Użytkownik Philip Anderson jest zalogowany.
Użytkownik Philip Anderson zmienił swoją nazwę na Po prostu Anderson.
Po prostu Anderson: halo halo. no witam.
Po prostu Anderson: gdzie wszyscy???
Po prostu Anderson: znowu mnie wrabiasz greg? no fajnie. mówiłeś że będzie Sherlock.
Po prostu Anderson: ahaha, mówię do siebie XDDDDD
Użytkownik Sherlock Holmes jest zalogowany.
Po prostu Anderson: omg to ty Sherlock???
Sherlock Holmes: Nie. SH
Po prostu Anderson: musze napiac do grega że go kocham.
Użytkownik Greg Lestrade został dodany przez użytkownika Po prostu Anderson.
Użytkownik Sherlock Holmes zmienił nazwę użytkownika Greg Lestrade na Gavin Lestrade.
Sherlock Holmes: Gavin. CO. TU. SIĘ. DZIEJE. SH
Gavin Lestrade: Nie obrażaj się Sherlock, mam dług u Andersona i wiesz... Jakoś tak wyszło?
Sherlock Holmes: Wyjdę to za chwilę ja. SH
Po prostu Anderson: NIE PLS
Sherlock Holmes: ...
Gavin Lestrade: Mnie przekonał xd
Sherlock Holmes: To czego chcecie? Macie 5 minut. SH
Po prostu Anderson: ciebie XDDDDDDD
Sherlock Holmes: Wychodzę. SH
Użytkownik John Watson został dodany przez użytkownika Gavin Lestrade.
John Watson: PROSZĘ NIE PISZCIE EMOTIKONÓW BO MAM STARY TELEFON I MI SIĘ NIE WYŚWIETLAJĄ.
Anderson: ❤❤❤❤❤
John Watson: Cześć, Sherlock.
Sherlock Holmes: ? SH
John Watson: Obiecałem Gregowi, że mu pomogę.
Sherlock Holmes: *Gavinowi. A dlaczego miałbyś my pomagać? SH
John Watson: Bo jesteśmy przyjaciółmi?
Sherlock Holmes: A, czyli dlatego gadam z jakimś dzbanem. Bo jesteście PRZYJACIÓŁMI. A my to czym jesteśmy. Koleżankami z klasy? Wkurwiony SH
John Watson: Nie, Sherlock. Ty też jesteś moim przyjacielem. Tylko... Ja też mam dług u Andersona.
Po prostu Anderson: HŁEHŁEHŁEHŁE
Użytkownik Sherlock Holmes zmienił nazwę użytkownika Po prostu Anderson na Po prostu Debil.
Sherlock Holmes: Już nie masz. 5 minut minęło. Nie dziękujcie. Żegnam. SH
Użytkownik Sherlock Holmes opuścił chat.
Gavin Lestrade: Czyli... Jesteśmy kwita?
Po prostu Debil: nope
John Watson: Zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy. Poszantażuj sobie teraz Mycrofta.
Gavin Lestrade: Ale wiesz, że szantażowanie Mycrofta to jak szantażowanie mnie?
John Watson: Szkoda.
John Watson opuścił chat.
Po prostu Debil: no ok. jonh jest spoko bo się kumpluje z sherlockiem więc nikomu nie powiem że trzyma w pokoju talerzyki z kotkami z profesor Umbirge (dalej się jej boje, btw). ale ciebie i Myca moge jeszcze szantażować.
Gavin Lestrade: Kim jest profesor Umbrige?
Po prostu Debil: masz szczęście że jej nie znasz.
Użytkownik Mycroft Holmes został dodany przez użytkownika Gavin Lestrade.
Mycroft Holmes: SKUBANI HAKERZY PRZESTAŃCIE SIĘ WŁAMYWAĆ NA MOJE KONTA. NIGDY NIE POZNACIE WIELKICH SEKRETÓW ANGIELSKIEJ AMBASADY. MOŻECIE MI NASKOCZYĆ, ALE POTEM BO TERAZ JEST TEA TIME.
Mycroft Holmes: To tylko Wy. Przepraszam, przestraszyliście mnie. Ostatnio rosyjscy hakerzy włamali mi się na facebooka i zmienili nazwę mojego profilu na Nickolas Cage.
Gavin Lestrade: Pamiętam XDDDD
Mycroft Holmes: To co chcecie?
Po prostu Debil: chce żeby Sherlock mi wyjawił jak to się stało że przeżył śmierć. wtedy może uda mi się wymysleć nowe fanteorie o IW.
Mycroft Holmes: O czym on mówi?
Gavin Lestrade: Mówiąc po naszemu. Masz zmusić Sherlocka, żeby pogadał z Andersonem.
Mycroft Holmes: A jak nie?
Po prostu Debil: jak nie to powiem wszystkim że chodzisz z Gregiem.
Mycroft Holmes: Wypieram się.
Użytkownik Mycroft Holmes opuścił chat.
Gavin Lestrade: Sorry, Philip, ale muszę iść mu zrobić dramę. Wrócimy do rozmowy później.
Użytkownik Gavin Lestrade opuścił chat.
Po prostu Debil: heheh. fajnie jest być stalkerem.
Użytkownik Po prostu Debil opuścił chat.
YOU ARE READING
Sherlock Chat
HumorSherlock wszelkimi sposobami próbuje zatrzymać Johna na Baker Street. Anderson poznał wszystkie tajemnice wszechświata, oprócz tej, na której zależy mu najbardziej. Greg i Mycroft są znani w całym Londynie ze swych liczny dram. Jim Moriarty powraca...