part - 10💔

197 29 2
                                    

Sehun emergency room​ေ႐ွ႕မွာ​ေခါက္​တံု႔​ေခါက္​ျပန္​​ေလွ်ာက္​​ေနမိတယ္​ သူ႔ရဲ႕စိုးရိမ္​​ေရမွတ္​ကလဲထင္​ထားတာထက္​ပို​ေနပီ...

Se'pov- ဘာမွမျဖစ္​ပါနဲ႔jong..ငါ့ကိုသနားရင္​ ဘာမွမျဖစ္​လိုက္​ပါနဲ႔jongရယ္​.....

အခ်ိန္​အနည္​းငယ္​ၾကာ​ေတာ့..Drတစ္​​ေယာက္​ထြက္​လာတယ္​..sehunလဲ​ေျပးသြားပီး..

Se- Dr...jong​ေရာ..jong​ေရာဟင္​...သူအဆင္​​ေျပရဲ႕လား... သူဘာမွမျဖစ္​ဘူးမလားဟင္​...သူ​ေန​ေကာင္​းရဲ႕လား...

Dr- လူနာ႐ွင္​ စိတ္​ထိန္​းပါအံုး...က်​ေနာ္​​ေျပာျပပါ​ေစအံုး...လူနာကဘာမွမျဖစ္​​ေတာ့ပါဘူး...အားလံုးအဆင္​​ေျပသြားပါပီ...တစ္​ခု​ေတာ့႐ွိတယ္​...လူနာကို​ေလ..သိပ္​ပီး​ေတာ့အ​ေအးခံခိုင္​းတာမ်ိဳးထပ္​မျဖစ္​ပါ​ေစနဲ႔...ၾကာရင္​လူနာအတြက္​မ​ေကာင္​းႏိုင္​လို႔ပါ...​ေနာက္​တခါဒီလိုမ်ိဳး ထပ္​ျဖစ္​မယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့...အက်ိဳးဆက္​ကမ​ေကာင္​းႏိုင္​ဘူး..အခု​ေတာ့လူနာကို၀င္​ၾကည္​့လို႔ရပါပီ..

Drရဲ႕႐ွည္​လ်ားလွတဲ့စကား​ေတြအဆံုး...sehunခ်က္​ခ်င္​းပဲjongကိုထားတဲ့လူနာခန္​းထဲ​ေျပးရ​ေတာ့တယ္​....

​ေဆးရံုခန္​းထဲက​ကုတင္​​ေပၚမွာလဲ​ေလ်ာင္​း​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့..ျဖဴ ​ေဖ်ာ့စြာလဲ​ေနလ်က္​နဲ႔...

Sehunကုတင္​နားကိုတ​ေရြ႔​ေရြ႔နဲ႔သြားပီ...jonginလက္​က​ေလးကိုကိုင္​ကာ ...

Se- ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​jongရယ္​...ငါမင္​းကိုဒီတိုင္​းမထားခဲ့သင္​့ဘူး...အရင္​လို သည္​းခံလက္​စနဲ႔ဆက္​သည္​းခံလိုက္​သင္​့တာပါ ငါမွားသြားတယ္​jong...ဒါ​ေၾကာင္​့မို႔လို႔..သတိျပန္​ရပါ​ေတာ့ကြာ...

၀ုန္​း....

Jong'omma- သား​ေရ..သားငယ္​​ေရ...jong​ေလး...သားhun​ေလးရယ္​ ... အန္​တီ့ကို​ေျပယပါအံုး...ဘာ​ေတြျဖစ္​ကုန္​တာလဲ...ညကလဲအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​မလာဘူး...မိုးလင္​း​ေတာ့​ေဆးရံုတက္​ရတယ္​တဲ့..ဘာ​ေတြျဖစ္​ခဲ့ၾကတာလဲ...hun​ေလး..အန္​တီ့ကို​ေျပာပါအံုး...အီး..ဟီိးဟီး....

Jong​ေမ​ေမက​ေတာ့​ေရာက္​တာနဲ႔သူ​ေမးခ်င္​းတာ​ေတြ​ေမးပီးငိုခ်​ေတာ့တာပဲ....

ဖူးစာမဆံုတဲ့အခ်စ္​ 💔Where stories live. Discover now