3. öküz benim kahramanımı oldu? ??

95 48 2
                                    

Cevabımdan pek memnun olmadı galiba .
Banane " hilal seninle daha işimiz var" bu çocuk yine beni delirtme çabalarında ." Ateş ben senden bıktım ve hilal değil su anladınmı"
Tam konuşacaken eska geldi
" hadi gidelim" diyip ateşe tip tip bakmaya başladı.
Yine umursamaz tavırları.
"Yarın görüşürüz hilal" diyip giti. Gıcık resmen . Çıldıracam
"Senden ne istiyor." Ahh eskam bende bir bilsem
"Boşver" diyerek geçiştirdim.
.
.
.
Eve varmıştık yol boyunca ikimizde tek kelime etmedik.
"Su sana bir soru sorabilirmiyim."
Beni delirten sorulardan değildir umarım.  "Sor"   düşündükten sonra
"Ateş sence neden bu kadar ilgileniyo senle . Yani senin hakında bildikleri olması biraz gaip değilmi?"
Haklıydı ateş garip biriydi.
"Garip biri bu konuda doğrusun fakat abartacak birşey yok. "
Gülümseyip
Neyse senin  dediğin olsun bakalım
sen yinede dikkat et derim"

Odama girdim oyalanmadan bir duş alsam iyi olurdu kendimi paslanmış gibi hissediyorum...
Banyodan çıktıktan sonra giysilerimi giydim , saçıma düzen verdikten sonra telefona bakmıştım .
Caide  ve rabia aralarinda komik atışmalar yaşanıyordu.
*kızlar biraz sakin* caide devam etmeye başladi
* kanki rabianın kalbinde biri varmış ve bunu bize söylemiyo*
Rabia vaybe kızı bir ara kalpsiz sanmıştım *rabia ben şok * bıkınıklığını dile getirerek.
*kızlar sadece biraz zaman bende tam emin değilim .hem onun duygularınıda bilmiyorum.fazla sıkmayın lütfen.l*
Anlaşılan sevdiğinin onu sevvmemesi biraz korkutuyor.

*rabia erkeklere güven olmaz kızların en hassas noktasından yani kalbinden vururlar dikkat et üzülmeni istemem.* vaybe neslihan bu konulardan anlar sanırım.
*neslihan doğruyu söylüyor gençler erkekler kızların en derinden vurur. Aşık olmak sadece belirli bir zaman için  heves diyelim.*
Rabia bu durumdan rahıtsız olmuş olacaki* aşk kötü bir şey değil sadece siz öyle algılıyorsunuz . Zamanı grlince elbet hepiniz aşık olacanız o gün beni anlarsınız.kimsseeeee beniiii aaaanlaaamıııyoooorr.* salak arkadaşım bide şarkı halinde söylüyor.
*kızlar geç oldu ben kaçar* diyip kapatip .
Aşk nasıldır ki? Benim korkum aşktan değil kaderimdendir. Bu hayat beni deli ediyor. Nasıl acı verir bilmiyorum..

Yataktan kalkıp pencereye doğru gittim . Daraldım bunaldım . Lanet olsun aşk uzak olsun.birkalbin içinde  ağlayan hayat.
Bana aşkı karam edip giderse hayırsızın tekiyse.eniyisi aşktan uzak durma.

Gözlerimi pencerede gezdirmeye başladim sokak çok sesizdi.
Yine o kişi sokak lambası altında ,
Duvara yaslanmış öylece bana bakıyordu. Giydiklerine baktığımda
Siyah karananlığı sade karananlığı simgeliyordu.
Bende uzunca ona baktım. Ateş, bu çocuk bana ateşi anımsıtıyor .
Aman ateş kim ?
Hilal sana hilalmi yoksa sumu diyim
Iç ses beni delirtiyon
Biliyorum .mükemel ben.

