25.daģ evi 2

46 13 4
                                    

Hayat yalancilarla dolu  üzerler sizi canınızı acıtırlar . Asıl silahlari kullaniyorlar tatli dile kalbimizi vuruyorlar. güvenme sevme çünkü canın cok yanacak benden  demesi.

Hilalden devam;

Ohaaa inanmiyom ne oluyo orda bunlar opüşüyorlar. Inanmiyom bunlarda oldu da ne zaman çok aceleciler . Hadi hayirlisi

→ya yağız abi aile var burda.
→tamm uzatmayin gençler . Diğerleri nerde?
→yolda birazdan burda olurlar.

Neslihan kırmızıya dönüştü  millet yeminlen bakin. Ayyy kiyamam ya zaten beyaz tenli bide utanip kirmizi oldu .bunlar Allah bilir neyse bende. kalsin
Neslihanin aha fazla utanmasina gönlüm ermediği için ;

→nesooooo
→hilal kulağımdan ne istiyon lan zavali .

Ateş tam yanimdaydi o yuzden biraz yok birazcık yok az yani çok azicik offf tamm bağırdım . Borozan gibi bir sesle.

→neoo hadi biz dedikodu yapalim!
→hayirrrr. Gidemezsiniz!

Ateş ve yağız abiyle ayni anda söyledi ayni benle mert gibii hjilohjilohjilo

→bana diyene bak hahhahah
→gelin sen cok konuşup gülüyon ateş şu geline biraz sesiz olayi ögret.
→tabi abi
→ama ben...

Ateş bir anda yapışti dudaklarima ohaaa yinemi tamm öpsünde yağız abinin önünde öpmesin. Rezil oldum.

→lan ateş siktir! Sana öp demedim.

O sırada ateş beni birakip yağız abiye döndü. Tabi beyfendi cvp vermese olmuyo ya.

→abi sen onu sustur diyince bende bende...
→sende öptün ha lan oğlum az önce biz neslihanla öpüştük diye...
→ooooo dedikodulara gelin yağız ve neslihan fındıklari kırmışlar.(mert)
→burda aile var gençler(aras)
→bende istoyorum ama şilan hadi öp beni?(furkan)
→ben değil ama elim seni öpeer. Istermisin
→yok aşkım şilanim kalsin .
→iyi. Ee gençler ne oluyo.
→ee ne fındıklarıymış bunlar bakim(rojin)
→ohhaaam misijim(hilal)
→ne diyon.?(ateş yağiz)
→hajdkfjiendjjahayxkdn(mert ve hilal)
→lan oğlum o nasil bir gülme şekli küfûr gibi.(ateş)
→biri analtsin artik.
→hmm şey biz içeriye geliyorduk ki ne görelim ...
→ayimi(mert)
→yoook. Nesoo ve yagiz abi iste opusuyorlardi . Bukadar
→ohaa neyse . Bizi neden buraya topladiniz ve çoook soğuuk buarsi.

→bir hafta burdayiz. Sabredin. Ve benlen neslihan evlenicez . Ama sahte.
→ne Allahim sana geliyorum !
→aşkim bana gel
→ateşş.
→tam ya bu kizinda sağı solu beli olmuyo.
→peki neden yani daha yeni taniştiniz bu elcele ne. Sonuçta acele giden ecele gider derler.
→neslihanin başı belada.
→ne ne ama nasil.
→babasi olan alçak yüzünden....

Yağız abi bize baştan sona kadar hepsini anlati şok oldum. Çook kotu bi babasi varmis. Zorbalik ne . Nesoyada aşk olsun hiç demiyoko benim bi hilal diye arkadaşim var bir söylim . Yardim edre . Yokkk anna yok diyen yok. Neyse sonra bunun hesabini alirim.

→vayy be neso bizde sakladin helal olsun biz kimiz ki patlicanin kabuğu .
→yaaa kizlar lütfen ama. Ben sizi kįrmak istemdim. Ve eminimki başinizida belaya sokardiniz.
→ayyy o da doğru. Peki ya sen nasil kurtulacan.
→evlenicem yani yağız abiyle sonra kurtulurum. Zaten sahte evlilik.
→hmm tam da evlenicen adama abii  saçma.
→dil alişkanliği .
→ne dil ama.
→gençler ben acıktım.
→bendeeee
→eee kizlar bi zahmet bişey yapsin zaten gelirken aldik birçok şeyi. Akşam yemeğimizi de yiyip sinema izleriz.
→offfff yine kızlar erkeklerde yapsa olmuyo zaten
→hilal çook konuşuyon öperiim .
→öpmesen olmuyo zaten arilar soksun dudağini .
→gel buraya
→tamm özür dilerim.ben kaçtiiim yemek yapicam tutmayin beni.

Ben koşarak mutfağa girdim. Bu dengesiz ateşle işim var yeminlen.

Kizlarda hemen ardimda mutfağa geçtik. Ve herkes istedi birşey yapmaya başladi ben tabi sarma yaptim.
Enfes soframizi kurduk yemek yedik yemek boyunca hep konuşup gülmüştük. Tabi eğlenceli kardeşleriniz olunca normal .
Sofrayi topaladik ve mısıplr patlatip sinema açtik dabbe 3 . Off bune amk yeminlen delirecem. Cin kįza bakya.

→Allahh cin girdi ateş korktum.
→tam korkma bana saril izleme .
→evet eniyisi sana sarilip izlememek.

Off be keşe uykum olsaydi.
Arada bi ateşin boynuna gömdüm başimi kaldiriyodum o da koktum için tekrar dahada sokuluyodum ateşe beyfendi yerinden gayet memnun diģer kizlarda benden farksizdi.  Filim bitiğinde ateş,

→aşikim odamiza gidelim artik benim uykum var.
→odamiz derken nasil ya biz kizlarla beraber olmayacazmi.
→hayir kizlar her kizin yanida bir erkek bulunacak sizi yanilz birakmayiz. Zaten yetecek kadar oda var.

Evet yetecek kadar yer vardi buyuktu ama benlen ateş olmadi yaa . Bu sapikla birarada olmaz.

→hadi gidelim hial
→hayir istemiyom ben burda kalicam.
→cadį gel buraya.

Deyip beni kucaģina aldi

→gidiyoruz
→ayı.
→cadı.

Dahaada bir şey demekdim demeye mecalim yoktu. Ben bu ayiyla evlenmeyi düşünemiyorum.ya. sevgiliyken boyle yapiyorsa bide evlenince. Ooo düşünmim ben.

Odaya gedik yatağa birakip bana sarilip uyudu bende uyudum ardindan . Kizlara ne oldu hic bilmiyom...

Yine uznbi aradan  sonra yeni bölüm ..artik  zor yazarim zaten sinavlar yaklaşti. Kitabima bi şans verdiniz için teşekürler. Hepinizi çooook seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SU'YUN ATEŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin