4. hilal ile gubum

68 46 4
                                    

Bu soru gerçekten beynimi yedi bittirdi.
O esnada kızlar geldi. Soru yağmuruna tutacaklar tahminlerimlen . " Su senlen ateş ne alaka"dedi rabia. Ah bende bilsem . En iyisi baştan sona kadar anlatmak. Evet doğrusu bu. "Kantine gidelimi? Size hepsini anlatırım ." Kızlar başlarıyla onayladı. Kantine geçip bir masada oturduk.
Tabiki önce çikolata olmasa olmazımız değilmi.
Kantine göz atığımda. Öküz masada oturuyordu. Hep bu kadar yakınmı olmalıydı? Düşüncelermden beni kurtaran  ses rabia'ya aiti
"Anlatacakmısın artık " onlara bakmaya başladım.bir çikolata elime alıp yemeye başladım.
" ben dün geldim okula .  Ikinci ismimi kimseyle paylaşmamıştım. ..." caide merakla sordu" senin ikinci ismindemi var?" Şaşırmıştı olamazmı. Tebesümle " evet, hilal, Sözümü bidaha kesmeyin." Uyarıan ses tonumla. "Ismimi bilmesi sonra ben uyumaya çalışırken saçımla oynuyordu saçlarımı kokluyordu . Bende dayanamadım sert bir çıkış yaptım .
Kolumu çok sert tutmaya başladı bırak dediğimde 'kol benim ister tutar istet bırakırım' dedi." Kızlar şok oldu galiba "olaya bak sen" dedi caide ".havada aşk kokusu var." Rabia biraz abartmıştı. "Kızlar bide  bugün yolda beni sahroş iki adamın elinde kurtardı." Neslihan güldü
"siz olmuşsunuz kanka . Dikkat et" birz abartmışlardı.
" abartınız" rabia devam etti" ateşin hiç sevdiği olmadı .
Rojin ve şilan hariç diğer kızlarla konuşmaz. Ancak emir verir .Bu okul onların. Baya zengin hem yakışıklı sen onu elden kaçırma bence " esrada demişti ama aldırmamıştım.
" kızlar ben bu konulara girmek istemiyorum" alayla güldüler "kaç defa aşık oldun?"
" olmadım." Şaşırdılar " neden?"
"Size birşey diyecem ama kimseye söylemek yok"
"Bize güvene bilirsin." Evet doğru söylüyorlar güvenebilirim.
" aşık olmaktan korkuyorum. " gülmeye başladılar
" korkuyormusun" tam cevap vereceken telefonumdan msj  sesi geldi elime alıp bakmaya başladı.
Akşamki numaraydı.
*arkadaşlarınla ne konuşuyon güzelik*bu kimdi ki.
" su ne oldu?" Msjları gösterdim. Tek tek okudular.
"Oha bide seni takip eden bir sapığınmı var?" Sanırım cevabım evet olmalı ."şuan burda olmalı" cevap verdim * nerdesin? ayrıca sanane? kimsin?*
*kalbinin sesiyim . Şuan görüş açımdasın. Bidaha sanane deme*
"Kızım bu kim ya." Dedi cahide.
* benden sanane olay bu.*
Çocuk saçmalıyordu .
*o sanane diyen dudağını sömürecem . Tabi ilk öpücük oluyor diyimi hahahahs* bide benim gülüşümü kullanîyor. " beni nerden tanıyorki ?"
"Su seni tanıdığına göre takip ediyor . şüphelendiğin biri varmı"
Farketmedim hiç "Sanırım hayır"

O sırada öküzün grubu geldi.
Tabi o öküz gelmedi çokta fifi .
Hepsi teker teker kendilerini tanıtılar. Umursamaz bi tavırla
" tanıyordum zaten ." Gulyabani görür gibi" olmadı bak bu " güldüm neden oturmuyorsunuz . Mert " a kanki sendemi çikolata seviyon canımsın ya" ne ara kanki olduysak."evet yemeden durmam " çikolatalarımdan bir tane ona uzatım "alsana" sırıtıp "kanki vala çok ısrar etin şimdi ayıp olmasın" diyip aldı.
Bizim kızlara baktığımda ise rabia arasa hayranlıkla bakıyordu  şimdi anlaşıldı.

