Użytkownik Sebastian Moran utworzył rozmowę z użytkownikiem Eurus Holmes.
Sebastian Moran: chciałem Ci tylko powiedzieć, że to że z nami pracujesz nie oznacza, że przyjaźnisz się z Jimem.
Eurus Holmes: aha. Ryzykuję że zabiorą mi telefon, tylko po to, żeby dowiedzieć się że nie należę do waszego kółka wzajemnej adoracji
Sebastian Moran: chciałem tylko, żeby wszystko było jasne.
Eurus Holmes: Dobra. Wiem do czego zmierzasz. Chcesz żebym złożyła przysięgę, że nie będe podrywać Jamesa?
Sebastian Moran: JIMA. Adsadkjfirejker!!!1!! tak trudno to zapamiętać?
Eurus Holmes: Jeśli to wszystko, co chciałeś mi powiedzieć to spadam
Sebastian Moran: wait
Sebastian Moran: słyszałem co nieco o Tobie i Rudobrodym, czy jak mu tam było. i mam taką ofertę. może mogłabyś kiedyś, oczywiście przez przypadek, usunąć Żuczka z tego świata? ten pies to jakaś maskara, sika gdzie popadnie i drze się gorzej niż jego właściciel.
Eurus Holmes: Ja nie zabijam psów, tylko dzieci
Sebastian Moran: XDDDD
Eurus Holmes: Poważnie.
Sebastianie Moran: emm. chyba cię już na obiad wołają czy coś. możesz już iść, ja się nie obrażę.
Eurus Holmes: słodki kochany Sebastianie, mnie tu nie karmią
Sebastian Moran: Boże... to jak to możliwe, że jeszcze żyjesz?
Eurus Holmes: Raz w tygodniu mam wprowadzany dożylnie pokarm. Tylko tyle żebym przeżyła następny tydzień.
Sebastian Moran: aż mnie zatkało. Twoja rodzina to jakieś potwory.
Użytkownik James Moriarty jest zalogowanu.
James Moriarty: EURUS. Mam nadzieję, że nie straszysz znowu mojego Sebastiana.
Sebastian Moran: Twojego? <3
James Moriarty: Sebastian, do kąta!
Eurus Holmes: Twój tryb wkurzonego taty jest straszny.
James Moriarty: Eurus, cholera, Sebastian jest w NASZEJ drużynie. Będę BARDZO zły, jeśli przez Ciebie zwariuje.
Eurus Holmes: Tylko sobie żartowałam...
James Moriarty: Koniec żartów. Musimy się skupić na Sherlocku.
Sebastian Moran: Jimmy, zacznę zachowywać się jak dorosły człowiek, tylko wyrzuć stąd Eurus.
James Moriarty: DO KĄTA, MORAN, ALE JUŻ.
James Moriarty: Z Wami to jak z dziećmi.
Eurus Holmes: dopóki nie przyszedłeś to bardzo dobrze się ze sobą dogadywaliśmy.
James Moriarty: Jasne, teraz chcesz, żebym poczuł się winny, chociaż poświęcam się dla zdrowia psychicznego Sebastiana.
Eurus Holmes: Czuję się niekochana i poniżana. Żegnam.
Użytkownik Eurus Holmes opuściła chat.
Sebastian Moran: dziękuję, Sebastianie!
James Moriarty: ?
Sebastian Moran: eh, jeśli ja do ciebie mówię Sebastianie to Ty musisz do mnie powiedzieć Jim.
James Moriarty: ?!
Sebastian Moran: nie kojarzysz call me by your name?
James Moriarty: To jakiś dramat Szekspira?
Sebastian Moran: to film XD i musisz koniecznie nadrobić.
James Moriarty: Moja znajomość dzieł popkultury zatrzymała się w latach '80 i nie ma ochoty posunąć się dalej.
Sebastian Moran: jak tam chcesz :/
James Moriarty: Poczekaj chwilę, muszę coś sprawdzić.
Sebastian Moran: pewnie wejdziesz teraz na Filmweb. Hłe hłe.
James Moriarty: Nie.
James Moriarty: MÓJ SŁODKI KOCHANY SEBASTIANIE.
James Moriarty: Sprawdzałem właśnie o czym rozmawiałeś z Eurus.
Sebastian Moran: czyli chcesz jest dać szlaban, za to, że mnie podrywa?
James Moriarty: Nie wnikam w to, kto i po co Cię podrywa.
Sebastian Moran: a powinieneś.
James Moriarty: O ja kartolę, chyba za chwilę z Tobą nie wytrzymam.
Sebastian Moran: ach, kocham, kiedy starasz się nie przeklinać przy dzieciach.
James Moriarty: MORAN! Jesteś dorosłym mężczyzną!
Sebastian Moran: mimo wszystko wstydzisz się przy mnie bluźnić :)
James Moriarty: NIE ZMIENIAJ TEMATU, TY PRZYCZOLE! CHCIAŁEŚ. ZABIĆ. ŻUCZKA.
Sebastian Moran: to dla naszego wspólnego dobra.
James Moriarty: Moran. Teraz już przegiąłeś. Nie mogę uwierzyć, że odrywam się od pracy, żeby Ci pomóc, a Ty wbijasz mi nóż w plecy.
Sebastian Moran: ekhm... w jakiej pracy Ci przeszkodziłem? rzeźbienie w jabłkach? odkurzanie sierści Żuczka?
James Moriarty: To koniec, Moran. Odsuwam Cię od sprawy Sherlocka.
Sebastian Moran: ranisz me serce, Jim. ale zobaczymy jak będziesz śpiewać, gdy będziesz potrzebował snajpera :)
James Moriarty: Myślisz, że jesteś jedynym snajperem na cały świecie? :)
Użytkownik James Moriarty opuścił chat.
Sebastian Moran: Faktycznie nie jestem jedyny... Jest przecież jeszcze Bradley Cooper.
Użytkownik Sebastian Moran opuścił chat.
YOU ARE READING
Sherlock Chat
HumorSherlock wszelkimi sposobami próbuje zatrzymać Johna na Baker Street. Anderson poznał wszystkie tajemnice wszechświata, oprócz tej, na której zależy mu najbardziej. Greg i Mycroft są znani w całym Londynie ze swych liczny dram. Jim Moriarty powraca...