာပီးခ်သြားတယ္​....ဟိ..ဘာပဲ​ေျပာ​ေျပာနက္​ျဖန္​က​ေတာ့​ေပ်ာ္​စရာႀကီးပဲ....​ေစာ​ေစာအိပ္​မွပါ​ေတာ္​ၾကာမနက္​အိပ္​ရာထ​ေနာက္​က်​ေနမွ....

Sehunလည္​းအိပ္​ရာ၀င္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​.....
လမင္​းႀကီးက​ေတာ့ထိန္​လင္​းစြာနဲ႔ပဲ...အခန္​းထဲအိပ္​​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလး​ေပၚ​ေအးခ်မ္​းစြာျဖာက်လ်က္​​ေပါ့........

မနက္​ခင္​း​ေလးက​ေတာ့ျငိမ္​သက္​​ေအး​ေဆး​ေန​ေပမဲ့လို႔....​ေကာင္​​ေလးတ​ေယာက္​က​ေတာ့မ​ေအး​ေဆးႏိုင္​ျဖစ္​​ေနတယ္​...

Sehunတ​ေယာက္​အ၀တ္​ပံုထဲ​ေပ်ာက္​​ေနတယ္​...သူဘာ၀တ္​ရမွန္​းမသိျဖစ္​​ေနတယ္​...ဒီ​ေန႔ကjongနဲ႔​ေလွ်ာက္​လည္ၾကမွာ​ေလ..

Se'omma- သားငယ္​ မင္​းအ၀တ္​၀တ္​မွာလား..အ၀တ္​​ေတဖြ​ေနတာလား...ပီးရင္​ကြၽန္​မပဲျပန္​သိမ္​းရမွာ...

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now