Size kore klip fırtınası ilemi bölüm atsam ♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♡♡♡
Ne dediğini anlamazken ateş ifadesizce bakmaya başladı . Şaka olmalıydı bu yani ateşin bu yere benim dünyam demesi koca bir saçmalıktı . Piskopat dedim ama bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim. Sanki ateş ,ateş değil başkası vardı.
-merak ediyordun değilmi? Hadi sor . Dur ben anlatim istersen . Evet burası benim gerçeğim. Sandığın gibi biri değilim. Insanları sevmeyen ama sevdiklerine değer veren biriyim . Insanı öldürmekten canlarını yakmaktan zevk alan biri. Burdaki aletler varya işte hepsi işgence aleti. Hakedene haketiği gibi. Haraç alıyorum sandığın gibi deǧil . Gördüğün adamlar varya onlar benim adamlarım daha emride çalışan bir sürü. Bunlarla beraber düşmanlarımda tabi.
Sustu ben ne diyeceğimi bilmiyorum! Düşmanı adamları rüya olmalıydı . öylece ateşe bakıyorum bu gerçekler ağır gelmişti.
-korkman için demedim sana bunları beni anlaman için daha dikkatli olman için düşmanlarıma yem yapmamak için anlatıyorum.
-seni düşmanların bana neden zarar versinki! Ben kimim(!)Bomba soruyu sormuştum . Evet ben onun neyiydim ki .
Uzunca ve sesizce gözlerime baktı anlatmak istediği ama anlatamadıkları vardı sanki . Düşünceliydi ! Üstüme doğru gelmeye başladı. gözlerime bakarak . Sadece benim gözlerimde yol ışığı ararmışçasına.
Durdum . Durmak zorunda kaldımki masa durdurmuştu . Ateş iyice dibime girip kaçmamam işin elerini sağ ve sol tarafıma koyup konuşmaya başladı.-sen kimsin biliyormusun herşeyimsin tek mucizemsin. Bana karanlığıma ışıksın
-neden sana hilal diyorum merak ediyormusun
-evet hemde deli gibi ben bu ismi sevmediğimi belirtmiştim
-ay hilal aydır karanlığa ışık olur . Sende bana ışık olacaksın . Oluyorsundw hilal ben sana deli gibi aşığım .
- bu saçmalığı unutt! , Tabi benide.Gideceken kolumdan tutu
-saçalmalıkmı? Sen buna saçmalıkmı diyorsun? Aşık olmak saçmalıkmı gerçekten bunumu düşünüyorsun. Söylesene sende benden hoşlanmıyormusun. beni görünce gözünde canlanan bir pırıltı peki kalbinin sesi yalanmı hadi söyle.
Sesizdim ne diyebilirdimki ! Bu sesizlik hoşuna gitiki yüzünü iyice yaklaştırdı yüzüme. Dudaklarını iyice dudaklarıma yaklaştırıp öpmeye başladı.
Ben hala şooktum bu kadar itrafan sonra hiç iyi olmamıştı. Karşılık veremiyordum daha doğrusu şaşkındım . Ateşin öpmesiyle hatırladıklarım oldu. Ateş o günde beni öpmüş ve bende karşılık vermiştim yer yarılsa içine giresim vardı. Öpme kısmına mola verip yüzüme bakmaya başladı. Ilk konuşan ben oldum.-o gecede öptün değilmi?
-evet öptüm sende bana Karşılık verdin halinde memnun olmuşçasına
-sen ne kadar ãdi pislik birisin.Hiç aldırmadı ! Buna bakya tabi halinden memnundu beyfendi(!!)
Şuan sinir krizi geçirebilirdim. Daha fazla dayanamadan çıkacaken kolumdan tutu
-nereye.
-cehenemin dibine . Kısacası senin olmayacağın her yere!Bu cümleleri söylerken krndimde değilken söylüyordum sinirlrnince geçekten kendimi kaybediyorum.
- öyle bir yer Bunlar senin cümlen de değil içindeki fırtınayı yaratan kişi Hilal.
Evet haklıydı.
- ateş birşey daha sorabilirmiyim?
-sor ama sınırları zorlama ( viiiii sanki yiyecem sınırlarını.)
-beni nerden tanıyorsun.
-güzel soru.
-güzel olup olmadığınnı sormadım.