  ATEŞTEN DEVAM

Bu kız beni deli ediyor 2 yıdır takip ediyorum.
Ama haberi yok hiç farketmedi.
Onu ilk gördüğümde çok çaresizdi . Ailesini kaybetiği akşam  . Bende o gün ordaydım . Ağlamaktan ailesini düşünmekten beni düzgünce görmedi.
O akşam kolarımda bayıldı.
Çok güzeldi be çok . Hep hilal'i düşündüm.
sanki benim olmak için vardı. Arkadaşıyla kalıyordu aile dostlarıymış.
Onunda ailesi ölmüştü . Hilal'den farkı yoktu. beni görmemişti oda.
Telefondakide, sokak lambasının altında ki de bendim.
Suya yaklaşan her erkeği dövüp öldürdüm. Doruk ve kuzeni meriç hariç.
Çünkü kardeşler.  Bizimkiler biliyor.
Yani gruptakiler.
O gün çok sahroştum suyu sevmemek istedim ama oldu işte düştüm dertlere.
Sahroşluğumdan fırsat bilip herşeyi öğrenmişler bizim grup.
(Vay alçaklar)
Öğrenmeleri iyi oldu aslında. Yani onlar bir derdimin olduğunu biliyorlardı ama aşık olduğumu tahmin etmediler. Zorluyorlardı. hilal ismini sevmez ama ben ona hilal diyecem .
Ben bu ismi dahada sevdim. (Hilali daha seviyorum)
Acqba gerçekleri öğrense ne yapar

Seni tavada pişirir

Tamam kesinlikle bidaha espiri yapmıyorsun iç ses .

Anlamayan sensin mal . Bide bana benzeyeceksin ateşciiim

Ah yeminlen adamı hasta edersiniz.
Hilal bir taraftan iç ses bir taraftan.
Şu an dışarıya  çıktım içerisi beni boğuyordu.
Hilal ve arkadaşını bu okula gelmesini ben istedim. Para sağolsun. Insanın gözünü açıyor . (Paranın gözü kör olsun).
Bir dal çıkartıp içmeye paşladım.
Sigaradan sonra kantine döndüm. Şuan almancacı hoca gelmediği için ders boştu. Kimisi dışarıda kimisi kantinde.
Kantine gittim ve bu uzun koridorlar beni boğuyordu.
Sen hep boğulurmusun ya.
Iç ses yeterda gelir orda seni...
Anladın sen
Ben kaçar o zaman
Sen kaç hiç gözükme hata.
Her insanın bir konuştuğu iç sesi vardır diyimi.
Kantine girdim bizim grup şimdiden hilale arkadaş olmuş hepsi gülüyordu sanırım mert yine saçmalıyordu .
Yanlarına gidip oturdum.
"Gençler bir ara ayakabıcı dükanına girdim. Adam bana sıkıyora alma dedi valla beni döver diye çok korktum. Bende aldım. "
Herkes gülme krizindeydi. Bu mert bir türlü adam olamayacakti.
"Mert uzun zamandır bu kadar gülmemiştim " bu ses hilale aiti .
Sanırım ailesinin ölümünü kast ediyor.

Mert herkese çay ısmarlamıştı.
Her zamanki gibi hilal çay aldı. Melek oda hep kahve içer ikisini çok benzetiyorum. Bu arada melek benim kardeşim aynı yaştayız sadece biraz rahatsız .
Bu yüzden bir kaç gün yok.
Kafa dinletmeme sadece bir kaç gün demek oluyor buda iyi.
Masada mertin arada bir gevzekliği hariç sesler yoktu. Çaktırmadan hilale bakıyordum .
Kahveleri içip kalktık .
Sınıfa doğru yol aldık. Hilalin telefonu çaldığı için arkada kalmıştı .
Kim ki bu ?

Oy ve yorumları bırakmadan geçmiyin.
Vala kırılırım*****

SU'YUN ATEŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin