Sabah çalan alarımla isyana başladım. Gece geç uyumuştum. Ateş sayesinde. Şimdide bu alarım. Daha fazla dayanamayarak alarımı duvara atarak param parça hale geldi. Zavalı alarım ne güzel günlerimiz vardı.
Daha fazla dert etmeyerek tekrar yatım ki hızlıca esra girdi içeriye.→ sen hala uyuyormusun bacaksızkalk bakalım
→beş dk daha lütfen
→bana bak kalk bakim.Gözümü açıp baktım.
→he ne var bakt.. allah öcü sen kimsin lan. Esrs nerde.
Gerçekten bu esko olamazdı. Hem az önceki ses esraya benziyodu .
→sen kimsin eskoyu geri getir onu özledim.
→kızım delimisin benim zaten!!!
→ya sen onu yutunmu pis aç.Çok korkunçtu saćı kabarmış yüzü anlayamadığım bir beyazlıkta gözleri söylemiyorumm bile.
→imdattt canavar!!
→sus kız benim.
→hayır sen değilsin işte biliyorum.
→offf
→pofff
→neyyy
→hadi ya sen git sayın çok değerli öcü .
→ne halin varsa gör.
→halmi bıraktınız insanda be.
→yo bırakmadık
→hadi git yeminlen öbür dünyadan beni çağırıyorlar onu demeye geldini Zanetim sayın canavar.
→of be banane çabuk giyin gel benim bugün dersim yok.
→tmm da beni korkutma hadi.Canavar oflaya poflaya çıkarken ona seslendim durdu tabi canavar.
→eskomu geri ver
Yalvarmışçasına baktım mal diyerek gitti. Vuyyy canavara bak sen bide trip atıyor.
Giyinip aşağıya gittim son on dk vardı geç kaldım . Kahvaltı yiyemeslzdim.→Kahvaltı yapmayacağım geç kaldım ben kaçıyorum.
→tmm.Koşa koşa okula gidiyordum. Ilk ders coğrafya. Zafer hoca bu beni derse almazdî ki. Hocanın geç gelenlere takıntısı var. Yani yok yazıyordu.
Hızla giderken bir araba peşimde olduğunu farketim. Aniden durup kolumu tutup çekti. Kolunu ters döndürürken beni kendine çekip konuştu.
→korkma benim
→pislik niye sesizce arkadan geloyorsun ki.
→tepkini merak Etim. Ayrıca neden hızlı hızlı yürüyordun.
Yoksa beni özledin içinmi.?
→ateş derse geç kaldığım için.
→bir şey olmaz atla hadi arabaya.
→tmm hadi bizi uçur sipermenim.
→o ney be
→ne bilim öylesine dedim.
→anlamadım ama neyse.
→ateş
→ha güzelik.
→ha değil ateş efendim.
→beni deli etmeyemi çalışıyorsun ?
→evet süpermen.
→bunu sevdim. Neyse ne sõyleyecen
→hiç
→eee beni çağırmadınmı?
→evet
→yok ben kesin delirecem.Yukarıya bakarak konuşmaya başladı bende batı yere bakmaya başladım.
→yardım et Allahım ben bunun çenesine nasıl katlanim.
→kiminle konuşuyorsum süpermenim?
→hiç güzelik hiç
→hiç kim? sen beni aldatıyormusun.
→yarabim kurban olduğum sen beni niye bunula sınıyorsun.
→cvp
→hayır bitanem . Hiç diye biri yok.
→tmmYol boyunca konuşmuştuk geldiğimizi fark edince inip sınıfa girdik.
Hoca girmemişti ki biz girdik ardından hoca geldi. Iyi zamanlama. Muhteşem biz ya huhu→geçin yerinize. Evet yoklamayı dinle
yoklamayı şilan okudu. Herkes burdaydı zaten ama neyse bu hocaların aklı ahh ah.
→evet tahtaya soru yazacam sizler çözeceksiniz.
→ama hocam ya biz anlamıyoruz
→hocam hayır ya
→hoca yine şanteli artırdı.Sınıf itraz etmeye başlamıştı saçma saçma konuşmuşlardı.
→tmm sus defterleri çıkart soruları çõzün.
Hocanın dediklerini yaptık . Defterleri çıkarıp soruyo yazdık
→kim çözecek?
Sınıftan çıt çıkmadi kimse okumak isremiyordu..
→ferhat sen çõzmek istermisin?
→hayır hocam.
→neden ferhat soruya yazık orda başını eğmiş seni bekliyor.
→hayır hocam
→tmm şilo sen kalk.Şilan bir çırpıda kalkıp soruyo çõzdü . Helal olsun be şiloya demeki çalışınca oluyomuş.
→aq şilo kimse senin gibi olmuyor.
→malesef hocam şilan gibilerin soyu tükeniyor hocam.
→hele hilal çok konuştun sen kalk
→hocam su olacak.
→hilal hadi kalkKalkıp soruya baktım ben soruya soru bana bakıyor . Yeminlen bu bir erkek olsa burda büyük bir aşk yaşanırdı.
→hilal bakışmayı kes soruyo çöz .
→tmm hocamDers bitmişti sonuç soruyu çözememiş ve Hocanın azarlarına katlanmak zorunda kalmıştım.
Öğlenden sonra derse girmedik bizimkilerle hentbol oynamaya gidiyoruk.
(Ben, melek, şilan mert ateş, aras, furkan, doruk rojin esra cahide rabia)Kalabalıktık 5 araba ile gittik .
Hentbol oynayacağımız büyük bir yerdi bu arada neslihan gelememişti. Son anda işleri çıkmıştı.
Hepimiz giyinip gurup kurmaya başladıkA takımı(Hilal melek mert aras şilan rojin )
B takımı( ateş doruk esra furkan rabia cahide.)Gurup bu şeklideydi. Bu arada bizimkilere sevgili olduğumuzu söylemiştik bilenler vardı ama bilmeyenler çok sevindi.
→hadi oynayalım.
→areş boşuna ümitlenme biz kazanacaz→çok beklersin.
→kazanacam
→ hadi o zaman kazanan takım kaybeden takımdan birşey isteyecek
→uyar bana sizleere
→uyar(hep bir ağızdan)
→iyi
→tmm oyun başlasınnnnnn huhuhuhu
→hilal iyimisin
→iyiyim valla ateş sen
→deli.Oyun çok güzel gidiyordu . Tabi karşı taraf hep isyanda daha öncede oynadığımız içindir. Ben daha önce yarışlarına katılmıştım baya güzel oynuyorum. Durum 26!~ 25
BIZ kazandık süperdi. Bir topla kaybetiler.→ateş kıyamam ben sana kaybetinmi
→evet güzelik malesef . Ben kazanacaktim bak senden ne isteyecektim.
→ateş ya pis süprrmenim
→deliBu arada telefon çaldı arayan neslihan saat baya geç olmuştu ne diye arıyordu merak.
→nesoş hayırdır
→merhaba efendim ben yağız.Bu da kimdi şimdi
Mrb dostlarım . Su ve ateş kavuştu şimdi ise
Neslihan yağız
Entrika ve eğlenceli sahneler bu yeni çiftimiz için başlıyo
Tabi ateş ve su daha devamı var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU'YUN ATEŞI
Teen Fiction" bazen dil susar kalp konuşur. Kaçmak istiyorsun ama kaçamıyorsun. Bakışların ve hareketlerin bana ait olduğunu gösteriyor. Sana yılardır vurgun olan bir kalbim var. Gülüşün en güvenli ve huzurlu yerim oldu. AŞK NEDIR? aşık insanlar iki vücut tek...