-dinle o zaman ben seni o gün seni kazada gör........Diyemeden depoda silah sesleri gelmeyeye başladı . Ateş ve ben çok şaşırmıştık . Birdrn depodaki hareketlilik beni korkutmuştu. Ateşle çok heycanlı konuşma yapıyorduk şimdi bu nerden geldi
Cennetendir lesin
Iç ses beni çokmu özledin
Hee valla hiç soma
Eee nasılsın kaç gündür uoksun
Kïzïm ateş bakıyo çocuğu unutun
Tmm ya teşekür ve görüşük ♡♥-ateş ne oluyor.
-bilmiyorum güzelim
Telefon çıkartıp konuşmaya başladı sanırım merti biraz uzaklaştı bende korkudan ölücem.
-hadi giderik
-nereye? nasıl ?niçin ?kiminle? ne zaman ?(klasik 5n1k ama ben unutum ya neyse bilen varsa banada söylesin cahil diyorlar bana .)
- benim eve.bununla( silahı göstererek) hayata kalabilmek için. benimle .şimdi. korkma ayrıca ben yanındayım.Ateşin verdiği cevaplar ne güzel değilmi sırayla . Bu çocuk çok havalı ya. Ve benim gibi bir kızı sevmek bilmiyorum ama ben şuan onun yanında çok güvende hisediyodum gerçekten onu seviyormuydum ? hayır yani ben bilmiyorm daha tanımıyorum bile ve ateşle haftalalar oldu bu kadar çabuk olması açıkça şaşırtıcı bence sevmiyor boşuna ümütlenmiyim en iyisi. Benim devreler yine yandı.
Gözümü ateşe çevirdiğimde silahı beline sokup hızla alimi tutup gittmete başladı.
- yusufcan bu ne güzel süpriz.
Ateş bunu söylerken sinirliydi fazla beli etirmiyordu.
Çocuk gözlüklü zayıf uzun ama yakışıklı değildi malesef tipim değilsin canım ateş varken..-ateş beyler nasılmış bakim
-yusufcan defol gitt seninle uğraşamam .
Yusufcan adını yeni öğrendim çocuk yusufcan beni süzdü
- ne o senin sürütüğünmü bu kız
-sensin sürütük mal .
-hırçında iyi seçim ateş ama sen bunu ancak tek geceli olarak kullanırsın değilmi sonra bana ver biraz eğlenelim.-bana bak
Ateş harketlemişti bu zafta yusufcanın adamları da hareketlenmişti .
-siktirip olun lan
-kızı ver gedecem
-pok gidersin lan
-bana bak ağzını topla
-ederim ağzına...Bu hareketlere yusufcan ateşe silah dayadı ki arkadaki seslerle yusufcanı ve kanları görmem bir arada olmuştu . Mert, aras, furkan ardında rojin ,şilan(bu kızlar çok tatlı ya yerim ben onları ♥♡) onlarda katildi yani biz kime bulaşmıştık böyle Korkunçtubben dayanamatarak ateşe yani en huzurlu kolara sarıldım.
Sende iyice alıştın
Hiç sorma ya
-ateş gidelim.
-hilal güzelim iyimisin?
-gidelim ne olur.Mert geldi ve pişman olduğa benziyodu hep gülüp eğlendiğim mert değil jatil tek kelime katil mert olmuştu
- kanka bunları yaşamadan önce anlatmak isterdim ama ...-yeter, ben mert sonra konuşalımı
Kafa sağlamakla yetindi ateş elimi tutup arabaya götürdü durgunluğumu fark ediceki konuşmaya başladı-bu halini sevmedim ama seni sevdim güzelik.♥
-ben nedense hiç sevrmedim.♡Sırıtı ima edermişçesine konuştu
-zamanla olacak güzelik sen şimdi beynini yorma.beni sevince ben seni çok yoracam
Ima etiği şeyle kızardım pislik ateş
Ne kadarda söyler oldum.♥♥♥Bayramınız mübarek olsun dostlar .
Sizce ateşin ima etiği şey ne sizi gidi fesatlar benden daha iyi biliyosunuz değilmi?
♡♥♡♥kitabımdaki kız isimleri en yakın arkadaşlarımın ismi o yüzden hepsine burdan selamlar ♡♥♡♥♡'Şilan, rojin ,melek ,neslihan ,rabia , caide.'♥♥♥♡♥♥♥♥♡♥♥♥♡♥♥
*hey sen görünmez okuyucu volte atmayı unutma*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU'YUN ATEŞI
Teen Fiction" bazen dil susar kalp konuşur. Kaçmak istiyorsun ama kaçamıyorsun. Bakışların ve hareketlerin bana ait olduğunu gösteriyor. Sana yılardır vurgun olan bir kalbim var. Gülüşün en güvenli ve huzurlu yerim oldu. AŞK NEDIR? aşık insanlar iki vücut tek...