***
Kendime arkadas buldum yupiii! Kankaa uuu kankalarim oldu !:)))
Gercekten hepsi benim icin cok degerli onlari cok seviyorum .dd
Bu benim icin aslinda bir ilk.okul daha yeni basladi ve ben arkadas buldumm .p
Neyse size arkadaslarimi tanitayim:
ege,arda,ozlem,elif ve ben.
Ve boylece 5 kisilik grubumuzu olusturduk.
Ege:
"artik beraber takildigimiza gore aksama hep beraber bi cafeye gidelim orada daha iyi birbirimizi taniriz ne dersiniz?"
Ben:
"bana uyar.ya siz kizlar?" diye ozlemle elife dondum.
Ozlem hem telefonuyla ugrasiyor hem de bize :
"hihi tabi tamam olur saat kacta?" falan diyodu. (ozlemi tanidigim kadariyla her yere uyum saglayan bi kiz)
Elif:
"ya napcaz koca istanbulda gece gece cafelerde falan? hirsizi var sapigi var manyagi iti kopu var oturun evinizde."
Arda:
"amma korkakmissin elif ya ama yaninda benim gibi cesur biri olduktan sonra sana hic bisey olmaz."
Elif:
"bilmem ki.."
Ege:
"hadi ama elif naz yapma biz de variz yaninda"
Elif:
"peki annemden izin koparmaya calisirim."
Ben:
"ee herkes geldigine gore gidiyoruz demi?"
Elif disinda hepsi beni onayladi.
Elifi tanidigim kadariyla disari cikmayi pek sevmiyo.Ozlem desen daha once dedigim gibi her yere uyum saglayan bi kiz.Ege ayyy ama o cok tatlii :D gercekten cok yakisikli ve bildigim kadariyla da sevgilisi yok:))) Arda da komik bi kisilige benziyo.
(Samimi soyleyeyim kendimi en cok ozleme yakin hissettim.kisiliklerimiz benziyo galiba xd)
Eve gittim annemden ve babamdan iznimi de aldim(verecegini bildigim icin bizimkilere bisey demedim.)
Arkadaslar bence en guzel bolumlerden birisi oldu insallah siz de begenirsiniz.Okuyanlar da oylarsa sevinirim :))
sizi seviyorum optum:*
bide +20 olmadan yazmam haberiniz olsun :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş belasi kardeşim ve yeni okul
Genç KurguBu benim ilk hikayem.Arkadaşlarim yazıyordu ben de kendimi deneyim dedim.Biraz saçma gelebilir ama inşallah beğenirsiniz :))