Daha fazla iç sesimi takmadan çocuğa bakmaya başladım .
Yüzü beli olmuyodu.
Karanlıktı.
Telefonuma gelen msjla masaya doğru yaklaştım.
*zamanı gelince beni öğrenecen hilal  derin.* bu neydi şimdi.
Cevap yoladım *sen kimsin *merak etmiştim
*az önce bakınca öyle demiyordun*

O çocuk yosa bu kişimi ? koşup pencereye yine baktım ama yoktu kaybolmuştu.
Inanmıyorum bu kimdi şimdi ? Beni nerden tanıyor.
Neden herkes gibi normal hayatım yoki?
Düşünmeyi bırakıp kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah o alarımın iğrenç sesiyle uyandįm. esra yoktu sanırım yoksa başıma dikilmiş hortlak gibi uyandırırdı.
Yatakta kalkmak istemesemde kalktım.
Banyoya girdim ve günlük rutin işlerimi haletikten sonra aşağıya indim tahmin etiģim gibi esra yokkk!! Okula erken gideceğini söylemişti ama bukadarda değil.

Kahvatımı yapmak için masayı düzzenledim. Oturup yemeye başlaşladım doyduktan sonra koşup okula gittmek için hazırlandım.
18 yaş olmadığımız için henüz araba süremiyorduk.
Okulda fazla uzak değildi en fazla 20 dk  yolda yüruyecem.
Yolun ısız sokağına giriyordum.
Benim tüylerim diken diken oldu ama cesaretli olmalıydım. Esra varken daha güvenli gidiyordum .
Sokağın sonuna doģtu yürürken sesler geliyordu. Korkmaya başladım. Yoluma devam etim.
Ne olduğunu anladamadan Güçlü bir el kapladı ağzımı ne yapacağımı bilemiyordum . Yavaş yavaş arkama döndüğümde öküz ateş yok artık bunun burda işi ne?
Gerçekten bu çocuktan korkuyordum çok tehlikeli  olmaya başlamıştım . "Senin burda ne işin var?" Ani tepkime şaşırmıştı.
"Canımın istediği için. Hilal" ne demek bu.
Kolumu serte çektim böyle bir hareketi beklemediği için kolumu kurtarmışdım.
"Git burdan peşimi bırak" dedim
"Senin peşinde olduğumumu düşüşünüyorsun .
neyse iyi sen bilirsin ." Gitti umrumda değl.
Biraz daha yürüdükten sonra iki sahroş adam karşımda belirdi.
"Hişt yavrum gidelimi bize." Bunlar sadece alkol kokuyordu . iğrenç
Adamları takmadan yürümeye başladım.ama adamlar rahat bırakmıyordu. "Fıstık eğlenmeden olmaz" . Biri kolumu tutu ve beni geriye çekti kim olduğuna baktığımda yine ateş bu sefer öküze benzemiyor. Çok sinirliydi onları öldürecekmiş gibi bakıyordu derken üstlerine hoplayıp yumruk tekme Allah ne verdiyse vurmaya başladı ateş sabahki halinden eser yoktu. Adamları öyle dövüyordu ki
Benide birgün döver diye korktum.
  "Ateşşş dur ne olur."ağlamaya başlamıştım bile ve onları dövmeyi bırakıp yanıma gelmeye başladı.

Ani bir şok yaşadım çünkü bana sarıldı hemde bütün içtenliğiyle
Sanki dünyada sadece kendimi huzurlu hissetim .
Çok güzel bir duyguydu kısada olsa "iyimisin" başımla onayladım ve ilerledi " hadi gidelim" insan bir bekler , nazikçe sakinleştirir öküz.
Okula vardık . Yol boyunca ikimizde tek kelime etmedik.  Bu konuyu kapatik. Geç kalmıştık. Kapıya doğru ilerledi öküz yine kapıyı çalmadan içeriye geçti sınıf bize şaşkınlıkla baktı. Nedenki ? Neyse sırama oturdum . Dersin son 10 dkasında gelmiştik ders yine murtaza cert ile çok sıkıcı anlatıyordu.
Kimse bu dersi dinlemiyordu nedenmi? Tabikide sı kı cı .
Zil çaldı öküz kalkıp gitti.aklıma takılan bir soru var .
şimdi bûyük soru  öküz benim kahramanımı oldu? .......

SU'YUN ATEŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin